|
|
Auteur | Bericht |
---|
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 27 2012, 21:48 | |
| @Kanda: I'll try~ *bloost door le kiss en kijkt hem na* I feel guilty... somehow.
@Ro: Dat lijkt me heel leuk~! Maar kunnen we dat morgen doen? Want uh, ik begin slaperig te worden en moet maar eens rusten c: *staat op*
Byeeee, people <3 Ik ga Kanda stalken in zijn bed slapen~ Slaap lekker! *loopt de kamer uit* |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 27 2012, 22:08 | |
| @Alan: Tuurlijk. Ik moet nu zelf ook weg, het feestje is tien minuten geleden begonnen dus ik kan nu veilig weggaan. *loopt de kamer uit* Bye bye menskes |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 27 2012, 22:41 | |
| *geeuwd* lekker stil*leest verder in haar boek* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 27 2012, 22:52 | |
| *walks in with a big grin on his face* Hello everyone~ *loopt verder en gaat in het raamkozijn zitten* |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 27 2012, 22:54 | |
| *kijkt even op als Night binnenkomt, maar gaat al snel weer met haar ketting spelen* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 27 2012, 23:02 | |
| *kijkt Cat aan en volgt haar vingers even* Niet eens een hallo vandaag? *small smile* |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 27 2012, 23:04 | |
| *nog steeds half afwezig* Hn? Oh, hallo Night. |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 27 2012, 23:06 | |
| night:*is te druk bezig met lezen om op te kijken* *mopelt iets van:hey* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 27 2012, 23:08 | |
| *knik* Hey Cat. *grins en laat zijn ogen dan op die ketting vallen* Nieuw? Naja .. *pauseert en slikt even* Het.. uh past wel bij je. *friemelt even wat zenuwachtig aan zijn sjaal*
@Lavinia: *staart naar haar en der boek* En weer in dat lege nutteloze boek aan het lezen, nieuweling die niet meer nieuw is..? *daring smile* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 27 2012, 23:11 | |
| night:*kijkt op*als of ik enige keus heb *sluit boek*genoeg voor vandaag |
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 27 2012, 23:15 | |
| Night: Nee, hij is oud. Ik heb hem een tijd geleden gekregen. *subtle smile* Bedankt. |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 27 2012, 23:23 | |
| @Lavinia: *wenkbrauw omhoog* hoe moet ik nu weten of je keus hebt of niet? Ik neem toch aan dat de wereld je niet verplicht om te lezen of wel? *hoofd schuin*
@Cat: Aaah.. Van wie.. ? *curious face, maar betrekt dan even* If I may ask ofcourse. *smile* en geen probleem, dingen die waar zijn moeten gezegd worden toch? |
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 27 2012, 23:25 | |
| Night: Van.. je weet wel. *ijsvogel springt op haar schouder en valt daar in slaap* *iets bredere glimlach na compliment* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 27 2012, 23:27 | |
| night: *sweet laugh* hangt er vanaf hoe je het bekijkt night maar goed *sweet smile* het boek is niet zo belangrijk* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 27 2012, 23:32 | |
| @Cat: Aaah *knikt aangevend dat ik weet wat ze bedoelt* Een mooi aandenken.. Zolang je het maar niet laat slingeren dan. *small smile en slikt dan weer even* Het enige aandenken wat ik heb is het opgedroogde bloed aan mijn handen..
@Lavinia: *smile* Dat zal wel dan. Als het boek niet zo belangrijk is waarom moest ik het gisteren dan teruggeven? *daring grin* |
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 27 2012, 23:40 | |
| Night: *kijkt op* Het is geen aandenken. Niet aan zijn dood. Ik kreeg het toen ik werd ingewijd. |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 27 2012, 23:42 | |
| @Cat: *kijkt haar met een blik vol vraagtekens aan* Ingewijd? Ingewijd waarvoor? *nieuwsgierige blik* Wie is cat eigenlijk... ? |
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 27 2012, 23:47 | |
| Night: Dat.. is een lang verhaal *kijkt naar buiten* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 27 2012, 23:59 | |
| @Cat: *kijkt even rond in de kamer en haalt dan zijn schouders op* Ik heb de hele nacht, maar als je die woorden zegt omdat je het niet wilt vertellen, dan begrijp ik dat ook.*smile terwijl hij haar blik naar buiten volgt* We hebben tenslotte allemaal dingen waarover we het niet willen hebben. *korte zwakke glimlach* |
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 28 2012, 00:02 | |
| Night: Nee, het is al goed. Dit mag je wel weten. *gentle smile* Toen ik op Erd woonde was ik lid van een bende. Toen heb ik later deze ketting ontvangen. En later kreeg ik Zephyr *wijst naar slapende ijsvogel op schouder* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 28 2012, 00:18 | |
| @Cat: *knikt en kijkt haar vervolgens nieuwsgierig aan* Serieus, daar had ik je nou nooit voor aangezien, als een lid van een bende. Het maakt je wel.. interessant. *grinnikt en kijkt dan naar Zephyr* Ik heb nog nooit zoiets gezien.. *grinnikt* Van bendelid tot een knap meisje.. *grimast en gaat dan weer verder met het friemelen aan zijn sjaal* Ugh, complimentjes geven aan meisjes blijft moeilijk, alsof ik het allemaal tegen haar zeg of ben aan het zeggen. |
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 28 2012, 00:23 | |
| Je hebt me toch gezien met de kopjes? *grin* *bloost licht om compliment* Misschien ben ik wel beide... *gaapt* Hmm, ik ga maar eens naar bed. *buigt naar hem toe en geeft hem een kus op zijn wang* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 28 2012, 00:27 | |
| *grinnikt* Ik denk dat dat moeilijk te missen valt Cat. *grins* En nu je het zegt, ja ik denk dat je nog steeds wat ruige trekken hebt.. *speelse glimlach en knikt dan* Ja hoor, laat mij maar achter in m'n eentje. *plagend gezicht en zijn ogen worden ietsje groter van de kus op zijn wang* Slaap lekker Cat and sweet dreams. *bright smile* |
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 28 2012, 00:33 | |
| *trekt lippen over zijn wang terug* Omdat je zo goed hebt geluisterd. *sweet smile* Je red het wel in je eentje. |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 28 2012, 00:35 | |
| Denk je? Het is nog al eenzaam soms. *pruillipje en puppyogen* En ja.. soms kan ik wel braaf luisteren hoor. *grin en leunt dan naar voren om een zacht klein kusje op haar voorhoofd te duwen* Omdat je zo braaf verteld hebt natuurlijk. *schouder ophaal* |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|