|
|
Auteur | Bericht |
---|
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 20:59 | |
| - Master Savador schreef:
- Alejandro schreef:
- Vergeet niet dat hij het Al erin moet gaan wrijven dat hij een prooidier is en geen roofdier o3o
Dan gaat die tables flippen ;D
En omg, kleine leeuwen welpjes D:.. Gimme :U Stiekem zie ik nu twee zo'n beestjes door een kamer heen vliegen en gaan van; WHEEEEEH. Misschien gaat hij dan als extra troll zijn kinderen leren jagen en kiest hij Al uit als potentieel slachtoffer ;D Niet dat ze hem ooit neer kunnen krijgen. Gaan ze in zijn flank hangen en liften ze mee en gaan ze hem net zo lang irriteren tot hij zelf gaat liggen, problem solved o3o
Whaha, dat zou wel typisch zijn. Maar ergens zou het ook weer typisch zijn als Al gaat van *insert monotone stem en pokerface hier* 'O jee, de pijn. Ik kan het niet meer aan. Aaaah...' En dan neer ploffen juist op die flank waar die derpjes aan hangen. The end. Nee, zo gemeen ben ik niet XD |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 21:00 | |
| |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 21:01 | |
| Al is een paard hè? **laat het afspelen in haar gedachten** Oh god... |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 21:06 | |
| Wat is een goede Postsheet grootte? |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 21:08 | |
| Geen idee, ik heb een vrij grote postsheet voor een account en een kleine voor een ander account... Dus aan mij heb je niks. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 21:12 | |
| Nowaii XD Neh, zo cruel is Al niet.. I hope o3o Saf zou er wel in ragemode om gaan. Mad lion on rampage >u
@Jinte Net wat u zelf mooi vindt, poepeke. |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 21:16 | |
| Jinte, ik heb ook veel verschillende maten, dus inderdaad iets wat je mooi vind. Gewoon even rondkijken en dan bepalen wat je leuk vindt, |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 21:17 | |
| Nee, hij is niet zo erg c: Maar ik denk wel dat hij Saf zonder enige moeite zal proberen te pletten =w= Dat wel...
@ Jinte; Ik denk dat alles wel goed is zolang je de pagina niet uitrekt... Maar dan moet je post sheet ook wel mega zijn XD |
|
| |
Roakes .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 21:20 | |
| Ik heb eens een ava gehad op WC die de pagina uitrekte. En dat had ik eerst zelf niet door. Maar toen ik het zag dacht ik van: "Oeh, giant kittycat." En dan heb ik 'm verkleint #Boeiendeinformatie |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 21:30 | |
| Lol, maar ik weet niet wat een fijn formaat is DX Noem eens op wat jullie fijn vinden. |
|
| |
Timothy .
PROFILEReal Name : Anneswann Posts : 632 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire//AirKlas: Miss RoxannePartner: 'There's a floppy disk on the floor'
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 23:09 | |
| Breedte onderschift en hoogte 500? Misschien 650? Ik heb eigenlijk nog nooit een postsheet kunnen maken, ik snap niet hoe ik het moet doen x) |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 23:20 | |
| Maximale breedte is 540, teminste heb ik ergens gelzen |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 29 2012, 00:01 | |
| Derp. Weet niet of u er iets aan heeft en of het formaat u aanstaat; hoogte en breedte van mijn postsheet is 370 x 550. Maar u kunt ook heel slim posts waar postsheets in staan quoten om te zien welk formaat het is eh? c:
Meh heb ik de tijd, ben ik braindead en inspiloos uwu *trapt Saf onder zijn kont* Stop eens peper in uw poeper. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 29 2012, 09:48 | |
| Mweh ;_; ik wil posten D: |
|
| |
Timothy .
PROFILEReal Name : Anneswann Posts : 632 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire//AirKlas: Miss RoxannePartner: 'There's a floppy disk on the floor'
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 29 2012, 09:50 | |
| Ik heb nog nergens een topic ^^ maar eerst eens beginnen aan een voorsteltopic.. ^^" |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 29 2012, 10:00 | |
| Moet ik eigenlijk ook maar ik kan geen postsheets maken DX |
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 29 2012, 10:58 | |
| Ik kan wel wat voor je inelkaar flansen..
Ugh, ik wil ook mee met Saf's werkweek, maar ik heb alleen Aerys in zijn klas en die heb ik vermoord.. |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 29 2012, 11:10 | |
| Mwaha, Nezumi gaat mee. Kan ik hem laten bitchen op mensen~ |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 29 2012, 11:15 | |
| Wil iemand Lie als kamergenoot? xD |
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 29 2012, 11:16 | |
| Nu moet Alvaro ook iets gaan doen, al is zijn klas nog maar heel klein.. |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 29 2012, 11:20 | |
| Oh, ik ben ook dingen aan het plannen hoor c: Maar ik wacht tot de groep iets groter is. Ik heb een introductieles op het programma staan en een soort van excursie naar Puffoon enzo~ Moet nog uitgewerkt worden maar die activiteiten komen er zeker~! |
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 29 2012, 11:22 | |
| Jay! Al is Cat geen lucht magician, maar whatever. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 29 2012, 11:27 | |
| Lukt vast allemaal wel met uw klas hur Ruuz c: Hmmn. Ik wil de Verwerkweek ook best samenvoegen met Alvaro's klas? ;o Maar ik weet niet of dat zo handig is. Dan zou ik alles eigenlijk weer aan moeten passen enzeu. |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 29 2012, 11:30 | |
| Dat maakt niet heel veel uit. Het wordt een soort uitje. Maar wel een idiote xD Alvaro dropt groepjes ergens op een random plek en met kaartlezen en everything moet je de weg naar een aangewezen plek vinden. Works for the team spirit~ En vanaf die aangewezen plek gaat Alvaro de klas leiden door een ietwat avontuurlijk landschap met hellingen, beekjes, zelfs bergopwaarts. Het wordt een soort van werkweek maar dan in één dag xD Ik krijg nog allemaal geniale ingevingen naar binnen. Je ziet wel wat er precies gaat gebeuren~ Hij gaat Sebastian in ieder geval meeslepen als extra begeleider want "een grote groep in je eentje begeleiden is toch zoooo zwaar~!"
Och, hoeft niet Safke~ Je hebt al zoveel moeite gedaan met de organisatie. Ik doe gewoon het bovenstaande xD |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 29 2012, 11:33 | |
| Okii c: Oeh, dat klinkt ook leuk o3o
Mwaha, ik was nog niet helemaal wakker toen ik bingo erbij had gezet. Hoe de fuq wilde ik dat gaan doen XD MEH./ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|