|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 08 2012, 19:38 | |
| Ik heb eindelijk een post geschreven met Dieb. Ik ben gooeeeed ~. |
|
| |
Avarice .
PROFILEPosts : 668 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtKlas: Master AlvaroPartner: I was alone, falling free, trying my best not to forget what happened to us, what happened to me, when I let it slip.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 08 2012, 20:04 | |
| Yay, SanNi is geweeeeldig goed. En ik ben weer eens een keer een sheet aan het prutsen. Maar hij wordt leuk dit keer |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 08 2012, 20:46 | |
| Dat moment dat ik me liever verveel dan dat ik leer. Het is ook nog wel proefwerkweek, foei Noor.
Meh, ik ben echt klaar met die proefwerken ¬¬ |
|
| |
Ren. .
PROFILEPosts : 153 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova :: ShadraKlas: Partner: And I was paralyzed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 08 2012, 20:47 | |
| |
|
| |
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 08 2012, 21:03 | |
| - Ren. schreef:
- CHIPS. :3
OMFG WAAR |
|
| |
Ren. .
PROFILEPosts : 153 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova :: ShadraKlas: Partner: And I was paralyzed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 08 2012, 21:39 | |
| |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 09 2012, 21:13 | |
| Nog 6 berichten en Les en Al staan gelijk. Nog 7 en Noor mag gaan inhalen. Muahahah.
EDIT; Yay, ik lig weer voor~ |
|
| |
Miu .
PROFILEPosts : 31 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark Magic ♥ Fire MagicKlas: Mister SavadorPartner: ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 09 2012, 21:37 | |
| Dr is zeker niemand die een simpel setje voor een andere RPG voor me in mekaar wilt pluizen? :3 (plies, plies plies xD) |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 09 2012, 21:48 | |
| Ik wil het wel voor je proberen, weer alleen niet of je er erg blij van wordt. Persoonlijk vind ik mijn werk namelijk niet fantastisch.. |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 09 2012, 22:19 | |
| Heb er net een post van 1529 woorden uitgeperst xD Le me is proud xD |
|
| |
Luca .
PROFILEPosts : 708 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en LuchtKlas: NvtPartner: Apparently I don't belong in your precious memory.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 09 2012, 23:26 | |
| - Lesaiah schreef:
- Nog 6 berichten en Les en Al staan gelijk. Nog 7 en Noor mag gaan inhalen. Muahahah.
EDIT; Yay, ik lig weer voor~ Door dat alles stel ik me Les en Al voor die echt met elkaar aan het worstelen zijn of zo. Rondrollen. En Les kan dan gaan van: 'Bwhaha, je wordt tegen de grond gewerkt door een vrouw.' En dan kan Al gaan van: 'Dat is omdat ik manieren heb.' <- En dan volgt weer zo'n vage ik-probeer-het-niet-maar-flirt-stiekem-wel-opmerking... Of meer onbewust o3o
Ik moet slapen. Maar ik kan niet slapen, maar het moet anders ben ik morgen een zombie tijdens scheikunde proefwerk D: |
|
| |
Miu .
PROFILEPosts : 31 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark Magic ♥ Fire MagicKlas: Mister SavadorPartner: ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 09 2012, 23:44 | |
| - Tári schreef:
- Ik wil het wel voor je proberen, weer alleen niet of je er erg blij van wordt. Persoonlijk vind ik mijn werk namelijk niet fantastisch..
PM me maar wat voorbeeldjes? Die wan mij zijn sws erger xD Miu's setje is niet ban mij hoowrr |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 10 2012, 11:51 | |
| Ik ga hier bijna dood van de honger |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 10 2012, 14:58 | |
| Dan moet je wat eten.
Meh, ik ging fouten maken bij scheikunde omdat die man zo nodig moest gaan van: NOG 5 MINUTEN. En daar kan ik dus niet tegen want dan ga ik stressen als ik nog een hele opgave moet ¬¬ En nu ben ik dus één belangrijk ding vergeten waardoor ik de hele opgave fout heb en hopelijk word ik er niet op afgerekend door die docente. En nu moet ik de hele dag door denken aan hoe dom ik wel niet was om die fout te maken.
En Fraps wilt The mirror lied niet herkennen als spel en met AVS screen capture gaat de sinc weg. God dangit :l |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 10 2012, 15:09 | |
| - Alejandro schreef:
- Dan moet je wat eten.
Meh, ik ging fouten maken bij scheikunde omdat die man zo nodig moest gaan van: NOG 5 MINUTEN. En daar kan ik dus niet tegen want dan ga ik stressen als ik nog een hele opgave moet ¬¬ En nu ben ik dus één belangrijk ding vergeten waardoor ik de hele opgave fout heb en hopelijk word ik er niet op afgerekend door die docente. En nu moet ik de hele dag door denken aan hoe dom ik wel niet was om die fout te maken.
En Fraps wilt The mirror lied niet herkennen als spel en met AVS screen capture gaat de sinc weg. God dangit :l D: Arme u. Scheikunde is ook een scheitvak. En the mirror lied is nog wel zo leuk~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 10 2012, 15:12 | |
| - Lesaiah schreef:
- Alejandro schreef:
- Dan moet je wat eten.
En Fraps wilt The mirror lied niet herkennen als spel en met AVS screen capture gaat de sinc weg. God dangit :l D: Arme u. Scheikunde is ook een scheitvak.
En the mirror lied is nog wel zo leuk~ Nou het viel wel mee eigenlijk. Ik denk dat als die docent een beetje begrip toont voor mijn vergeetachtigheid ik toch nog wel een voldoende heb.
En ik heb ook wel iets opgenomen en zo, alleen ik faalde zo hard. 'So I need something to goose water with?... And what if I don't wanna do that. NOP I DON'T WANNA DO IT.' En ik snapte er echt niks van XD 'Well... Shall we water the plant then? If I was a little girl and a mysterious woman called me up about a bird, I would do it.' |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 10 2012, 15:16 | |
| - Alejandro schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alejandro schreef:
- Dan moet je wat eten.
En Fraps wilt The mirror lied niet herkennen als spel en met AVS screen capture gaat de sinc weg. God dangit :l D: Arme u. Scheikunde is ook een scheitvak.
En the mirror lied is nog wel zo leuk~ Nou het viel wel mee eigenlijk. Ik denk dat als die docent een beetje begrip toont voor mijn vergeetachtigheid ik toch nog wel een voldoende heb.
En ik heb ook wel iets opgenomen en zo, alleen ik faalde zo hard. 'So I need something to goose water with?... And what if I don't wanna do that. NOP I DON'T WANNA DO IT.' En ik snapte er echt niks van XD 'Well... Shall we water the plant then? If I was a little girl and a mysterious woman called me up about a bird, I would do it.' xDD Ik ging gefrustreerd doen, uiteindelijk. Van "BULLETS. GOTTAFINDBULLETS. AARGH. BULLETS D:" |
|
| |
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 10 2012, 15:16 | |
| Ach gelukkig heb ik geen scheikunde meer ^^" In plaats daarvan zit ik nu met een stuk voor mijn neus van 170 bladzijden over ziekte preventie in een dierentuin...opzich wel interessant, maar niet als je ook nog eens er dezelfde dag nog een samenvatting van moet maken van 5 A-4'tjes...fml .__. Maar goed, ik heb wel een dagje vrij, dus dat is weer een pluspunt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 10 2012, 15:20 | |
| Ik moet nog twee dagen tot de vakantie, maar mijn pww is nu wel voorbij o3o I CAN DO THIS.
@ Judith; Ik zat van: 'Let's flush the toilet.... O there is something stuck! Wait... Do I even want to know what it is? It's probably just poop or something ._.' |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 10 2012, 15:22 | |
| Oké nu me haasten en op de fiets het dorp doorzoeken naar een leuke plaats voor foto's te trekken. Please regen wacht nog een paar uurtjes! |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 10 2012, 15:26 | |
| Dat toilet wist ik echt niet. Moest Cry's hele playthrough kijken - tot dat stuk dan - voordat ik het wist. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 10 2012, 15:50 | |
| - Lesaiah schreef:
- Dat toilet wist ik echt niet. Moest Cry's hele playthrough kijken - tot dat stuk dan - voordat ik het wist.
Ik kwam niet verder dan die plant en het brood vies vinden. So derp. |
|
| |
Jake .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 10 2012, 17:05 | |
| |
|
| |
Mizuki .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 356 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: light/DarkKlas: Partner: I wanna be a butterfly...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 10 2012, 17:09 | |
| |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 10 2012, 19:17 | |
| Nu DAMMIT >U Weet iemand hoe je voetnoten weghaald uit Word? Ik heb al geprobeerd een nieuwe pagina te openen maar ze staan nu permanent in Word. Geen idee waar ik op gedrukt heb, dat ze me nu spammen. Maar iig, ik wil ze weg anders kan ik niets meer fatsoenlijk afdrukken :c |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|