|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo sep 19 2012, 22:25 | |
| @Alan: *Hugt en aait* Het is erger zonder jou. *Kiss in tha hair* Che. Ik was allen totaal ergens anders mee bezig T.T Anders had ik het makkelijk kunnen ontwijken. I'll stay with you. When ever needed. *Diepe gentle stare in Alans ogen* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo sep 19 2012, 22:48 | |
| *loopt de kamer binnen en ziet Alan en Kanda, glimlacht even naar hun voordat ik tegen de muur hang en me daar neer laat vallen, een knie opgetrokken en de ander rechtdoor voor me uit* G'evening everyone~ *small smile at the people he knows* |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo sep 19 2012, 22:49 | |
| @Kanda: Ja, maar ik-- T^T Ik ben gewoon bang. Misschien kun je het niet ontwijken en doe ik je weer iets vreselijks aan. Dat wil ik niet. Één keer was al erg genoeg en ik wil niet je vervroegde dood betekenen.
@Night: NIGHTYYY <3 *huppelt op hem af, knuffelt* I missed you, Nighty-Night <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo sep 19 2012, 22:54 | |
| @Alan: *ziet Alan op hem afstormen en zijn ogen verwijden voor een moment* Hey Alan, yep I .. *is quiet for a moment then sighs* I missed you too. *smiles at him then pats him on his head* How are you? *reluctantly releases him from the hug* You look the same.. So everything must be fine..*smile widens* |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo sep 19 2012, 23:01 | |
| @Night: I'm fine. Just a few worries but nothing too bad. Hij moest eens weten... T^T *smiles brightly* And how are you, Nighty-Night? c: Fine as well? |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo sep 19 2012, 23:06 | |
| @Alan: *smiles a bit awkward* Is he really okay? Or is he just saying that he is.. I'm fine too Alan, well I was a bit lonely when you were not here. Nights get lonely without someone to talk to.. *Grin..* Well I guess I'm glad you're back.. Kanda was starting to annoy me. *playful grin* |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo sep 19 2012, 23:15 | |
| Aww, I'm sorry for leaving you alone! *strokes his hair* I needed a break, you see~ I had so many worries that I needed to get away for a while. And it helped. I feel good now. *smiles brightly* I'm glad I'm back too~ *then laughs* Well, I guess he's annoying! I hope he didn't annoy you too much... |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 20 2012, 16:52 | |
| *Komt binnen lopen* Hn... *Ziet geen Alan* Che. *Gaat depressief in een hoekje zitten* *Denkt: Che...Waarom kom je niet terug?* *depressieve aura* |
|
| |
Naoko .
PROFILEPosts : 316 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister // LuchtKlas: -Partner: God I've tried, am I lost in your eyes?
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 20 2012, 16:54 | |
| *huppelt de kamer binnen* Ghehe. Misschien komt hij terug als jij aardig wordt, ooit, op een verre dag in de verre toekomst? |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 20 2012, 16:57 | |
| @Naoko: No. Hij komt niet terug omdat hij mij dan hoogstwaarschijnlijk weer aanvalt... *Staat op en maakt even wat jasmijn thee* |
|
| |
Naoko .
PROFILEPosts : 316 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister // LuchtKlas: -Partner: God I've tried, am I lost in your eyes?
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 20 2012, 16:58 | |
| Oh~ Hij heeft mij nog nooooooooooooit aangevallen. Alleen verdedigd als ik hem aanviel. *glimlacht schijnbaar lief, maar bedoelt het pesterig* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 20 2012, 17:03 | |
| Zijn ogen werden geel. Er is iets vreemds...Maar toch... Ik kan me alleen dan niet verdedigen... *Drinkt de thee uit een stenen cup* |
|
| |
Naoko .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 20 2012, 17:06 | |
| Alan met gele ogen? *trekt een wenkbrauw op* Now you're just making things up, really~ |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 20 2012, 17:11 | |
| Hn *schud hoofd* Zijn ogen veranderden van de gebruikelijke zilver kleur naar geel. Ik verzin het niet. Hij zei: 'Één van hen... Je bent één van hen! Die vuile bende!' *Nomt thee en gaat op de bank zitten* Het kwam uit het niets. We waren compleet ergens anders mee bezig T.T |
|
| |
Naoko .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 20 2012, 17:14 | |
| *staart Kanda vijandig aan terwijl ze een lolly uit haar zak vist en aan het papiertje begint te prutsen* Misschien ben je wel een van die bendeleden. Je weet het niet, misschien in een van je vorige levens? *haalt haar schouders op en steekt de lolly in haar mond* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 20 2012, 17:17 | |
| Suasama...Maar ten eerste ik ben al in geen jaren meer lid en hij ook niet, ten tweede, waarom zou hij daaraan denken while having sex? |
|
| |
Naoko .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 20 2012, 17:19 | |
| *zuigt doodkalm op lolly* Ik sinds een paar maanden ook niet meer, maar dat betekend niet dat je niet dingen hebt gedaan die je je niet meer kan herinneren, neh~? En tijdens wát? *ogen gloeien zwakjes rood op, trekt de lolly uit haar mond* |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 20 2012, 17:19 | |
| *komt naar binnen met sad-face* NAO-CHAAAAN~ *gelijk big smile, huppelt op haar af en knuffelt haar* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 20 2012, 17:20 | |
| @Naoko: ...Not completely true.... *Kijkt haar met een T.T-face aan* Sex T.T moron.
@Alan: Moyashi! Again. Je kwam niet terug. |
|
| |
Naoko .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 20 2012, 17:21 | |
| *wordt gehugt door Alan maar staart tegelijkertijd kwaad naar Kanda* Ik. Ben. Geen. Idioot. Ik dacht gewoon dat ik je verkeerd verstaan had. *slightly distorted voice* Oh, hoi Alaaaahn~ |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 20 2012, 17:24 | |
| @Kanda: *hoort het woord* Oh, leuk. Ik kom binnen en het eerste wat ik hoor is dát ¬¬
@Naoko: Hoe gaat het, dea-- Oh, nee, niet zo praten D: *laat los en legt zijn handen op haar wangen* Verlies de controle niet, Nao D: Ik wil niet weer een schaar tussen mijn ribben T^T |
|
| |
Naoko .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 20 2012, 17:27 | |
| *fronst en staart Alan aan* Maar, maar- *breekt af in haar normale stem, wijst hulpeloos naar Kanda* Hij was gemeen. En dat is niet goed. Waarom zijn ze gemeen? Zijn ze er weer, Alan? Zijn we terug waar we begonnen? *kijkt hem hulpeloos, bang aan* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 20 2012, 17:28 | |
| @Alan: *Kijkt hem met een T.T-face aan* Wat? Het is een compleet normaal onderwerp T.T En nu antwoord je me. Waarom kom je niet terug?
@Naoko: You are T.T |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 20 2012, 17:33 | |
| * verveeld binnen kom* alan sweetie!!! *smiles en hugged hem*
Kanda: hey Kanda how are you (omg ze zegt geen obstinado o.O) |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do sep 20 2012, 17:33 | |
| @Naoko: Nao, hij is altijd wel gemeen, dat weet je toch? Je moet niet naar hem luisteren. En ssht, we zijn niet terug bij af. Eigenlijk is er nooit wat veranderd~
@Kanda: Naoko is geen idioot D: En meh. *antwoordt niet*
@Erza: ERZA, DARLING. *hug* |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|