|
|
Auteur | Bericht |
---|
Four
PROFILEPosts : 209 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra :: ErdKlas: Partner: Is it possible to love someone, if you're scared to hurt the ones you love?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 26 2012, 13:17 | |
| Romy, not like that, ik was met een vriendin met em aan het praten, ging die vriendin hem vragen stellen over een meisje, en toen gaf ie toe ennzei hij dat als hij iemand moest kiezen het dat meisje ziu zijn. Niet dat ik het niet al wist, maar toch. En er is heel veel gedoe met vrienden en mijn klas en stuff. So yeah..
|
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 26 2012, 15:10 | |
| omnomnom zelf gemaakte rijsttaart |
|
| |
Kaori
PROFILEReal Name : Romy Posts : 124 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth x WaterKlas: Partner: I wasn't in this world for long, before parts of my body escaped me, Leaving me incomplete... as I was when I met you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 26 2012, 16:25 | |
| ||Char; Nahh, dat is echt vreselijk ;o Good luck <3
Oh god, ik haat mijn wiskunde leraar. Heel vriendelijk geeft hij voor morgen een SO op. Ik heb gelukkig 2 lessen gemist en snap echt niet meer waar we mee bezig zijn. Lekker stressen dus. Yay. |
|
| |
Ren. .
PROFILEPosts : 153 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova :: ShadraKlas: Partner: And I was paralyzed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 26 2012, 16:32 | |
| Nu proberen te posten. Heb ook nog 3 so's en 2 ct's voor morgen. En das kud @ Romy. Like, wiskundeleerkrachten zijn erg.
|
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 26 2012, 16:36 | |
| Ik heb geen SO's morgen |,,|(O3O)|,,| |
|
| |
Ren. .
PROFILEPosts : 153 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova :: ShadraKlas: Partner: And I was paralyzed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 26 2012, 16:39 | |
| Nicki Minaj2 had weer eens kritiek op mij. Ik pakte mijn agenda niet snel genoeg en was niet snel genoeg het lokaal uit. -.-
|
|
| |
Kaori
PROFILEReal Name : Romy Posts : 124 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth x WaterKlas: Partner: I wasn't in this world for long, before parts of my body escaped me, Leaving me incomplete... as I was when I met you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 26 2012, 16:42 | |
| Ik moet nog 6 bladzijdes wis maken en ik lig dus te janken omdat ik echt stress en niet meteen heerlijk wil beginnen met een involdoende die ik toch al had voor mijn rekentoets. Het ergste is is dat hij mijn mentor is -,-
G-luck Char!
And you're a lucky one Zack persoontje. Switch? |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 26 2012, 16:45 | |
| Nicky Minaj 2?
We hadden het vandaag bij Engels over unrealistic dreams. Dus iedereen zei iets van rijk, beroemd, mooie auto, wonen op Mars en dan kom ik aan met: Eigenlijk lijkt het me wel heel leuk om tijdens de industriele revolutie in Engeland of tijdens de Renaissance in Italië/ Frankrijk te wonen. De reactie van de klas was iets van: Wtf, raar kind. |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 26 2012, 17:40 | |
| Renaissance is nice En yay, blijkbaar vanavond familie-etentje .___.'' Gewéldig, de sfeer is nu al verpest door een rotopmerking |
|
| |
Ren. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 26 2012, 17:46 | |
| Die vrouw heeft een enorm dikke kont dus heet ze Nicki Minaj 2 |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 26 2012, 18:01 | |
| - Nimble schreef:
- Ik moet nog 6 bladzijdes wis maken en ik lig dus te janken omdat ik echt stress en niet meteen heerlijk wil beginnen met een involdoende die ik toch al had voor mijn rekentoets.
Het ergste is is dat hij mijn mentor is -,-
G-luck Char!
And you're a lucky one Zack persoontje. Switch? Bwah, ik maak alles zelf |
|
| |
Master Sebastian
PROFILEPosts : 407 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova || LightKlas: || I teach Light Magic ||Partner: || There Is No Longer Wrong Or Rightღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 26 2012, 18:42 | |
| @Cat: Waarom wtf? Dat is toch veel normaler dan op Mars wonen, ook veel leuker o: Soms is de klas in het algemeen zo vreemd
Blegh, grote projecten stapelen zich maar op. Echt hoor, stop 80 uur in een Profielwerkstuk waar je je dus nu voor in moet lezen, maar lees ondertussen ook 3 boeken voor je essay van 1500 woorden die af moet zijn en lees ook nog je boekenlijst af. Hoeveel tijd denken ze dat we hebben O: |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 26 2012, 18:48 | |
| - Master Sebastian schreef:
- Blegh, grote projecten stapelen zich maar op. Echt hoor, stop 80 uur in een Profielwerkstuk waar je je dus nu voor in moet lezen, maar lees ondertussen ook 3 boeken voor je essay van 1500 woorden die af moet zijn en lees ook nog je boekenlijst af. Hoeveel tijd denken ze dat we hebben O:
Ik begrijp je meer dan wie dan ook~ |
|
| |
Master Sebastian
PROFILEPosts : 407 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova || LightKlas: || I teach Light Magic ||Partner: || There Is No Longer Wrong Or Rightღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 26 2012, 18:54 | |
| @Ruuz: Thankyou c: Doet me goed. Bij jou ook al zo leuk op school? O: Btw, nu Al een mentorklasje heeft: kunnen Al en Sebster ooit toch nog een klassenuitje organiseren >D |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 26 2012, 19:15 | |
| @Juus: Bij mij gaat het precies hetzelfde T^T PWS, boekverslagen, essays. Ik word er gek van D: Ohyeah, dat moeten we nog eens doen >3 Maar eerst meot mijn postje af. *determined* |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 26 2012, 19:17 | |
| @Ruuz: Woohoo, determination activated~ : D Bwah, ook succes jij! Het is echt zoveel in één keer :c Waar ga jij je PWS over doen? En dat idee komt ooit nog eens true >D
|
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 26 2012, 19:20 | |
| OMFG DX Ik heb een Fotoshoot vanavond. Voor Dansen. |
|
| |
Master DeWitt
PROFILEReal Name : CAKE~? Posts : 392 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: the air we BreatheKlas: Teacher Air MagicPartner: The rocking of her House had me holding on
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 26 2012, 19:35 | |
| @Juus: YEAH, eindelijk af. En jij ook succes, Juus! We redden het wel. I know we can Ik doe mijn PWS over Propaganda in de economische crisis-eeuw. Scumbag school wilt van ons dat we twee vakken combineren voor het PWS Dx Dus wij hebben Geschiedenis en Maatschappijwetenschappen. |
|
| |
Miu .
PROFILEPosts : 31 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark Magic ♥ Fire MagicKlas: Mister SavadorPartner: ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 26 2012, 19:44 | |
| Mwiep, nieuw hier. Heeft iemand wat uitleg voor me? :3 |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 26 2012, 19:45 | |
| Al uw vragen kunt u hier storten |
|
| |
Miu .
PROFILEPosts : 31 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark Magic ♥ Fire MagicKlas: Mister SavadorPartner: ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 26 2012, 20:22 | |
| Mwiep. Hoe krijg ik zo'n icoontje?
Mwiep. Wilt iemand een beter setje voor me maken of moet luie ik helemaal naar de 'art'topics? x'D |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 26 2012, 20:54 | |
| Icoontje heeft u nu als het goed is c: Je, bedoel ik. Surry En sorry dear, 't is dat ik nu momenteel geen Photoshop heb en mijn shop door omstandigheden is gesloten. Anders had ik wel iets voor je geprobeerd. Mweh. Ik wil thee |
|
| |
Avarice .
PROFILEPosts : 668 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtKlas: Master AlvaroPartner: I was alone, falling free, trying my best not to forget what happened to us, what happened to me, when I let it slip.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 26 2012, 20:57 | |
| IK BEN MORGEN VRIJ BTCHES. En ik heb een heel sjiek t-shirt van school gekregen waar "met liefde" op staat. Voel me nu echt sjiek.
@Miu; Ik kan wel wat voor u prutsen, als je me een plaatje geeft~ |
|
| |
Miu .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 26 2012, 21:13 | |
| @Avarice; Heeft iedereen hier de gewoonte u te zeggen? x'D - Spoiler:
Hier is mijn plaatje, ik weet dat er een aantal merkjes en namen opstaan, maar die kreeg ik niet weg, daar is het plaatje te ingewikkeld voor, dus moet je daar maar gewn omheenknippen ofz... Ik was gewn in love met dit plaatje x'D Een echt textje heb ik niet, als je toevallig iets geniaals bedenkt zet je het er maar op, dr karakter is 'n beetje bitchy, lievelingetje van de boys, populair enz c: |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 26 2012, 21:15 | |
| U zeggen doen ze in Vlaanderen, tenminste in een groot gedeelte, dus vandaar. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|