|
|
Auteur | Bericht |
---|
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo sep 16 2012, 22:39 | |
| @Al: Ik heb zo ook mijn kennis van de magie van mijn thuisplaneet, ja, jij vrij intellect persoon. *kuch* En ik denk dat je heel goed weet wie ik bedoel. Een klein gokje hoor, maar het valt zo nu en dan nogal op. Hou je maar niet van de domme. Ah. Het spijt me. Ik was even vergeten dat je dat van nature al bent, sorry. (Niet gemeend opvatten hur. Und yes c:)@Cat: De markeringen op je oogleden.. zijn ze permanent of niet? Veelvoorkomend uiterlijk eigenschap in mijn familie, you see. Zeg. Waarom kom je niet wat dichterbij, dear, zodat ik het beter kan zien? n_n @Nezumi: In dat geval c: *klopt op de zitting naast hem* Come sit, boy, have some tea with me. |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo sep 16 2012, 22:43 | |
| Dat zullen we nog wel eens zien, je hebt nog steeds geen officiële training gehad.. Dus is er nog geen vast oordeel. Ehm.. Bedoel je Francis?.. Het spijt me dat ik vrienden heb, kun je misschien een voorbeeld aan nemen. En wat ben ik van nature? Awesome :U? Dat wist ik al c:
(Zelfs als het gemeend was; het is gericht op Al niet moi. En ja, hij is super traag van begrip =w=) |
|
| |
Nezumi .
PROFILEPosts : 635 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: || All I ever wanted, all I ever needed is here in my arms, words are very unnecessary ♥ ||
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo sep 16 2012, 22:46 | |
| (Ik wist niet dat Al meerdere buiken had. *insert trollface*)
@Safke: Sounds lovely, but I have some business to deal with. So it'll be next time possibly when I visit your office for this kid whose head was pushed in the toilet by me *smug grin, rent de kamer uit*
Alan *kijkt de kamer in, ziet geen Kanda en loopt opgelucht naar binnen* Goedeavond mensen c:~ |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo sep 16 2012, 22:47 | |
| Al: *trekt een quasi-zielig pruillipje* Wat jammer. Ik zei niet dat je het shirt uit moest doen... Maar meneer voelt zich blijkbaar nogal oncomfortabel. *playfull grin*
Saf: Het is licht geaccentueerd en gedeeltelijk van mijzelf. *loopt naar Savador toe* Zo beter? |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo sep 16 2012, 22:55 | |
| (Dat is mijn troll iPod D:.. Maar ik zag het later en ik ben te lui om het te corrigeren want dan doet mijn iPod bitch please.)
Ik voel me niet oncomfortabel.. Ik heb me nog nooit zo comfortabel als nu gevoeld. Echt, ik zweer het. |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo sep 16 2012, 22:57 | |
| Al: O ja? Daar kan ik wel verandering in brengen. Als je dat wilt. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo sep 16 2012, 22:58 | |
| @Al: Geloof me, ik heb meer trainingen met Deshas gehad dan jij op de vingers van je beide handen kunt tellen. Als je dat al kunt, uiteraard. En mijn god. Weet je wat? Nevermind. Ik word moe van je, en ik ben niet van plan om me volledig uit te laten putten door zo'n.. ja.. eidopje. ¬w¬ *mompelt* In dat geval hou ik mijn overhemd ook maar in mijn broek. Saf heeft ook sixpack@Cat: *buigt zich verder voorover dan nodig is* Wonderful, m'darling, simply splendid c: Is er vandaag al tegen je gezegd dat je mooi bent? Want dan zeg ik het nu even. |
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo sep 16 2012, 23:02 | |
| Saf: Nee, nog niet. *blushes* Bedankt, dat is zeer attent. |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo sep 16 2012, 23:04 | |
| @ Cat; Lieve meid.. Voor je het door hebt draai ik de rollen om, dus begin er maar niet aan oké?
@ Savador; En ik heb er meer dan jou gehad, dat weet je ook wel meneer ik-ben-o-zo-slim. Daarbij zijn er ook dingen die ikzelf heb uitgevonden en die je daardoor automatisch niet kent. Deshas zijn inhoud van basis verschilt van die mij. Mijn methode verschilt met die van hem en ga zo maar door, dus alsjeblieft.. Don't bring him into the picture. Whut D:.. Maar.. *is nu nieuwsgierig* Is het.. Fealwen?.. Awh kom op, ik weet dat ik in buurt ben D<
(Oe, ze hebben meer gemeen dan ze denken xd) |
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo sep 16 2012, 23:09 | |
| Al: *trekt wenkbrauw op* En hoe wilde je dat dan gaan doen? |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo sep 16 2012, 23:14 | |
| @Cat: Niets meer dan de waarheid, lieverd. Dat mag best gezegd worden, niet dan? Thee? c: *maakt al aanstalten om in te schenken*
@Al: Maar we hadden het niet over jou, we hadden het op dat punt over Deshas. En ik denk dat hij boven alles toch een belangrijke pilaar vormt in dit.. opvolgersschapsgebeuren, vanzelfsprekend. And - Egh, just.. D: Grml ¬w¬ Ja. Het is Fealwen c: Wauw. Je raadde het sneller dan ik had gedacht. *trolltroll* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo sep 16 2012, 23:18 | |
| Maar zeker is Deshas belangrijk: anders was jij nu niet eens opvolger, als het aan mij lag :l *staart* Waarom heb ik het gevoel dat je het niet meent D:?.. *levende leugendetector alert*
(Awh, Al wat ben je toch aardig ;D)
@ Cat; Nee. Foei, daar trap ik dus niet in. |
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo sep 16 2012, 23:22 | |
| Savdor: Het wordt alleen niet zo vaak gezegd.. Ja, graag.
Al: In dat geval mag ik jou dus oncomfortabel laten voelen. *grijnst en loopt naar hem toe* *loopt met haar vingers over zijn borst heen* En we beginnen nu. |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo sep 16 2012, 23:25 | |
| Serieus?.. *rolt met zijn ogen* O, help.. Wat moet ik nu doen.. * sarcasme en nog eens sarcasme*
(Je bent bekend met zijn verleden c:?) |
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo sep 16 2012, 23:31 | |
| (Ja, maar Cat niet. Zij is gewoon raar)
Hmm. Ik geloof niet dat je snel de rollen om zou draaien, zoals verwacht. *streelt zijn buik en schenkt hem een uitdagende blik* Sixpack, check. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo sep 16 2012, 23:35 | |
| @Cat: Schande. Dat heb je met de jeugd van tegenwoordig, geen greintje fatsoen. Maar geen zorgen dear, je valt bij mij in de smaak. Of course o3o .. als in.. je wel mogen, uiteraard. *schenkt gauw thee in* *focust zich alleen op haar en kijkt met glas wijn in zijn handen toe hoe ze Al nadert* Hrmm =w= All the fantasies. @Al: Omdat je als zo overweldigende Legendarische Magiër nog niet de moeite hebt genomen om een band met je opvolger op te bouwen en dus nauwelijks iets over mij weet, of over de kennis beschikt of het verstandig is om me te vertrouwen - ja of nee. Daarom *veegt nonchalant vuiltje van zijn overhemd* Hn? Zou er iets moeten zijn dat ik niet meende dan? ;o (En Saf is sneaky en mean D:) |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo sep 16 2012, 23:45 | |
| @ Cat; *kijkt 'r een paar tellen zwijgend aan* Luister, ik heb betere dingen te doen dan flikflooien. *pakt haar pols vast* Dus hou ermee op. *en trekt haar hand weg van zijn buik* Iemand zoals jij zou haar tijd beter moeten benutten.. Ik vraag me soms af waar het naartoe gaat met de jeugd van tegenwoordig. *laat haar pols los en loopt weg* Ik ga nu, want zoals ik al zei: ik heb betere dingen te doen.
(Sorry, iPod is bijna leeg. Anders had ik hem laten meewerken, soort van c:)
@ Savador: Je was een tandarts, bent nu een directeur en dan ook nog een pedo. Ik doe niet aan banden creëren met mensen, ik doe mijn werk en plicht. Ik weet meer over je dan je denkt. (hij heeft bronnen en zo o3o) Je loog. Het is Fealwen niet D:.. Maar.. *realisatie* O nee, het is puur zakelijk en.. En zo.. Hè bah. Screw you, I'm going home D< *loopt weg, overduidelijk gewoon beschaamd* (Zoals ik al; iPod bijna leeg. En ja, het onderwerp Lesaiah is een lastig iets voor hem c:) |
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo sep 16 2012, 23:58 | |
| Al: *grijnst* Dit had ik al verwacht. Vermakelijk hoor.*draait zich om en loopt naar Savador*
(Geeft niet, want Cat probeerde alleen maar uit hoe ver ze kon gaan. Een soort testje)
Saf: *drinkt de thee snel op* Bedankt voor de thee, sir. Ik moest maar eens gaan slapen. Goodnight. *wandelt vrolijk de kamer uit* |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 17 2012, 00:26 | |
| @Al: Applausje voor jezelf. En ik lieg niet, want liegen mag niet. Bovendien is het scheppen van banden toch zeker ook een onderdeel van heel het Legendarische gebeuren? Hoe ga je anders met z'n allen rond de tafel zitten bij de zoveelste vergadering, I wonder? Als jij niet doet aan banden creëren, dan moet jij mij eens vertellen waarom je dan nu het gesprek ontvlucht nu het over een zeker persoon gaat. Precisely. Good day to you, Mr. Oscuro del Guerra. *Trekt een wenkbrauw op terwijl hij toekijkt hoe Cat haar thee opdrinkt en op het punt staat te vertrekken* Aah. So it's like this again. Guess I'm not interesting enough for you? Mag in werkelijkheid dan wel ouder zijn, ik word qua uiterlijk eind dertig geschat. Dus nauwelijks verschil, hoor. (Yes, hij is het er niet mee eens dat hem geen aandacht wordt gegund. Zijn dagelijkse pedometer moet gevuld worden o3o )
Maar trusten c: |
|
| |
Ace.. .
PROFILEPosts : 350 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire & DarknessKlas: Master SavadorPartner: LOVELESS
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 17 2012, 01:36 | |
| Heey, I'm back!
*Kijkt naar Savador* Ik zou je zestig schatten... o3o |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 17 2012, 17:10 | |
| *Komt slaapdronken binnen gewandeld en valt met een foto in zijn hand in slaap op de bank* - *The cute picture*:
|
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 17 2012, 17:38 | |
| *loopt traag en behoedzaam op Kanda af* Mompelt: I'll take that.. *trekt foto los* *looks at picture, then to Kanda, back to picture* Hmnnn... |
|
| |
Naoko .
PROFILEPosts : 316 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister // LuchtKlas: -Partner: God I've tried, am I lost in your eyes?
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 17 2012, 17:42 | |
| *huppelt binnen* Konnichiwaaah~ *staart even naar Kanda* Is bakanda weer in slaap gevallen? |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 17 2012, 17:45 | |
| //Naoko: *staart naar het roze meisje* Zo vrolijk... Hello there.. *glimlacht* Als je die jongen daar bedoelt wel. *wuift naar 'bakanda'* Denkt: Wat een rare.. naam... o.o |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 17 2012, 17:48 | |
| @Dominic: *slaat hem uit het niets en grist de foto weg* Never. Touch. This. Foto. Again. *evil aura en een deathglare* |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|