|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 31 2012, 21:40 | |
| Owhn, haha sorry (a') zit half in een film, volg alles niet zo goed c: |
|
| |
Four
PROFILEPosts : 209 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra :: ErdKlas: Partner: Is it possible to love someone, if you're scared to hurt the ones you love?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 31 2012, 21:41 | |
| Mhihi. Zou Noise ooit in een kroeg komen? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 31 2012, 21:44 | |
| Wanneer zou hij niet in een kroeg komen, haha? Ik zie hem al helemaal awkward in een hoekje staan omdat hij dacht stoer te zijn om te komen, maar nu durft ie niks meer. Ja, typisch Noise xD |
|
| |
Four
PROFILEPosts : 209 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra :: ErdKlas: Partner: Is it possible to love someone, if you're scared to hurt the ones you love?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 31 2012, 21:45 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 31 2012, 21:51 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 31 2012, 22:00 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 31 2012, 22:12 | |
| Woef. Ik hou nu al van Isaac *w* |
|
| |
Master Laurent
PROFILEPosts : 380 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth.Klas: Mentor Partner: The reason everyone looks for love, is because it's the closest thing we have to magic.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 31 2012, 22:22 | |
| OMGWHATACUTEDERPOMGOMGOMGOMG
|
|
| |
Sue .
PROFILEPosts : 1035 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: lichtKlas: nog geenPartner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 31 2012, 22:23 | |
| aargh wat haat ik rokken toch >.< irri moeder die mijn broeken had verstopt T.T |
|
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 31 2012, 22:26 | |
| Ik ben dol op rokken, ze kunnen dingen gedaan krijgen en maakt uitgaan een stuk goedkoper *little grin*
//Isaac Noise gaat hem plat knuffelen, be warned. |
|
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 31 2012, 22:30 | |
| Merkt ie het ook niet als er aan zijn oren getrokken gaat worden? o3o En who are you actually? |
|
| |
| |
| |
Four
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 31 2012, 22:33 | |
| MiepMiep. *Is bezig aan een topic wat awesome moet worden* Veel zal Four denk ik niet kunnen praten, hij is er niet helemaal bij. Gaat eerder rare dingen doen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 31 2012, 22:37 | |
| Hii, Noooo~oor c: En heeft Isaac ook een staart? o3o En komt goed Char (dat was het toch, op een of andere manier kan ik Salade beter onthouden ), Noise zal genoeg praten voor beiden. Zeker als hij dronken is. Ik weet nog niet of hij dronken is, haha xD |
|
| |
Four
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 31 2012, 22:41 | |
| Jeps, Char, of Salade. Salade is ook makkelijker te onthouden dan Char.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 31 2012, 22:41 | |
| Ja, Isaac heeft ook een staartje. Als je hem achter zijn oor krabt gaat hij kwispelen =w=
Laten we het erop houden dat zijn dierlijke vorm nogal sterk aanwezig is c: |
|
| |
Sue .
PROFILEPosts : 1035 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: lichtKlas: nog geenPartner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 31 2012, 22:43 | |
| Noise ; Ik mag volgend jaar pas uitgaan dus ja. en voor iemand die nogal veel rondvliegt buiten zit zo'n rok alleen maar in de weg >.< |
|
| |
Four
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 31 2012, 22:44 | |
| MieperdeMiepMiep. Waarom typ ik steeds het foute? Het is niet goed genoeg. Als ik dat topic maak moet ik het ook goed doen. -.- |
|
| |
Jareth .....
PROFILEPosts : 312 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud magieKlas: n.v.tPartner: Nemo est in amore fidelis
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 31 2012, 22:45 | |
| @Noise: Oh sorry, heb ik jullie idee nu verpest door in dat ene topic te posten? Ik kan hem ook weghalen als je wilt hoor.
(Sorry, las het net even door en zag het toen) |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 31 2012, 22:45 | |
| - Sue schreef:
- Noise ; Ik mag volgend jaar pas uitgaan dus ja.
en voor iemand die nogal veel rondvliegt buiten zit zo'n rok alleen maar in de weg >.< Jij gaat uit? bah, ik ga nooit uit en ik wil niet uitgaan |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 31 2012, 22:46 | |
| //Noor Noise gaat ook aan zijn staart trekken o3o
//Rani Je hebt ook van die coowle hippie-rokken, daarin kan je makkelijk bewegen? ^^ In mijn waterval-rok kan ik net zo goed rennen als in mijn broeken c:
//Gaël Maakt niet uit hoor ^^ Er is al een nieuw topic in de maak. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 31 2012, 22:47 | |
| Dan bijt Isaac hem o3o En dan gaat hij van: Grrr >c |
|
| |
Master Laurent
PROFILEPosts : 380 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth.Klas: Mentor Partner: The reason everyone looks for love, is because it's the closest thing we have to magic.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 31 2012, 22:47 | |
| - Isaac schreef:
- Master Laurent schreef:
- OMGWHATACUTEDERPOMGOMGOMGOMG
Pas maar op, hij springt zo op Laurent zijn schoot en claimt zijn slaapplek daarop Like; PRRRRR :3 LAU HOUDT VAN FLUFFY PUSSYCATS <333 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|