|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 14 2012, 22:37 | |
| @Erza: I don't...care...*valt op zijn knieën* Che... |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 14 2012, 22:40 | |
| @ Fran; Francis... *loopt naar hem toe* Ik zei toch helemaal niet dat het een symptoom was van zoiets walgelijks?... *blijft voor hem staan* Want wij weten allebei heel goed... Dat jij nevernooit gay zou kunnen zijn :3 ~! *legt zijn handen op Fran z'n schouders* Want jij bent mijn beste vriend en ik ken jou door en door ~ Dus het is niet mogelijk want anders zou ik het allang weten ^^
(Al... Really?... Hij is zo dom XD) |
|
| |
Francis
PROFILEPosts : 337 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire MagicKlas: Le Magicièn Legendarique~Partner: I'm frantastic and I know it~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 14 2012, 22:44 | |
| @Al: Wat weten wij allebei heel goed...? D: Oh, ja. Ja, ja, natuurlijk! Haha, hoe kwam ik op die gedachten terecht? Wat stom van me! Ahaha! *slaat arm nonchalant om Al's schouders* *outside: Big smile* *inside: Iets walgelijks? Q^Q* |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 14 2012, 22:48 | |
| *meteen naar Kanda ren* jasses Kanda hou hiermee op je maakt het alleen maar erger. *hem overeind help*
*kijkt grijnsend naar alejandro en francis* *maar kijkt daarna weer bezorgt naar Kanda* |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 14 2012, 22:49 | |
| @ Fran; Hmn. En dan altijd er vanuit gaan dat ik traag van begrip ben. *geeft hem een por in zijn zij na een paar minuten te hebben gezwegen* Ik heb je gemist bro. Dat woord heb ik van mijn mini ik. Hij is net zo awesome als ik c: |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 14 2012, 22:52 | |
| *komt nonchalant binnen lopen en ziet Erza* Good evening, darling *glimlacht alsof er niets aan de hand is* *denkt; Misschien kan zij me afleiden van de pijn...* *ziet Francis en grinnikt* mompelt; Zo veel vrolijkheid... -.-"
|
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 14 2012, 22:53 | |
| Lightning: Omdat je je zorgen maakt om Kanda. Haha |
|
| |
Master Damian
PROFILEPosts : 210
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 14 2012, 22:54 | |
| @Alejandro: Wie is er awesome?
@Kanda: En jij gaat nu daar op de bank liggen en doet de eerst komende uren niets meer. Anders bind ik je gewoon vast aan een bed. *Kijkt hem serieus aan terwijl ze een pluk van haar haren uit haar gezicht veegt* |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 14 2012, 22:55 | |
| Cat: waag het niet mij nog eens schattig te noemen *kijkt haar kwaad aan* want.dat.ben.ik.niet en ik haat het wanneer ik bezorgt ben *armen over elkaar sla*
Dominic: Ah wie dat we daar hebben *grin* |
|
| |
Francis
PROFILEPosts : 337 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire MagicKlas: Le Magicièn Legendarique~Partner: I'm frantastic and I know it~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 14 2012, 22:57 | |
| @Al: *maakt een retarded geluid door de por, laat los* Ah, mon bro, ik heb jou ook vreselijk gemist! En een mini jou? o3o Like... Een kleine Alejandro? Oooh o3o Wie is die mini jou? Kan ik hem stalken als jij er een keer niet bent? c:
(Alles en iedereen die wat met Alejandro te maken heeft, is bij hem welkom~ c:)
@Dominic: *straalt happy aura uit* Bonjour! Wat een heerlijke dag, he? : D |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 14 2012, 22:59 | |
| Lightning: *grinnikt* Toch ben je dat wel *staat op en loopt kamer uit* Goodnight, my dear |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 14 2012, 23:00 | |
| @ Katherine; Ik. Ik ben awesome c:
@ Francis; *drukt met zijn wijsvinger tegen zijn eigen wang* Hij wel een dinges op zijn gezicht... Tatoeage maar ik weet niet of ik het zo mag noemen. En blauwe ogen... *fluisterstem* Maar stiekem heb ik die ook dus dat is niet erg. *schraapt zijn keel en denkt eventjes na* Ehm... *haalt zijn schouders vervolgens op* Dat moet je zelf aan hem vragen. |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 14 2012, 23:03 | |
| //Light: *glimlacht terug* Sorry dat ik zo opeens weg was.. *grijnst plagerig* Het was een 'noodgeval' *zijn blik maakt hopelijk duidelijk dat dit het onderwerp afsluit* Zo, en hoe was jouw dag?
//Francis; *kleine zucht, denkt kort na vr Frans antwoord* Oui oui, trés bon. comman cava? *glimlacht lief omdat de ander wss macht heeft* [flut Frans op faal iPod ] |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 14 2012, 23:07 | |
| @Erza: *strompeld overeind* I'm really fine... (Ruuz hij heeft zijn moyashi nodig...) |
|
| |
Francis
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 14 2012, 23:08 | |
| @Al: Oh, je bedoelt Alan? o3o *kijkt naar Alan in le box, sleeping* Hmh, hij lijkt inderdaad veel op je! Maar ik stalk hem al dagelijks, sinds ik samen met hem en Ruuz' andere karakters in een doos woon o3o Hij is de enige die mij mag T^T Nezumi vind me irritant, Seth wilt me het liefst dood en Alvaro kan me niet uitstaan omdat ik ''vervelender dan hem'' ben. Ik ben niet vervelend, tooooch? ;_;
@Dominic: Ah, oui, je te sens très bon, merci beaucoup! Tu parle français aussi, ou un petit peu? Ton prononciaton est magnifique, mon ami! |
|
| |
Master Damian
PROFILEPosts : 210
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 14 2012, 23:14 | |
| @Alejandro: *Bekijkt hem even van top tot teen* Hmn, ik ken je niet goed genoeg om daarover te oordelen. *Legt even een vinger tegen haar kin terwijl ze hem blijft bekijken* Voor nu zal ik je het voordeel van de twijfel maar geven, zeker?
|
|
| |
Kristh .
PROFILEReal Name : Little pig Posts : 301 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: -Partner: You ain't nothing more then a distortion in a perfect taken photograph
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 14 2012, 23:16 | |
| 'Hmmm. some fine womans in here.' brabbelt shadraans Jij met het oranje haar, hou die pose vast *click* |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 14 2012, 23:16 | |
| *kijkt kwaad toe hoe cat weggaat
dominic:*grin* don't worry sweet ben dat al lang gewend |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 14 2012, 23:17 | |
| Jippie, volwassenentijd. *sarcasme druipt van stem* Waarom heb je me niet uitgenodigd, Al? |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 14 2012, 23:19 | |
| //Francis: *houdt alles met moeite bij* Ah, oui, mais mon français n'est pas très bon, malheureusement. *blije lach na compliment* Merci, monsieur. Le français est une langue très belle.
//Light; en toch mijn excuses, iemand zoals jij hoort niet in de steek te worden gelaten... *playfull grin* Kan ik iets doen om het goed te maken?
|
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 14 2012, 23:22 | |
| @ Fran; *legt weer zijn beiden handen op Fran z'n schouders en schud hem langzaam heen en weer* Ho, rustig jij. Je bent... Vrolijk en optimistisch maar niet iedereen in dit universum kan dat waarderen jammer genoeg. Je maakt hoe dan ook vijanden, vooral als je zolang leeft zoals wij doen. Ik snap dat je wilt dat iedereen je aardig vindt, streefde ik ook een lange tijd naar, maar het kan gewoon niet. Maar je hebt Alan en mij, dus het komt helemaal goed ;D
@ Katherine; Je weet wel wie ik ben?... *kijkt haar een beetje vreemd aan omdat hij zich bekeken voelt* Want ehm... Dat zorgt er al voor dat je ook zonder me zo te bekeken me het voordeel van de twijfel had kunnen geven?
@ Lesaiah; *kijkt eventjes naar 'r, glimlacht dan zo nep als hij maar kan* Ziet het eruit alsof ik een feestje geef?... *slist het tussen zijn tanden door, probeert haar iets duidelijk te maken met zijn blik*
(Nee, hij vindt het niet leuk dat Fran erbij is op dit moment ;D ~) |
|
| |
Kristh .
PROFILEReal Name : Little pig Posts : 301 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: -Partner: You ain't nothing more then a distortion in a perfect taken photograph
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 14 2012, 23:24 | |
| Another wild pwetty women appeard! *takes picture of Lesaiah* |
|
| |
| |
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 14 2012, 23:27 | |
| Awh. Here I was, having súch a good day, weiger jij me voor te stellen aan Francis. Die ik toevallig al ken en een erg goede danser is. *trekt haar wenkbrauw op als reactie op zijn glimlach*
*kucht en draait zich naar Fwinn* Ahah. Ga ik niet eens op reageren. |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr sep 14 2012, 23:27 | |
| *Heeft net een thee gehad en strompeld naar de bank* *De koorts is nog niet gezakt dus gaat hij liggen op de bank* |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|