MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: None. Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
Onderwerp: TAART VOOR ONZE MUPS. vr okt 12 2012, 17:23
JIPPIE. JEEJ. PARTY. Eindelijk is onze mups dan 15. Poepoe, daar deed je nou lang over MAAR; Je mag mij niet inhalen. Derp. Voor mensen die niet weten wie mups is, dat is Judith bij deze. WHOE.
Look at what I made:
Ik wilde een taart maken omdat je jarig was, maar toen realiseerde ik me dat die dit weekend opgaat... Dus moet ik later weer een nieuwe maken zodat ik een stuk mee kan nemen ;D EN JA; ik heb dit echt gemaakt. Vraag maar aan Ruuz, facebook foto en zo D:
IK KOM JE OOK NOG WEL STALKEN HEUR [À] En je moet me beloven dat je wel een awesome party geeft, maar nog niet super awesome anders kan je geen super sweet sixteen meer geven laturrr ;o
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark ~&~ Air Klas: Miss Eres~ Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEERD JUDITH <33 WHOEHOOEEEEEEEEEEEEEEEEEE PARTY ROCKERS IN THE HOOOUSE TONIGHT <3 *DUMDUMDUM* SHAKE THAT~!
Rawr. Gay-spam.
Well, I think you got the message o3o Moge u een seizure krijgen van de giga rainbowy letters, de heerlijke taart van Noor in gedachten eten en veel cadeau'tjes krijgen en ook veel gestalkt worden door Noor en Alejandro~ <3 WHIIEE.
Jake .
PROFILE Real Name : Melle Posts : 1412 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
Ook al ken ik je eigenlijk niet, ik wens je een hele fijne verjaardag toe en dat je veel cadeautjes mag ontvangen :3
XX
Wren .
PROFILE Real Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: PuffoonxRazen - AirxFire Klas: Master Savador - 6th Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister en een beetje licht Klas: Master savador Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
LAAT TOPIC ALLEMAAL. SHAME ON YOU. NOOR IS DE ENIGE DIE ERAAN DACHT. DANKJULLIEWEL ALLEMAAL.
Nu de persoonlijke boodschappen;
@Noor; Yesh. Een taart die ik niet kan eten. We gaan donuts bakken, vind mijn moeder. Dus yay, bakken~
@Ruuz; Oh joy, gayspam~ *rainbow*
@Maximillian; Dankje. Even voorstellen; Hai, Judith. Net vijftien. Vrouwelijk. Zou gay worden voor David Tennant en Benedict Cumberbatch, maar ben vrouwelijk en hoef dat dus niet te doen. Aangenaam.
@De rest; IK HOUD OOK VAN JULLIE SCHATTEBOUTEN <3
En dan nu mijn awesome cadeautjes. Want ja, die kreeg ik vanmiddag. En niets kan ze overtreffen. Ik heb namelijk gekregen;
EEN TARDIS:
Het is eigenlijk een doosje, maar hij is zo lieeeef~ Nu ben ik een madman with a box.
GEFELICITEERD FRUTTEBOLLEKE *duwt een lama door het scherm*
Allez, omdat ze zo stoer is:
Spoiler:
ja, basgitaar is schots en scheef en haar houding in verband met het perspectief klopt niet helemaal EN AGAIN; IK BEN SLECHT IN LINEART KLEUREN. Maar derp.
Spoiler:
Basisconcept.. ding
& have fun met Noor :3 Laat de keuken heel Zal uw moeke waarderen.
Avarice .
PROFILEPosts : 668
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht Klas: Master Alvaro Partner: I was alone, falling free, trying my best not to forget what happened to us, what happened to me, when I let it slip.
Onderwerp: Re: TAART VOOR ONZE MUPS. za okt 13 2012, 09:31
OHMYNOAH <3 Dat had je echt niet hoeven doen. Ze is echt mooi/snoepig/stoer/cuddly. En tevens nu een profielplaatje want dat had ik nog niet en deze is echt perfect <3
En danku voor de lama~
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: TAART VOOR ONZE MUPS. za okt 13 2012, 10:24
Nah, ik had er plezier in :3 Ondanks dat ik het drukker kreeg en ik bang was dat het niet op tijd af kwam o3o Ben blij dat u er blij mee bent~
Zack .
PROFILE Real Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light/ air Klas: c: Partner: c:
Onderwerp: Re: TAART VOOR ONZE MUPS. za okt 13 2012, 21:50
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.