|
|
Auteur | Bericht |
---|
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di aug 28 2012, 07:33 | |
| @Soh: *verzin maar iets leuks hoort ie Zoë zeggen* Zeg maar gewoon Flavio *pruillipje* |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di aug 28 2012, 14:04 | |
| *Komt weer binnen lopen, zoekend naar een shirt...* Che T.T
(Op een of andere manier raakt hij altijd zijn shirts kwijt XD) |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di aug 28 2012, 14:06 | |
| *Komt binnen met een shirt in zijn ene hand en een krant in de andere hand* Kanda: Ik neem aan dat dit van jou is? *Geeft shirt en gaat dan in een zetel zitten* |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di aug 28 2012, 14:08 | |
| @Dio: *trekt het shirt aan...het is veel te klein* Che. This is not mine T.T
|
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di aug 28 2012, 14:10 | |
| Van wie is het dan, I picked it up here |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di aug 28 2012, 14:12 | |
| Che. As if I would know, idiot T.T T.T Hij is weer lekker aardig vandaag...
Laatst aangepast door Kanda op di aug 28 2012, 14:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di aug 28 2012, 14:14 | |
| Dobe... No-one calls me idiot *irritated* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di aug 28 2012, 14:17 | |
| Same here, moron *opgezwollen aders bij zijn slaap...Oeh de irritatie* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di aug 28 2012, 19:56 | |
| *komt binnen en merkt de rest op* *kijkt geïrriteerd* Elluho~! Het is hier te stil |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di aug 28 2012, 20:00 | |
| *Was gaan proberen te miditeren en word al snel gestoord door een idioot kind* Urusai.
(=Shut up...Hij heeft het niet zo op nieuwe mensen denk ik....) |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di aug 28 2012, 20:02 | |
| *loopt op hem af* *buigt naar hem toe en begint in zijn wangen te knijpen* Don't you have pretty face there? *trekt, trek* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di aug 28 2012, 20:04 | |
| *Pakt hem bij zijn polsen vast...zo strak dat ze bijna breken* Sawaruna!
(=Don't touch me! AUB maak hem niet kwaad...Ik was bezig hem aardiger te maken T.T Maar zo te zien gaat dat nog moeilijk worden XD) |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di aug 28 2012, 20:06 | |
| *little grin* Kijk, eindelijk een beetje chaos hier *kijkt naar zijn polsen met een pijnlijk gezicht* Ne? Ik laat los - jij laat los? |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di aug 28 2012, 20:09 | |
| Che. *Laat los en duwt hem van zich af op zo'n harde manier dat Noise hard om zou moeten vallen* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di aug 28 2012, 20:13 | |
| *wordt opeens naar achteren geduwd waardoor hij op zijn rug valt* Oi, ~ Ik complimenteer je en wat krijg ik dan? *prutlip* |
|
| |
Mohave .
PROFILEPosts : 115 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurKlas: N/APartner: yoυ're wαιтιɴɢ ғor ѕoмeoɴe тo pυт yoυ тoɢeтнer, yoυ're wαιтιɴɢ ғor ѕoмeoɴe тo pυѕн yoυ αwαy. тнere'ѕ αlwαyѕ αɴoтнer woυɴd тo dιѕcover; тнere'ѕ αlwαyѕ ѕoмeтнιɴɢ мore yoυ wιѕн нe'd ѕαy
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di aug 28 2012, 20:18 | |
| *komt kamer binnen, schiet langs de aanwezigen en kruipt in de hoek bij het haardvuur op een comfortabele sofa* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di aug 28 2012, 20:21 | |
| *Staat uit het niets naast hem en stapt met een voet op zijn buik* Naran *dark aura* Human shit.
(=No need for it.) |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di aug 28 2012, 20:22 | |
| *krijt een bange blik in zijn ogen als hij opeens een voet op zijn boek heeft* 'Papa, niet doen'. *schudt even met zijn hoofd en probeert weer te grijnzen, maar het ziet er niet overtuigend uit* Je bent wel een sadist, he? *lichte trilling in zijn stem* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di aug 28 2012, 20:24 | |
| I'm a murderer. I don't care *emotieloos gezicht met een extreem donkere aura* *Drukt nog iets harde met zijn voet* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di aug 28 2012, 20:28 | |
| *hapt even naar lucht en probeert zijn voet weg te duwen* *probeert de tranen in zijn ogen weg te dringen* Als- alsjeblieft? |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di aug 28 2012, 20:35 | |
| *Laat niet los* Hn? Cry if you want. Makes the kill more fun *griiiiiin* *Haalt Mugen tevoorschijn* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di aug 28 2012, 20:37 | |
| N-n-no *laat nu wel wat trainen rollen* papa, niet slaan! *krimpt zo ver als dat gaat in elkaar* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di aug 28 2012, 20:40 | |
| *Denkt: Papa?* *Laat uit nieuwsschierigheid los en kijkt neer* I'm not your father T.T Chronologiacally you're older than me |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di aug 28 2012, 20:41 | |
| *schuift gelijk tien meter achter uit als hij los gelaat wordt* *trekt zijn benen op en plaatst zijn armen er om heen* *veegt zijn tranen weg* *begint hem alleen maar bang aan te kijken* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di aug 28 2012, 20:45 | |
| *Grin* Good. Be scared and stay away *eeeeeeeviillll aura* *Gaat weer op de grond zitten en mediteren* |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|