|
|
Auteur | Bericht |
---|
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di sep 11 2012, 21:46 | |
| night: hmz jhe maakt niets uit *haalt schouders op* als je even met rust wilt worden laat ik je wel even *sweet smiles*
cat: ah laat night toch eens smijt anders maar weer met je kopjes of irriteer kanda desnoods
kanda:*sight* waarom probeer ik het nog |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di sep 11 2012, 21:48 | |
| You're naive and I'm tired T.T |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di sep 11 2012, 21:51 | |
| Kanda: *mediteren lukt aardig, tot iedereen begint te praten* Aah, forget it. *staat op en pakt een kopje van de schaal* Smijt het kopje uit het raam tegen een andere kasteelwand* Zo, nu voel ik me veel beter.
Lightning: Hij stelt nu zelf ook vragen.. |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di sep 11 2012, 21:57 | |
| @Cat: *Sigh* Che. *Loopt op haar af, trekt haar aan haar oor me naar de plek waar ze net ook zat en duwt haar op de grond* Meditate. *Gaat zelf ook mediteren*
(bedtime...3:) |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di sep 11 2012, 21:59 | |
| @kanda: *schud zijn hoofd en laat zijn handen meteen weer los, zet een glimlach op zijn gezicht en kijkt hem aan* You see? Nothing. *voelt dat hij hem aait en kijkt hem iets verbaasd op met grote ronde puppy ogen* I guess he's kinda nice sometimes. Well he definitely isn't the worst out there that's for sure. Too bad he doesn't trust me with something personal. Kanda.. *mompelt per ongeluk, schrikt er van en kijkt hem weer aan* Uh. ... ... Bedankt ofzo. *richt zijn ogen overal behalve in Kanda's ogen*
@Cat: Oh? Dus je herkent mijn gevoel toch ergens, visualiseer je dat gevoel maar, dan weet je ook hoe het zojuist bij mij voelde. Enkel vroeg jij alleen nog maar door en die ellende zal ik je besparen. *glares back at her*
@Lightning: *shakes head* What is it with you people!? I'm perfectly calm damn it. You can stay. I never had a problem with you anyhow. *smiles a bit more realistic now* Dus, hoe is het met je? *legt hoofd schuin* |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di sep 11 2012, 22:01 | |
| *Komt binnen, ziet Cat* Oi *Kijkt dan naar de rest* Oi |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di sep 11 2012, 22:04 | |
| Kanda: Au. Blijf van mijn oor af. Kanda! *slaat hem op zijn achterhoofd* Waarom ben ik hier aan begonnen? *gaat weer zitten en probeert opnieuw*
Night: Gekust worden is toch niet iets wat zo gevoelig ligt. *Fronst* Hoe weet jij nou hoe ik me ergens over voel? Ik heb genoeg vriendjes gehad, alleen momenteel niet. Nee, nu niet meer.
Sasuke: *kijkt op, maar zegt niets* |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di sep 11 2012, 22:06 | |
| kanda:*lichtjes rood word van kwaadheid* NEE jij bent het probleem jij bent te stom en obstinado om je beetje aan te passen beseft niet in dat dom kopie van jou dat ik wel eens een beetje verandering !*wrijft pijnlijk over hoofd* nevermind ik ga me er niet over opwinden *slikt vluchtig een pilletje*
night: ehm...wat.. ow goed hoor*kijkt snel weg en gaat in de zetel zitten* and with you, am i still not boiring for you *grin* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di sep 11 2012, 22:21 | |
| @Cat: Whatever. Je zegt zelf dat je er geen reactie op gaat geven, dus zal het wel moeilijk liggen voor je hn! Misschien moet je eens verder denken als alleen gekust worden en er aan denken met wie dat was en wanneer en hoe en wat! *laait weer op in irritatie* Insgelijks, ik heb genoeg vriendinnen én vriendjes gehad, meer als ik op 5 handen kan tellen dus please don't worry about me! Dus nu niet, waarom niet? Is de lange rij met vriendjes op eens gestopt? Is er geen interesse meer in je of ben jij het zelf gewoon die geen interesse meer heeft!? *staart haar met opgefokte ogen aan* Stuck-up stupid idiot. God I can't blame anyone if they don't have any interest in her. I can totally see where they're coming from. Geez! Sure she's a little pretty but her personality downright sucks!
@Lightning: *glimlacht een beetje ongemakkelijk* Hn, op dit moment zijn er bepaalde lui die me op de zenuwen werken, maar over het algemeen gaat het goed met me. *shakes head* en nee je verveeld me nog steeds niet, als een van de weinigen. *grin* En ik jou? *small smile* |
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di sep 11 2012, 22:26 | |
| Night: Oh, nu is hij echt boos. En hij is nog wel zo schattig. Ik.. eh, gewoon. Ik heb geen vriendje meer. *bloost en wendt haar hoofd af* Het spijt me als ik je heb beledigd.
Nu gaat ze dus zielig doen, want ze schaamt zich voor haar bindingsangst. Haha |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di sep 11 2012, 22:29 | |
| night: ja dat heb ik wel nu door maar he je kunt niet iedereen chic vinden, en wat een eer dat ik een van de weinigen ben *lacht* no jou ben ik nog helemaal niet zat come here and maybe i will show you *innocent smile* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di sep 11 2012, 22:33 | |
| @Cat: *schud hoofd bij haar verontschuldiging* Het spíjt je? Denk je dat dat nog iets veranderd aan het feit dat je weer die klote herinneringen hebt opgehaald die ik zó wil vergeten. Geloof me die verdwijnen niet bij een paar simpele woorden als het spijt me. *staart haar aan vol ongeloof* Geen vriendje meer? Hoezo werd hij je zat!? Again I can't blame him.
en nu gaat Night gemeen doen. .. Don't worry he'll turn around soon.
@Lightning: Nee je hebt gelijk, hoe erg ik het ook probeer er blijven die mensen die ik gewoon niet kan uit staan. *denkt aan de jongen van eerder en aan Cat* Ja.. voel je trots want dat is een héle eer. *grinnikt en loopt dan nieuwsgierig naar haar toe, mijn gele ogen in die van haar brandend van nieuwsgierigheid* Ooh, you've made me curious. Hnn. whatever can it be? |
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di sep 11 2012, 22:43 | |
| Night: *kijkt schuldig bij zijn woorden* *ogen sperren open bij zijn laatste woorden* Wat?! *very angry face* Nee, hij werd me niet zat. Hij werd vermoord! *krijst dat laatste haast* *tranen springen in haar ogen* *niemand behalve Night hoorde haar* fijn, nu weet iemand dat ook weer. |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di sep 11 2012, 22:45 | |
| night: jammer genoeg gaat dat niet nee *duwt hem in de zetel**gaat op zijn schoot zitten en slaat armen rond zijn nek*fluister:hmn zou ik hier stoppen of doorgaan night:spreekt zijn naam er even heesjes uit**sweet smile* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di sep 11 2012, 22:52 | |
| @Cat: *ziet haar langzaam ook kwaad worden* Good be angry, I don't care. At least that means I hurt you. *hoort haar woorden aan en schrikt dan toch lichtelijk, mede door haar krijsende stem* .. Nu kan ik mijn verhaal al helemaal nooit aan haar vertellen. Aangezien ik, hetgeen deed waar zij zo hart gebroken door is. Ik vermoorde mijn eerste en laatste grote liefde. Door jaloezie. *schud hoofd en heeft moeite met zijn woede te behouden nu hij dat van haar weet, waardoor een stilte valt* Je verontschuldiging is aangenomen, let's not talk about this anymore. *draait zich om en loop richting een van de stoelen die van haar weg gekeerd is, diep in gedachten verzonken.* Ze zou me waarschijnlijk haten als ik haar de waarheid vertel. Nu haat ze me ook, maar om andere redenen. Ach ik ben altijd al omgeven geweest door mensen die me haatte en afwezen, nee ik mag nu geen zelf medelijden gaan kweken door dit ene persoon.*zucht eventjes* Night, je mag niet liegen tegen jezelf, je weet dat je jezelf vannacht weer in slaap huilt
@Lightning: *Ik knik nog op haar woorden voor ik vrijwillig in de stoel word geduwd.* Not that's more like it. *geniet lichtjes van haar aanrakingen en grimast* Als jij stopt zal ik het afmaken. Too late to turn back now. *zeg ik nog voordat ik mijn lippen eerst plagend langs de hare zet en vervolgens in haar hals, daar een zuigzoen makend. Kort daarna zet ik heel even mijn tanden zacht in haar hals voordat ik mijn lippen op de hare druk in een wilde en ongecontroleerde beweging zoen ik haar. Mijn frustratie en woede wegzoenend. *Wen er maar aan Night. Lippen van een vrouw of een man, er is geen verschil. Je zult haar een keer moeten vergeten, het is beter zo.
|
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di sep 11 2012, 23:00 | |
| Night: Ik begrijp dat je boos bent. Houdt je excuses maar. Het betekent toch niets. En niemand hoeft dit te weten, begrepen? *staart wezenloos voor zich uit* Wat een geweldige dag. *gaat languit op de bank liggen met gesloten ogen. Een aantal tranen drogen op haar wangen.* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di sep 11 2012, 23:08 | |
| @Cat: Ik was ook niet van plan om me te gaan verontschuldigen. *mompelt* Yes m'am. *glares at her, still a bit angry... Ziet dat ze op de bank gaat liggen en loopt haar kant uit om naast de bank te gaan zitten in kleermakerszit* Cat. *zucht en slikt een paar keer* I really am sorry. I went too far. Well done Night. Nót. You just made another woman cry. It's like your speciality or something, pushing women away, hurting them, killing them.*Mijn adem stokt bij die laatste gedachte, reikt even naar haar gezicht toe en pinkt een traan van haar wang af* Ik.. Mijn beste vriendin is ook vermoord. *begin ik mijn leugen, terwijl ik even staar naar mijn eigen handen* Vermoord door haar eigen vriend wanneer ze is vreemd gegaan met mij. Die vriendin, dat was mijn leven, mijn alles. En .. toen was ze er in een keer niet meer. *Ik zucht, en kijk even naar haar betraande gezicht* I wish I could tell you that it was not a friend, or not someone else who murdered her. It was my girlfriend and I did it. Ergens kan ik je dus wel begrijpen. Though it ís a bit different, and I don't deserve any pity or whatsoever. I'm sorry I hurt you. I really am. |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di sep 11 2012, 23:14 | |
| night: die woorden bevallen mij wel *grin nadat ze de zuigkus in haar nek voelt**krijgt een lichte rilling wanneer ze zijn tanden zachtjes in haar hals voelt, laat vervolgens zijn zoen toe.proeft zijn frustratie en woede* night toch*streelt met ene hand zijn wang en maakt met andere hand cirkels op zijn borstkas**geeft dan ook teder in zijn hals terug** fluisterd: een herrinering van mij voor jou*bijt zachtjes in zijn oorlel* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di sep 11 2012, 23:24 | |
| @Lightning: *gromt lichtjes wanneer ze ook een zuigzoen in zijn nek achterlaat en wanneer ze in zijn oorlel bijt, drukt vervolgens zijn lippen weer op de hare, ditmaal iets zachter, hoewel nog steeds even overtuigend en krachtig. Legt zijn handen om haar middel heen en trekt haar ietsje dichter tegen hem aan, haar lichaamswarmte voelend. Geeft haar dan nog een keer een zoen voordat hij zich terugtrekt* Let's finish this some other time. Sorry Light, I've got to much on my mind right now to be in the mood. Let's do this tomorrow. *kisses her neck once more and strokes her cheek before hauling her off of me and standing up.* You can always come visit later tonight. *daring grin and after that a wink*
*loopt richting de deur en kijkt nog een keer naar Cat.* Hn, I hope she cán sleep tonight, cause I know I won't. Maybe a bit distraction from Lightning isn't such a bad idea after all.. *walks out of the door a bit after*
Slapen.. sowwy T_T |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di sep 11 2012, 23:33 | |
| night: *smiles* maybe i will *schrikt wanneer ze de tijd ziet*
cat: you know if you wanna talk about something i will listining*rent daarna meteen naar buiten angstig de tijd aftellen*
ogen willen niet meer open blijven xd |
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo sep 12 2012, 07:14 | |
| Internet deed raar, dus mijn reactie is verdwenen.
*wordt wakker en probeert te mediteren* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo sep 12 2012, 07:45 | |
| *Zit nog steeds in zijn meditatie trance te mediteren op de grond maar heeft wel alles van gister avond meegekregen* *Denkt: Humans... They'll never change. That's why I hate them...* |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo sep 12 2012, 07:49 | |
| *komt binnen raapt enkele papieren van de grond* o hello cat hallo kanda *gaat weer weg*
school =.= |
|
| |
Lorenzo
PROFILEPosts : 124 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x luchtKlas: nonePartner: Me to you
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo sep 12 2012, 15:58 | |
| *Komt binnenlopen, gaat voor een muur staan en slaat zijn hoofd ertegenaan*
Waarom kunnen mensen niet gewoon op hun stoel blijven zitten? |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo sep 12 2012, 16:26 | |
| *ziet hem juist zijn hoofd tegen muur slaan* euh... waarvoor was dat nodig *hem wat verbaasd aankijk* |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|