|
|
Auteur | Bericht |
---|
Esmira .
PROFILEReal Name : Julia Posts : 642 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magieKlas: Master Savador ~6thPartner: This is why I hide myself in the dark
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr aug 24 2012, 09:25 | |
| *Gaat naast Dio zitten met haar tijdschrift* Goedemorgen |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr aug 24 2012, 09:28 | |
| |
|
| |
Esmira .
PROFILEReal Name : Julia Posts : 642 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magieKlas: Master Savador ~6thPartner: This is why I hide myself in the dark
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr aug 24 2012, 09:38 | |
| *grijnst* Hoe gaat het? *slaat tijdschrift open* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr aug 24 2012, 09:41 | |
| Esmira: Zoals altijd. Neutraal, ik ben hier niet met m'n zin naartoe gekomen. Als die derpengel van een Soh zich had gedragen zat ik nog altijd bij de andere engelen. |
|
| |
Esmira .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr aug 24 2012, 09:43 | |
| Ah, oke *weet zich niet zo goed een houding te geven, dus slaat snel de bladzijde om* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr aug 24 2012, 09:46 | |
| *Kijkt even naar Esmira maar leest al snel verder* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr aug 24 2012, 10:02 | |
| *komt met haar cape om en de kap ver over haar gezicht getrokken naar binnen schuifelen* *staat in de deuropening stil en leunt tegen de deurpost aan en kijkt rustig naar wie er binnen zijn* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr aug 24 2012, 10:05 | |
| *Leest rustig verder, heeft Yown nog niet eens opgemerkt* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr aug 24 2012, 10:11 | |
| //Dio *merkt hem op* *little grin die je niet kan zien door die kap* *loopt sierlijk, als een ware danseres, op hem af* *pakt zijn krant af en neemt plaats op zijn schoot* Mister ~ I can feel some anger in you. |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr aug 24 2012, 10:13 | |
| *Meisje zet zich op zijn schoot* *Kijkt op en trekt wenkbrauw omhoog* Yown: Oh really? *Not-interested-face* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr aug 24 2012, 10:15 | |
| //Dio *laat haar vingers langs zijn borstkas om hoog lopen en geeft als laatste een kleine tik tegen zijn onderkin aan* Ja, een grote irritatie richting een persoon.. *slaat haar ogen en begint daarna te gniffelen* Een persoon die de naam Soh draagt. |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr aug 24 2012, 10:18 | |
| *Krijgt tik tegen zijn onderkin, irriteerde blik* Yown: Klopt en waarom is dat bij jou van belang? |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr aug 24 2012, 10:22 | |
| *legt zijn armen om zijn nek heen* *kantelt haar hoofd iets, maar dat is nog steeds niet te zien door die kap* Omdat ik je kan helpen, dear mister ~. |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr aug 24 2012, 10:25 | |
| Yown: I don't think you can. *Kille blik* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr aug 24 2012, 10:27 | |
| //Dio I think I can ~. Mijn magie is zeer beperkt, maar onder de juiste ... omstandigheden kan ik alles waar maken. *doet haar kap af en kijkt hem met een kleine grijns aan* trololol, I think this is going to end bad - ze heeft geen idee wie ze voor zich heeft xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr aug 24 2012, 10:29 | |
| *Kijkt hoe Yown haar kap afdoet en Dio doet zijn scantechniek* *Kijkt haar onverschillig aan* Yown: Vertel me eens wat meer maar nog steeds, je kan me niet helpen. Arme Yown :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr aug 24 2012, 10:33 | |
| //Dio Oh ja wel *streelt even met haar vinger langs zijn kaaklijn* Ik kan alles waarmaken wat je wilt, zolang je dromen maar op woede drijven *brengt haar gezicht dichter naar de zijne* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr aug 24 2012, 10:34 | |
| Yown: Wraak... Een van de hoofdzonden en nog steeds, je kan me niet helpen. *Kijkt haar geïrriteerd aan eenmaal ze dichter komt* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr aug 24 2012, 10:36 | |
| //Dio De mooiste zonde. De beste ~. *kleine grijns als ze merkt dat hij geïrriteerd wordt* *komt nog iets dichterbij en begint met zijn haar te spelen* En veel zou het je niet kosten. mijn personages hebben iets met aan andermans haren zitten - behalve Seira en Lost dan :'] |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr aug 24 2012, 10:41 | |
| Yown: Ah ja? Wat dan? *Door het gespeel met zijn haar gaat het plat liggen en lijkt hij exact op Soh* Blijkbaar x) |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr aug 24 2012, 10:42 | |
| //Dio Nou, gewoon - *valt stil als ze ziet hoe erg hij op Soh lijkt* *neemt haar handen terug* Mister.. are you an angel? vulkaanuitbarsting in 3.. 2.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr aug 24 2012, 10:46 | |
| *Doet haar terug naar achter* Yown: Goed geraden.
1.. Boem |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr aug 24 2012, 10:49 | |
| //Dio *haalt uit haar arm een mes en steekt die in zijn buik* *staat vervolgens op en springt een paar passen naar achteren* You filthy, unworthy angels *gromt zachtjes* *staat iets na voren gebogen, bijna beestachtig* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr aug 24 2012, 10:52 | |
| *Haalt mes uit zijn buik, wonde heelt meteen* *staat recht en tilt Yown op aan haar haar* *Fluistert in oor* Ik ben meer dan een vuile engel my dear. *Smirk* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr aug 24 2012, 10:58 | |
| //Dio *gilt als ze opgetild wordt* *begint nog meer messen uit haar lichaam te trekken en de zijne te doorboren* Ben je soms ook zo'n gore halfbloed als Soh? *stopt met spartelen en kijkt hem ontzettend kwaad aan* En je gaat me nu los laten, unworthy angel. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|