|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za sep 22 2012, 22:48 | |
| @Cat: *grimast* Wauw, wat een verrassing dat we zoveel gemeen hebben met elkaar. En dat terwijl onze eerste ontmoeting helemaal niet zo soepeltjes verliep. *grinnikt* En um. Zoiets. *kijkt weer uit het raam richting de sterren* En jij? Waarom de naam Cat? *smile* |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za sep 22 2012, 22:51 | |
| @ Cat; Iedereen wilt wel iets en iedereen wilt ook bepaalde dingen niet. Maar 't leven is nou eenmaal vervelend en onaardig, dus hou op met zeuren. |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za sep 22 2012, 22:53 | |
| Night: Mijn ouders gaven me de naam Catheryn *fronst* Maar niemand hoeft dat te weten, he? En toen vond iedereen dat ik snel en lenig als een kat was.. Dus vandaar. Maar ook omdat het gewoon een afkorting van mijn eigen naam is.*grin*
Al: *blijft hem zo aankijken* |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za sep 22 2012, 22:56 | |
| En wat probeer je hier precies mee te bereiken als ik het vragen mag? |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za sep 22 2012, 22:58 | |
| Al: *kijkt weer normaal* Ik moest even mijn innerlijke kind uiten. *grin* *staat op* *aait Night over zijn hoofd* Goodnight, si... Alejandro *loopt richting de deur* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za sep 22 2012, 23:00 | |
| @Cat: Aaah, vandaar. Catheryn. *playful grin* Just kidding Cat. *ziet haar dan opstaan en me een aai over mijn hoofd geven voordat ook zij richting de deur loopt* Good Night. |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za sep 22 2012, 23:02 | |
| *overduidelijk blij dat er iemand half half naar hem luistert* Braaf :3 Mag je leuke droompjes hebben en zo. |
|
| |
Sue .
PROFILEPosts : 1035 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: lichtKlas: nog geenPartner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za sep 22 2012, 23:05 | |
| Rhine
*hoort alejandro's woorden over ouders en wie er hier de baas is* Al : Weet je...Waarom zouden we naar hém moeten luisteren? Zoveel gezag straalt hij nie tuit hoor *zit ondersteboven in de zetel*
Zack : Ik doe niet aan knuffelen dus don't use the puppy eyes... |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za sep 22 2012, 23:06 | |
| @Al: Omdat je een rechtvaardig man bent en ook jij over de verantwoording bezit om een kind groot te brengen, daarom denk ik. Ouderschap zit in ieder van ons en ontplooit zich wanneer er een nageslacht op de wereld komt. Misschien vind je het grove onzin wat ik zeg, ben je van mening dat dat niet op jou slaat en je toch niet aan kinderen zal beginnen. Dat roepen we allemaal, toch? Maar eens je een kind hebt, verandert dat. Trust me on that. *sympathiek schouderklopje* En dat is als je toch ooit eens van gedachten veranderd, we weten nooit wat de toekomst brengt. Het komt op hetzelfde neer als vrijgelaten worden na een twintigjarige gevangenisstraf en je leven te willen verbeteren. Voorlopig kan ik alleen jaloers op je kindloze bestaan zijn, ehe =w= *negeert Cat ook, vind haar maar een saai kind ¬¬* ... why goddammit.*schiet overeind en klapt een keer luid in zijn handen* SLAPEN. NU. EN HEEL VLUG. |
|
| |
Sue .
PROFILEPosts : 1035 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: lichtKlas: nog geenPartner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za sep 22 2012, 23:12 | |
| Rhine
Saffie : *blijft rustig ondersteboven liggen* Als je zo moe bent master bejaard ga dan een dutje doen ofzo... Maar laat de jeugdige mensen gewoon nog wat chillen *evil smile*
(jup she took drugs and just sorry for her way of acting ^^") |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za sep 22 2012, 23:15 | |
| Rhine: Mehh... *Puppy-eyes* (http://media.tumblr.com/tumblr_m9l4bb979o1rstt7u.gif)
Laatst aangepast door Zack op za sep 22 2012, 23:20; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za sep 22 2012, 23:17 | |
| @ Rhine; Omdat je zonder zijn sympathie misschien wel ergens rondzwierf. Zielig, alleen en nutteloos - zoals meer dan de helft hier op deze school tot nu toe. Dit alles hier is van hèm, dus wees blij dat je hier überhaupt mag blijven met jouw onuitstaanbare houding soms.
@ Savador; Ja maar als ik een baby zie van een of ander mens heb ik niet zoiets van: Aaaawh, want tja... Redenen. Zegt dat niet ergens al genoeg? Ze zijn irritant, zorgen voor troep en brengen niet eens het fatsoen op om netjes te eten als je ze nota bene nog voert ook. Ik heb het gezien, niet gedaan en ik irriteerde me enkel aan. Ik denk persoonlijk dat het eerder een ongelukje zal zijn dan echt geplant. Daarbij: ik heb mezelf beloofd om van dat soort dingen af te zien. Erotische... Dingen. Het is gewoon beter zonder. Klinkt vreemd, maar het is gewoon zo. You should trust me on that c: En is dat het enige waar je jaloers op bent?... Knap. Gezien het feit dat én Kadaj én ik eerder LM worden dan jou, ik zou daar ergens pissig om worden, maar ik wil je niet op ideetjes brengen dus vergeet maar dat ik dat heb gezegd ~
Nou, dàt hebben ze gehoord ;D |
|
| |
Ace.. .
PROFILEPosts : 350 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire & DarknessKlas: Master SavadorPartner: LOVELESS
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za sep 22 2012, 23:22 | |
| *Loopt naar binnen met zijn LOVELESS boek in de hand* Infinite in mystery is the gift of the goddess. We seek it thus and take to the sky. Ripples form on the water's surface. The wandering soul knows no rest. |
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za sep 22 2012, 23:22 | |
| Al: Zie je dat ik wel kan luisteren? *smile* |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za sep 22 2012, 23:23 | |
| *Kijkt naar Ace's loveless boek en grijnst* Ik ken die poem vanbuiten |
|
| |
Ace.. .
PROFILEPosts : 350 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire & DarknessKlas: Master SavadorPartner: LOVELESS
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za sep 22 2012, 23:29 | |
| Zack: Ik ook. Het is alleen fijn om mijn favoriete gedicht bij de hand te hebben. En Ik heb mijn eigen vijfde akte erbij geschreven. |
|
| |
Sue .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za sep 22 2012, 23:31 | |
| Rhine Zack : *hugt hem dan maar* Nu blij? Al : Sympathie? Hij? Kom op zeg. Hij kent geen sympathie. En als ik hier niet was zat ik de planeten af te reizen niet zielig te doen. *snuift* Ik zit hier vast, verplicht door een stel rechters. En wat bedoel je met onuitstaanbare houding? ík ben de liefheid zelve mister color shift eyes Ace : *loopt naar hem toe en pakt zijn boekje af* *kijkt er heel droog naar* Hmmm... |
|
| |
Ace.. .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za sep 22 2012, 23:34 | |
| *pakt zijn boekje terug*
Niet meer aan mijn spullen zitten zonder toestemming, dankje.
*Haalt zijn vleugel tevoorschijn en vliegt omhoog, zodat alleen andere vliegenden bij hem zouden kunnen komen.* |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za sep 22 2012, 23:36 | |
| @Al: Ik heb het niet over kinderen in het algemeen. Ik heb het over een kind van jezelf. Valt moeilijk uit te leggen als je verder geen enkele ervaring op dat gebied hebt, maar nochthans probeer ik een poging te doen je uit te leggen.. dat.. *zoekt met een draaiend beweginkje van zijn hand naar woorden* het.. is iets waar je je aan gaat verknochten, omdat het jouw genen zijn. Het werkt zich omhoog op het lijstje van de dingen die je het meest dierbaar zijn. Automatisch, it just happens. I, myself - ik.. zie je, ik had ook een afkeer tegen kinderen - nog steeds - maar niet tegen mijn eigen zoon en dochter. Hoezeer ik de troep en de luiers en de verantwoordelijkheid ook haat; ik zou niet meer zonder ze kunnen. Dan ben ik metaforisch gezegd alles kwijt. Me van geslachtelijke bezigheden afzien; ik ga er niet op in met zoveel leerlingen nog in de kamer. Maar laten we het erop houden dat ik bepaalde confrontaties nodig heb om mijn stress kwijt te kunnen. Hmm Nee.. Ik ben niet jaloers. Het was voornamelijk zo dat Deshas kennelijk 'reserve'-personen voor onverwachte gebeurtenissen uitgezocht had om de reden dat ik nog lang niet klaar ben met mijn training. Hoe groot op schaal heb ik er al opzitten? Misschien nog niet eens een kwart. Het zou onverantwoord zijn om na zijn dood/verdwijning/wat er ook met hem is gebeurd mij direct tot Heer der Duisternis aan te stellen, dus ergens begrijp ik het wel. @Rhine: Ga dan op z'n minst op de bank liggen en probeer te slapen, yes? Een jongedame ziet er niet op haar best uit als ze wallen heeft.
Laatst aangepast door Master Savador op za sep 22 2012, 23:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za sep 22 2012, 23:37 | |
| *Laat zijn vleugen verschijnen* Rhine: We're one winged angels u know Ace: Even if the morrow is barren of promises Nothing shall forestall my return To become the dew that quenches the land To spare the sands, the seas, the skies I offer thee this silent sacrifice... Klopt? |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za sep 22 2012, 23:41 | |
| @ Rhine; Als hij geen sympathie had gehad was jij allang van deze school... Weg gestuurd of zo, hoe ze dat tegenwoordig ook noemen. Denk je dat je daar echt genoeg geld voor hebt? I doubt it. Je hebt dus gewoon geen geld. Niet genoeg in ieder geval, voor een week of zo. Nee, dat ben je niet. Heb je jezelf ooit wel een gehoord? Ik denk dat je jezelf gewoon zult haten als we alles zouden opnemen wat er uit jouw mond komt en het je zouden luisteren je jezelf gewoon zou haten. En wat weet jij precies over mijn ogen, je kent mijn naam en weet wie ik ben that's it.
(No really, hoe kan ze dat in godsnaam weten?..)
@ Savador; Maar... Het zijn mijn genen D:... *dom* Die ga ik dus nevernooit aan iemand geven. Daarbij heb ik ook vaak genoeg in de natuur zelf gezien dat zelfs de moeder geen enkele connectie voelt met haar nageslacht en het aan haar of zijn lot overliet. Waarom ik dat soort dingen heb gezien is een lang verhaal. En tja, het ligt eraan wat voor trucjes daarvoor weet. Want ik weet zat andere maniertjes ~
Dus... Ik ben een reserve persoon?... *minderwaardigheidscomplex* Oké, dank je voor de opheldering :c... |
|
| |
Ace.. .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za sep 22 2012, 23:42 | |
| Zack: Wacht is even... Hoe weet jij dat nou weer? De enigen die mijn laatste akte kennen zijn ik en dit boekje hier... |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za sep 22 2012, 23:44 | |
| Ace: Angeal |
|
| |
Sue .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za sep 22 2012, 23:53 | |
| Rhine Zack : *ziet hem vliegen samen met het andere dudeje* gaat serieus iedereen hier in deze ruimte vliegen? *draait met ogen* Saffie : Maar ik ben niet moe *childish tone* Al : Hij wilde me wel vermoorden....Nee wacht verminken met moord zou hij teveel problemen krijgen. Dus ja ik vind hem niet sympathiek Ik heb geld... Zoiets heet een erfenis. Alleen geraak ik er niet aan tot mijn 18de, stupid law. *sigh* Ik haat mezelf al, dus al die moeite moet je niet doen. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za sep 22 2012, 23:57 | |
| @Al: *staart hem een tijdje met een seriously-face aan* *schiet dan in een warm lachje* (niet om hem uit te lachen, maar hij vindt het gewoon grappig ;D) Dat ligt aan de aard van het wezen - en misschien is het wel met de bedoeling om het kind juist zelfstandiger of hard te maken. Beetje ver gezocht, maar ergens kan dat ook uit toewijding zijn. Bij mensen ligt het vaak anders, eigenlijk zijn we vrij tere wezens. Afhankelijk van liefde en aandacht, iets om aan vast te kunnen houden.
Tussen haakjes D: Ik wist er zo gauw geen andere term voor, maar het was niet om je passief in een hokje te plaatsen. Uiteraard, je zal over voldoende potentie en kennis bezitten, anders had Deshas je nooit aangewezen. *werpt even een schuine blik naar Rhine* Never mind the girl, she has issues. Trouwens. Nu we zo in gesprek zijn - moet ik toegeven dat ik het veel beter met je kan vinden dan ik eerst dacht c:
@Rhine: Dan ga je gewoon maar even liggen en houd je je koest. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|