"Mooi, dan zal ik dat regelen met m'n tweelingzus lieverd." Hij kuste haar liefdevol en zij beantwoorde die kus net zo liefdevol. "Ik zie er naar uit liefje van me, ik hou zo veel van je, ik wil niet meer zonder je leven liefje, schatje, zoetje" Hij begon te lachen omdat hij koosnaampjes gaf. Ze moest ook lachen en ze kroop weer op zijn schoot haar gezicht naar hem toe en haar hadnen op zijn schouders. Sinds wanneer krijg ik ineens zoveel koosnaampjes lieve schattige blonde teddybeer van me? Vroeg ze met een grijns. "Omdat jij dat verdiend, jij verdient beter dan mij liefje." zei hij met een lichte glimlach. "Ik heb je rot behandelt en ik heb zo afstandelijk gedaan en en..." Hij zweeg en keek haar aan. Onzeker dat was hij wel, zeker nu hij haar zo rot had behandelt. Hij kuste haar liefdevol. "Ik zal je ouders me wel laten mogen. Ik kan dat, ik ben er zeker van lieverd." Hij omhelsde haar en hij sloot zijn ogen. Zijn hart ging tekeer op een positieve manier, en dit deed hem glimlachen. "I'll always love you, like I love my art. And you know how much that means to me love."