|
|
Auteur | Bericht |
---|
Riley
PROFILEPosts : 222 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth ~&~ FireKlas: 5th Grade~Partner: Gott schikte mir einen Engel ♥
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo aug 08 2012, 22:50 | |
| Alan @Kanda: Meeeh, learn to hold back T^T En sorry maakt het er echt niet minder pijnlijk op. Ik heb je nog niet vergeven... Al kan ik overwegen om je te vergeven als je lief doet en wat thee voor me haalt? c':
@Rhae: Ja, Kanda T^T
Riley *kruipt ergens in een hoekje* Niet te vertrouwen... Jullie zijn niet te vertrouwen! >U |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo aug 08 2012, 22:54 | |
| @Alan: Hn. *geeft Alan thee* Herb thee. *ruffled door Alans haar* I'll get going, I'm going to train some. *Loopt richting de uitgang* (Ik ga ook...Trusten ) |
|
| |
Riley
PROFILEPosts : 222 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth ~&~ FireKlas: 5th Grade~Partner: Gott schikte mir einen Engel ♥
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo aug 08 2012, 23:08 | |
| Alan@Kanda: Arigatou... *sips tea quietly* Oh, for the record: I still haven't forgiven you yet~ *kijkt de kamer rond* Gek... Soh is nergens te bekennen Is ie iemand aan het afslachten ofzo? |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo aug 08 2012, 23:13 | |
| Alan, Valt het je niet op dat Flavio er ook niet is? *snuift* |
|
| |
Riley
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo aug 08 2012, 23:15 | |
| Alan*kijkt de kamer opnieuw rond* Oh Lord... |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo aug 08 2012, 23:19 | |
| Alan, Exactly.. En daarna komt hij weer bij mij zeuren.. |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo aug 08 2012, 23:20 | |
| *komt nog even binnen* Forgot something T.T *pakt koffertje en geeft Alan een kus* But you will eventually *grin and walks away* (Okok ik ga nu echt Ik heb gewerkt en heb slaap nodig... Haat aan mijn baas )
Laatst aangepast door Kanda op wo aug 08 2012, 23:21; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo aug 08 2012, 23:20 | |
| *heeft de hele tijd in haar donkere hoekje gezeten en wordt gek van al het getetter* Waarom moet het hier toch altijd zo'n heisa zijn? *sigh* |
|
| |
Riley
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo aug 08 2012, 23:23 | |
| Alan@Kanda: *bloost* Wacht, wat zit er in dat-- *Kanda is al weg* @Rhae: Ach, we troosten hem wel In de tussentijd... Hug? I feel kind of violated T^T *gaat verzitten, doet weer "auw" van de pijn* (Byebye Deems <333) |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo aug 08 2012, 23:32 | |
| Alan, Of course. *staat op en loopt naar Alan**heel erg voorzichtige knuffel zodat ze hem geen pijn doet* I think Soh has found someone he actually likes.. |
|
| |
Riley
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo aug 08 2012, 23:47 | |
| Alan @Rhae: Ik denk het ook. *hugs* Het is eigenlijk wel heel duidelijk te merken, niet? |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo aug 08 2012, 23:51 | |
| @ Alan, Je had hem moeten zien vandaag. Ik knuffelde Flav en hij was de rest van de dag chagrijnig en heeft een leerling in elkaar geslagen.. |
|
| |
Riley
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do aug 09 2012, 00:00 | |
| AlanDat bedoel ik maar! En jullie zijn goede vrienden dus knuffelen jullie ook. Al denk ik dat Soh jullie closeness als iets heel anders ziet~ Aww, eigenlijk best zielig. Hij is geen complete jerk. Gewoon erg... bezitterig? En lichtelijk wanhopig op het moment? I think he needs a hug. *knuffelt Rhae nog steeds* Knuffelen met jou is fijn |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do aug 09 2012, 00:05 | |
| @ Alan, En Flavio vindt hem blijkbaar ook heel.. interessant. Al geeft hij het niet zo graag toe. *lacht* Met jou ook hoor mio piccolo amico (mijn kleine vriend in het Italiaans) |
|
| |
Riley
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do aug 09 2012, 00:19 | |
| AlanWe moeten ze koppelen Maar wel op een schattige manier. Hmm... Ze aan elkaar vastbinden met rode linten? En we moeten een naam voor ze hebben! Net zoals Azumi(Azure&Nezumi), Lesandro(youknowit), Nezley(Nez&Riley)~ Err... Sovio? Flavoh? Haha, die eerste klinkt als een verzekeringsmaatschappij xD Mio pico co? Is dat Italiaans? Wat betekent het? |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do aug 09 2012, 00:24 | |
| Ooh, zoals Kalan? Of was het Alnda? *grijnst* Just kidding. Savioh? Dat is nog het beste wat ik kan bedenken.
Mio piccolo amico betekent mijn kleine vriend. *aait over hoofd* |
|
| |
Riley
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do aug 09 2012, 00:33 | |
| Alan *bloost* Etto... Het is Yulan. Yu is Kanda's voornaam, en het klinkt beter dan alle andere namen. Savioh it is then c: *gniffelt* Flavio maakt ons af. But who cares? =w= Soh obviously won't~
*bloost opnieuw, glimlacht dan vrolijk* Arigatou, ore no tomodachi~ (mijn vriend c:) Meh, ik kan geen Italiaans, wel Japans en Brits o3o |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do aug 09 2012, 00:37 | |
| Awh, dat klinkt ontzettend lief.. Nah, en Flavio kan nog geen vlieg dood slaan. Al heeft hij wel op topniveau gesport.. Morgen breng ik een lint mee, tenzij we met iets beters - en dat moet niet zo moeilijk zijn- op de proppen komen.
*warme glimlach* Ik kan geen Japans, dus dan staan we quitte, tenminste als dat kan bij dit soort dingen |
|
| |
Riley
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do aug 09 2012, 00:41 | |
| Alan *lacht* Goed, een lint dus c: Morgen zien we wel hoe we ze gaan vastbinden. Erm... Ik lok Sohtje wel en dan doe jij Flaffles, oke? c: *gaapt* Meh, ik ben moe, en het doet nog steeds pijn T^T *gaat op de bank liggen* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do aug 09 2012, 00:45 | |
| Uhh, zolang Soh je niet in duizend stukjes scheurt dan vind ik het prima.
Hmmm, als jij probeert te slapen probeer ik je te healen. Ik kan het niet zo goed als Soh, maar ik doe mijn best.
*gaapt ook, omdat gapen aanstekelijk werkt* |
|
| |
Riley
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do aug 09 2012, 00:48 | |
| AlanDat doet ie niet~ Hij zal iets anders doen... *trilt* T^T Maarmaarmaar ik heb Kanda Hij redt me wel, ook al is hij de aanstichter van deze pijn. En nee, hoeft niet Het gaat wel over. Ik moet even rusten... *sluit ogen, valt in slaap x)* (Goodnight, dear <3) |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do aug 09 2012, 00:52 | |
| *komt langzaam kamer binnen gewandeld en staart naar de luid snurkende mensen die om me heen zijn gestapeld* *kijkt voor een moment naar de enige twee levenden onder de slapende en ploft dan neer voor de ingang met rug tegen deur* *grimas op lippen*
Hallo beiden.. Oh nee, eentje heeft ons al verlaten, that leaves just you and me. :3 *grinnik* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do aug 09 2012, 00:55 | |
| Welterusten, mio piccolo amico. *glimlacht als hij in slaap valt* *healt hem toch, het werkt prima* *pakt een hangmat, hangt die op en gaat daar in zitten* *Ziet iemand binnenkomen*
Met wie heb ik het genoegen?
(buonanotte) |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do aug 09 2012, 01:04 | |
| *volgt het gehele tafereel en verbaas me over het healen* *Grimast haast vrolijk bij haar vraag* Night, aangenaam aleumdaun yeoja² Jou naam?
(²Beautiful girl XD) |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do aug 09 2012, 01:10 | |
| *kijkt verbaasd op* Zou je dat kunnen vertalen? *glimlacht* Rhae |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|