|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Toekomstvoorspelling za jan 02 2010, 20:54 | |
| Evi Flemming voorspelt de toekomst van jullie allemaal, als jullie het willen?
Ik moet wel wat dingens van jullie weten zoals:
x Je lievelingsgetal (het liefste tussen 1 en 10) x 3 meisjesnamen (voor de jongens) x 3 jongensnamen (voor de meisjes) x 3 lievelingskleuren x 3 droomhuizen x 3 droom auto's
En als ik deze dingens heb gekregen van jullie Begin ik eraan ^.^
|
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Toekomstvoorspelling za jan 02 2010, 21:04 | |
| Oeh ik eerst! xD
Lievelingsgetal: 9 Meisjesnamen: - Gwen - Desiré (tihii) - Eh.. Lola? Lievelingskleuren: - Zwart - Paars - Rood Droomhuizen: - Krotje aan zee! - Japans ingericht achtig huis - Villa met kippenren in de achtertuin <3 Droomauto's: - Hummer - Jeep ;D - Ferrari ofzo x) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Toekomstvoorspelling za jan 02 2010, 21:13 | |
| Toekomst van Master Savador
Master Savador gaat trouwen met Desiré Master Savador gaat met haar trouwen in het Paars Master Savador gaat samenwonen met haar in een Japans ingericht huis Master Savader gaat rijden met een Jeep
|
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Toekomstvoorspelling za jan 02 2010, 21:19 | |
| Ooh? XD Hmm ja een paars pak heb ik wel.. AAH ik ga niet met Deshas trouwen! De rest is wel okee =w= Danki~ |
|
| |
Diva Gestorven
PROFILEPosts : 1319 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, Dark magicKlas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.Partner: I hope you can forgive my sins Savador.
| Onderwerp: Re: Toekomstvoorspelling za jan 02 2010, 22:47 | |
| xD dat zal je leren om Desire in te vullen. Oke mijn beurt. Niet uitlachen aub want ik heb geen moer verstand van auto's dus ik roep maar wat.
Lievelingsgetal: 2 Jongensnamen: David. Niels. Seth. Lievelingskleuren: zwart wit blauw Droomhuizen: Villa met zeezicht. (surfen!!!!) Apreski hut xD (lekker de hele dag snow boarden) Alleenstaand huis in het bos. Droomauto's: Cabriolet (ofzoiets) Ferarri. Porsch.
TADAAAA. Maak der maar wat van xD. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Toekomstvoorspelling za jan 02 2010, 23:31 | |
| Toekomst van Diva
Diva gaat trouwen met David Diva gaat met haar trouwen in het Wit Diva gaat samenwonen met haar in een Villa met uitzicht Diva gaat rijden met een Ferarri
Laatst aangepast door Evi op zo feb 12 2012, 15:04; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Diva Gestorven
PROFILEPosts : 1319 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, Dark magicKlas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.Partner: I hope you can forgive my sins Savador.
| Onderwerp: Re: Toekomstvoorspelling zo jan 03 2010, 11:35 | |
| OMG. Met David?!!!!!!! Even voor degene hier die niet wetren wie dat is. Hij speelt hier dus Solomon xD. Voor de rest vind ik het wel een mooie voorspelling xD. Ik kan tenminste lekker de hele dag surfen |
|
| |
Antony .
PROFILEPosts : 257 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra: thuis van de Dark magicansKlas: 5 de jaarsPartner: You could say i'm in love
| Onderwerp: Re: Toekomstvoorspelling zo jan 03 2010, 13:14 | |
| Lievelingsgetal: 5 Jongensnamen: Sasha. Nico. Andrew Lievelingskleuren: Zwart Rood Blauw Droomhuizen: Euhm een grote strandvilla. Een kasteel in een boerengat. Een ultra modern huis Droomauto's: Ferrari. Lexus. Lamborghinni
Laatst aangepast door Antony op zo jan 03 2010, 13:31; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Solomon .
PROFILEPosts : 79 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon, Air magicKlas: vijfde klasserPartner: /
| Onderwerp: Re: Toekomstvoorspelling zo jan 03 2010, 13:26 | |
| - Diva schreef:
- OMG.
Met David?!!!!!!! Even voor degene hier die niet wetren wie dat is. Hij speelt hier dus Solomon xD. Voor de rest vind ik het wel een mooie voorspelling xD. Ik kan tenminste lekker de hele dag surfen Gezellig Joon xD. Nu snap ik pas wqaarom iedereen zegt dat wij een leuk stel zouden zijn HAHAHA. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Toekomstvoorspelling wo jan 20 2010, 22:03 | |
|
Laatst aangepast door Evi op za dec 31 2011, 10:45; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Toekomstvoorspelling do jan 21 2010, 09:50 | |
| Je lievelingsgetal 7 3 jongensnamen Ruben Rowin Yorrick 3 lievelingskleuren Wit Zwart Rood 3 droomhuizen Blokhut Villa Kasteel 3 droom auto's Mini Porsch Audi(??) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Toekomstvoorspelling za dec 31 2011, 10:54 | |
| Toekomst van Antony
Antony gaat trouwen met Nico Antony gaat met hem trouwen in het Blauw Antony gaat samenwonen met hem in een Kasteel in een boerengat Antony gaat rijden met een Ferrari Carolien (?)
Toekomst van Kaja
Kaja gaat trouwen met Yorrick Kaja gaat met hem trouwen in het Zwart Kaja gaat samenwonen met hem in een Blokhut Kaja gaat rijden met een Mini
OPEN
Laatst aangepast door Evi op zo feb 12 2012, 15:02; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Zephyr .
PROFILEReal Name : Maaike Posts : 405 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: Don't give a shit about love..
| Onderwerp: Re: Toekomstvoorspelling ma jan 30 2012, 20:42 | |
| Kan het niet laten (A) By the way; I'm Maaike xD. Dus gebruik dat maar ipv Zephyr. x Je lievelingsgetal: 16 x 3 jongensnamen (mijn favo jongensnamen): - Nathaniel - Milan - Noah x 3 lievelingskleuren - Zwart - Oranje - Paars x 3 droomhuizen - Luze boerderij met stuk land ^^ - Ruime gezinswoning - Villa (A) x 3 droom auto's - Pick-up - Leon - Jeep |
|
| |
| Onderwerp: Re: Toekomstvoorspelling zo feb 12 2012, 14:59 | |
|
Toekomst van Maaike
Maaike gaat trouwen met Nathaniel Maaike gaat met hem trouwen in het Oranje Maaike gaat samenwonen met hem in een Luze boerderij met stuk land Maaike gaat rijden met een Jeep
|
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Toekomstvoorspelling | |
| |
|
| |
|