|
|
Auteur | Bericht |
---|
Four
PROFILEPosts : 209 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra :: ErdKlas: Partner: Is it possible to love someone, if you're scared to hurt the ones you love?
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 03 2012, 17:48 | |
| *Komt de ruimte binnen en maakt het zich gemakkelijk in de zetel*
Hallo. |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 03 2012, 17:49 | |
| Twijfel je eraan? 'Kzie jou nog geen planeet regeren.
[ Ja, hij lijkt op d'r broertje en die mocht ze... niet zo, dus vandaar dat ze hem ook niet snel zal mogen ]
@Four; Alo. Waar kom jij vandaan? |
|
| |
Moyra .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1406 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire-&-AirKlas: Master Savador's ClassPartner: Maybe make believe is not as lonely as alone
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 03 2012, 17:51 | |
| *komt ook binnenhopsen* Hellooes~ :3 *ziet Lesaiah en denkt: dat ziet er volwassen uit=belangrijk. Loopt naar haar toe* Goedeavond mevrouw ^__^ *beleefde lach* *Kijkt dan weer rond of er nog interessante dingen gebeuren* |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 03 2012, 17:53 | |
| @Moyra; Buona sera, *realisatie* is het al avond? |
|
| |
Gab .
PROFILEReal Name : buns Posts : 292 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: fire and darkKlas: Partner: its just a stupid fantasie. its al in your head
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 03 2012, 17:54 | |
| Les: nee moet toegeven dat ik niet echt mezelf zie een planeet regeren. niet dat ik het niet aanzou kunnen. Weet het niet omdat ik het nog nooit geprobeerd heb. Maar wat hebben die kussenveren ermee te maken?
Four: hello
|
|
| |
Moyra .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1406 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire-&-AirKlas: Master Savador's ClassPartner: Maybe make believe is not as lonely as alone
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 03 2012, 17:55 | |
| @Lesaiah: Ik denk het wel... *kijkt twijfelend rond* Al weet ik niet wanneer officieel de middag eindigt *fronst nadenkend haar wenkbrauwen* |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 03 2012, 17:58 | |
| *komt met een norse blik de kamer in lopen* *gaat zitten en strijkt haar zwarte plooirok recht* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 03 2012, 18:09 | |
| *komt aanlopen met een kussen in zijn handen, ziet er nogal moe uit* Isaac niet houden van de slaapzaal hier... Teveel snurkende mensen :c... |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 03 2012, 18:11 | |
| *Komt binnen en gaat in zetel zitten* |
|
| |
Moyra .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 03 2012, 18:15 | |
| @Cat: Waarom kijk je zo boos? *komt benieuwd naar haar toe&snapt niet dat zoiets opdringerig is*
@Isaac: Maar het is nog vroeg, dan hoef je toch nog niet te slapen? *poket zijn kussen* Moyra is in een bemoeierige vraag-bui mensjes ._. |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 03 2012, 18:17 | |
| Ja, maar Isaac kon afgelopen avond niet slapen omdat er teveel snurkende mensen waren. Dus probeerde hij het nu, maar nu zijn er teveel pratende mensen die bezig zijn met dingen en kan hij alsnog niet slapen :c... |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 03 2012, 18:18 | |
| *loopt vrolijk binnen, struikelt over de drempel en valt met zijn gezicht op de grond* *Staat terug op en doet alsof er niets gebeurd is terwijl hij naar binnen loopt* |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 03 2012, 18:19 | |
| *Ziet de jongen op de grond vallen* *Staat op* Oi, alles oke? |
|
| |
Moyra .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 03 2012, 18:20 | |
| @Isaac: Aaahw, dan moet misschien je oordopjes proberen, heb je er minder last van *voelt zich slim* En en je heet Isaac? *voelt zich dubbel slim en een detective* Ik ben Moyra |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 03 2012, 18:31 | |
| @ Joren; *kijkt hem aan met zijn oren fier naar voren gericht* Heb je je pijn gedaan? Wil je Isaac's kussen? Kussen is zacht en fijn, misschien de pijn verminderen?
@ Moyra; *laat zijn oren zakken* Er geen oordopjes zijn voor Isaac... Ze zijn te klein. *knipper twee maar met zijn ogen en kijkt op naar Moyra* Ja, Isaac's naam is Isaac. *glimlacht* Moyra. Als ik rawr? |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 03 2012, 18:37 | |
| @Sasuke: J...ja, alles oké
@Isaac: *Ogen beginnen spontaan te fonkelen en langzaam loopt hij op hem af* Zijn dat echte oren? *Trekt er zachtjes aan*
|
|
| |
Moyra .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 03 2012, 18:38 | |
| @Isaac: *ziet zijn oren en krijgt grote ogen van verbazing* Aaahw neem oorwarmers, die houden ook wat geluid tegen? *wil naar hem toe lopen om de oren aan te raken, maar bedenkt op tijd dat dat niet echt normaal is* Eehm het is M-o-y-r-a... Zonder rawr ergens :3 *bekijkt onopvallend zijn oren wat beter* Ohh, schattig~ Waarom heb je zulke fluffy oortjes eigenlijk? |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 03 2012, 18:45 | |
| @ Joren; *kijkt ietwat chagrijnig voor een tel, maar glimlacht dan weer* Ja, deze oren echt zijn. *vindt het feit dat iemand aan zijn oren zit niet fijn, maar probeert het te negeren*
(Bij katten zijn de oren erg gevoelig... Ik weet niet of het ook zo is bij honden, maar ik denk dat de kans groot is (; En dan bedoel ik niet alleen van horen en zo.)
@ Moyra; Isaac bedekt zijn oren liever niet, het voelt vreemd en naar aan. Jij zeggen rawr... Dat klinkt grappig als Moyra het zegt ~ *kijkt weg bij het horen van de vraag en haalt zijn schouder op* Isaac niet weten, zij er altijd al geweest zijn... Misschien was het beter geweest als zij er niet waren. |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 03 2012, 18:49 | |
| *Raakt uit meditatie trans doordat er te veel mensen zijn* Che. *Staat op en gaat thee maken* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 03 2012, 18:56 | |
| @Isaac:*Laat de oren los na het antwoord en blijft hem met grote ogen aankijken* Cool |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 03 2012, 18:58 | |
| OHMY, WAT EEN FLUFFY DING BEN JIJ! <3 *loopt op Joren af, knielt voor hem neer en kijkt naar hem met sparkly eyes* You're so cuuuuuuute <3 *hugs* |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 03 2012, 18:59 | |
| @Alan: You find that cute? He's only smaller than you T.T |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 03 2012, 19:13 | |
| @ Joren; Ligt eraan... Isaac heeft ze al zijn hele leven, hij is het nu wel gewend.
(Sorry, was eten o3o) |
|
| |
Moyra .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 03 2012, 19:14 | |
| @Isaac: Oh, neehoor. Ze zijn juist ontzettend lief en maken je uniek *hugs him with a big smile* Hehe *blush* Was ook ff eten :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma sep 03 2012, 19:16 | |
| @Isaac: Nog altijd even cool, heb je ook een staart? *Kijkt hem hoopvol aan*
@Alan: Heu... Wat? *Wordt bijna dood geknuffeld* Lucht...nodig |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|