|
|
Auteur | Bericht |
---|
Milo .
PROFILEReal Name : Sansan Posts : 227 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FirexWoodKlas: 5th||Mentorklas Master K.Partner: *gulp* ⊙.⊙
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma aug 20 2012, 13:34 | |
| Odio: Ik weet al - TSJOE - hoe ik het -ATHSOE - moet genezen* *snift een paar keer* Maar dat - HASTJOE - is niet echt leu..leuk. *fronst* Ik moet-TSHJOE-ergens zo van schrikken dat h..he..HATSHOE - vanzelf ophoudt *snuit neus* Net als met de hik. Kanda: Ben ik ook. ASHOETJ *sad face*
Laatst aangepast door Milo op ma aug 20 2012, 13:46; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma aug 20 2012, 13:38 | |
| *word op de bank wakker* hmmz |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma aug 20 2012, 13:39 | |
| @Odio: ...*een wtf-face*
@Moyashi#2: Hn. Schrikken zei je? *smirk* *Staat op en haalt Mugen uit de schede* Mugen, batou. Kaichuu Ichigen! *Met een enkele zwaai met Mugen komt er een scheur in de lucht en vliegen er beesten uit* *Hell insects vliegen recht op Milo's gezicht en lichaam af* *Ze gaan dwars door hem heen* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma aug 20 2012, 13:51 | |
| //Mills *luistert* *denkt even na en grijnst dan breed* Ik heb tegen Ennie gezegd dat je haar leuk vindt. That you want to hug her, kiss her, fuck her, marry her ~
//Kanda Kom anders een keer bij mij me eten? *big smile* Je zal het heerlijk vinden *blaast rook uit* |
|
| |
Milo .
PROFILEReal Name : Sansan Posts : 227 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FirexWoodKlas: 5th||Mentorklas Master K.Partner: *gulp* ⊙.⊙
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma aug 20 2012, 13:53 | |
| Kanda: *kijkt hem aan* W-wat..TSHOE- ben je van pla..ha..n.. TSJOE? *kijkt wat hij doet* ...Eh...dude...? Ik weet niet of..TSJOE.. *ziet ineens honderden insecten op hem afkomen door een scheur in de lucht* O.O IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH!! *springt op* *ineens is alles weer weg* *fronst* Waar was dat nou weer goed voor? Hé, het is weg! *big smile* De vloek is weg! Bedankt hé! *hugt Kanda in een opwelling* O.o' Eh... *gaat stilletjes weer op de bank zitten* Erza: *merkt haar ineens op* Hoi! Ik ben niet meer vervloekt! HASTJOE... WAT?! NEE! T^T Het is nog niet..ATSHOE...weg. Odio: *kijkt hem treurig aan* *luistert naar wat hij zegt* *wordt knalrood* JE HEBT WAT?!!! *springt op* *pakt Odio bij zijn schouders beet* *merkt niet eens dat hij niet meer niest* *schudt hem door elkaar* |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma aug 20 2012, 13:58 | |
| milo: hmmz wat voor vloek
odio: pervert T.T |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma aug 20 2012, 14:02 | |
| //Mills *houdt zijn handen verdedigend omhoog en begint keihard te lachen* Chill, dude, chill. Natuurlijk heb ik dat niet gedaan *grijnst breed* Maar het valt me op... dat rijmpje klopt dus? *trekt zijn wenkbrauw uitdagend omhoog*
//Lightning Hé, niet ik *wijst naar Mills* hij. Ik ben niet degene die dat allemaal met een bepaalde dame wilt doen *grins* |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma aug 20 2012, 14:05 | |
| @Odio: Moet lukken T.T
@Moyashi#2: *word gehugt* *ziet hem gaan zitten en hij begint weer te niezen* Ik probeer een andere aanpak *loopt op hem af* *Pint hem tegen de grond aan* Let's see how much you can hold *smirk*
@Erza: Yo. Heb je je haar nog steeds niet terug naar rood gedaan?
@Odio: If you said that to my moyashi, dan weet ik zeker dat hij rood aan gaat lopen *grin* |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma aug 20 2012, 14:13 | |
| odio: milo is te verlegen om zoiets luidop te zeggen jij daarin tegen durfd dat duidelijk wel kanda:ne is te lastig en moet toegeven dat ik mijn naturel kleur wel heb gemist |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma aug 20 2012, 14:15 | |
| @Erza: Want me to help you? I do prefer the red T.T 'cause this is so common. |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma aug 20 2012, 14:15 | |
| //Kanda Moeten we wel even een dag plannen dat mijn vader niet thuis is Je wilt geen drama naar je hoofd krijgen, denk ik *little grin* *stopt zijn sigaret weer in zijn mond* En hé? *fronst* *denkt na over wat hij ook al weer zei en grinnikt zachtjes* Als je moyashi een meisje is, zou ik het geen eens erg vinden ~
//Lightning Waarom zou je je voor zoiets schamen? Het is natuurlijk instinct en bovendien lekker *haalt zijn schouders op* |
|
| |
Milo .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma aug 20 2012, 14:20 | |
| Erza: *sigh* Een niesvloek. Een eerstejaars probeerde grappig te doen… *glimlacht toch een beetje* Maar volgens mij ben ik er vanaf! Odio: *hoort hem aan* *zucht eerst opgelucht* *wordt dan roder en roder en roder en roder totdat hij volledig matcht met zijn haar* (piept) W-wat..? Nee! Ik bedoel ja, maar niet dat ene..ik…eh..nou ja. Ik bedoel.. *wappert met zijn handen* *begint te zweten* Ik ken haar nauwelijks en en… *fronst* En dat gaat jou helemaal niets aan! *gromt* *bindt twee dreads voor zijn mond zodat hij moeilijk of niet kan praten* Dus..sst. ¬¬ Kanda: *wordt ineens op de grond gelegd* *begint nog meer te zweten* (drie toonhoogtes hoger) Eh..het..het..is al over! *trilt als een rietje* Dank je. Dus eh..ga nu maar weer..eh.. Mag ik opstaan? O///O |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma aug 20 2012, 14:22 | |
| @Odio: *Laat foto van hem en Alan zien* - Le picture:
...*Says nothing* @Moyashi#2: *Denkt: Damn, I would liked to have some fun* *sigh* Good. *Staat op en tilt hem omhoog* Nog steeds veel te licht T.T (Oh ik hou van dat plaatje Moyashi-chan en Yuu-pon zijn sooo schattig ^^) |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma aug 20 2012, 14:25 | |
| //Mills *lacht hard als hij hem rood ziet worden* Je kan er niks aan doen, dat zijn gewoon je hor- mmhmm *maakt zijn dreads weer los* Wat een stress ~ *grijnst breed*
//Kanda Dus ook een dude, owkay .. *little smile* 'veel bi's hier, dat is wennen..' |
|
| |
Milo .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma aug 20 2012, 14:30 | |
| Kanda: *zucht opgelucht als Kanda opstaat* *wordt omhoog getild* *fronst bij zijn opmerking* Hmn. Dat valt toch wel mee? Zo dun ben ik ni- *trekt shirt iets omhoog* -ribben zijn ietsje te zien- *kijkt er bedenkelijk naar* Hmm.. ¬¬ Odio: *werpt hem even een vernietigende blik toe* Wacht maar! Ik ga jou ook koppelen. *mysterieuze grijns* Eigenlijk…heb ik al iemand in gedachten voor je.. |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma aug 20 2012, 14:34 | |
| @Odio: He made his way into my life. 'Cause of his master. He became my partner just for work. I honestly hated him. He was euh...is clumsy. Guess the rest. He knows more of me than he should. En dat is wederzijds. *Drinkt thee*
@Moyashi#2: *kijkt naar zijn buik* En je hebt ook nog eens nul spieren *sigh* *Pokt de buik* Geen wonder dat je bij niemand succes hebt T.T *Trekt zijn eigen shirt omhoog en vergelijkt de buiken*
(Euh...Yuu-pon is simpelweg gay. Niet bi XD) |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma aug 20 2012, 14:34 | |
| kanda: nee hoeft nie wanneer ik het beu ben verander ik het wel weer odio: ik zeg nie da het niet zo is maar je zegt da gewoon niet |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma aug 20 2012, 14:35 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma aug 20 2012, 14:36 | |
| //Mills *lacht nog harder, totdat hij plotseling stopt als hij Mills hoort* Oh nee, dat gaat niet door *kijkt serieus en schudt zijn hoofd* Nee, Mills. Geen goed idee. *is even stil, grijnst dan weer* Sowieso heb ik al een grote liefde. Guitarra heet ze *wink* ja, dat is gewoon Spaans voor gitaar, ja
//Kanda Ah, that sounds nice *still litte, bit uneasy smile* I know~, maar dat is een nog te grote stap voor Odio xD
//Lightning *grijnst breed* Waarom niet? Als het de waarheid is, waarom zou je die dan verborgen houden? |
|
| |
Milo .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma aug 20 2012, 14:44 | |
| Kanda: *hoort hem aan* *vormt pruillipje* (beledigd) Ik heb wel een béétje spieren hoor! ¬¬ *weet zelf ook wel dat dat niet waar is, vooral vergeleken bij hem* *kijkt met een O.o-gezicht opzij naar Kanda met zijn gespierde buik* Mag ik niet een beetje van jou? T.T *fronst als Kanda de ‘reden’ weet dat hij bij niemand succes heeft* Hé! *probeert snel iets te verzinnen* Ik..ik moet het gewoon van mijn persoonlijkheid hebben! ^^' Odio: *blijft hem even met een -face aankijken* (mompelt) Oh jawel. Ik heb haar al over je verteld. *weet wel wat guitarra betekent* Jij moet er nu ook aan geloven, 'mattie'. *big grin* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma aug 20 2012, 14:46 | |
| //Mills Dude. Wie? *leunt iets naar hem toe/over hem heen* *dark glare* Wie? |
|
| |
Milo .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma aug 20 2012, 14:47 | |
| Odio: ... |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma aug 20 2012, 14:48 | |
| //Mills *schudt hem door elkaar* Als je nu geen naam laat vallen dan zeg ik alles tegen Ennie *smirk* |
|
| |
Milo .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma aug 20 2012, 14:51 | |
| Odio: *lijkt even te schrikken* *herstelt zich snel* Zeg, dude,… *grijnst* Hou je van brunettes..? |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma aug 20 2012, 14:53 | |
| kanda... odio:...wat jij wilt T.T |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|