|
|
Auteur | Bericht |
---|
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 01 2012, 10:27 | |
| - Soh schreef:
- En arme Lost dan, wat ze was juist naar SSA gekomen omdat ze naar een plek wilde waar niemand haar kende. Een nieuwe start waar niemand van haar masochisme weet :']
Trololol, ik houd van mijn karakters kwellen.
En no prob' heur Blijkbaar, nu is er weer extra drama lol |
|
| |
Riley
PROFILEPosts : 222 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth ~&~ FireKlas: 5th Grade~Partner: Gott schikte mir einen Engel ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 01 2012, 10:29 | |
| Haha, en dan komt Riley! xD Ach, Riley is wel lief hoor c: Zolang hij maar geen klappen, pistoolschoten, schreeuwende mensen hoort of bloed ziet. Want dan word ie gek |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 01 2012, 10:34 | |
| Bij Sasuke moet je oppassen wat je zegt gewoon :') |
|
| |
Soh .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 1289 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: {ƒαкє} ℓιgнтKlas: master KanaPartner: doɴ’т yoυ тell мe ɴo тrυтнѕ, jυѕт αll oғ yoυr lιeѕ. ɢιve мe αll oғ yoυr lιeѕ.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 01 2012, 10:35 | |
| I loooveeee~eeh drama :'] Ik besefte ook gisteren hoe gestoord al mijn personages zijn hier: Soh: Narcistisch, nog erger dan Narcis himself Seira: Perfectionistisch alsof haar leven er vanaf hangt Assah: Schizofreen van de ergste stoort, do I need to say more? Lost: Masochistisch ^^' Soms vraag ik me af wat zulke personages wel niet over mij moeten zeggen xD //Leuk als hij ooit Assah ontmoet, kan je lachen |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 01 2012, 10:36 | |
| Sasuke: anger issues Hidan: Masochist en sadist, als ie bloed ziet wordt ie gek. Deidara: houdt van dingen opblazen, zie naar topic van miss Niah's les, snel op zijn teen getrapt
|
|
| |
Soh .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 1289 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: {ƒαкє} ℓιgнтKlas: master KanaPartner: doɴ’т yoυ тell мe ɴo тrυтнѕ, jυѕт αll oғ yoυr lιeѕ. ɢιve мe αll oғ yoυr lιeѕ.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 01 2012, 10:37 | |
| Jij speelt Hidan? o3o Ok, I love you right now |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 01 2012, 10:40 | |
| Ik speel Hidan, maar ik heb niets met hem te doen op het moment, still feel sorry for his girlfriend lol xD |
|
| |
Riley
PROFILEPosts : 222 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth ~&~ FireKlas: 5th Grade~Partner: Gott schikte mir einen Engel ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 01 2012, 10:41 | |
| Haha xD Mijn karakters zijn vrij normaal. Ze hebben alleen stuk voor stuk een vreselijk verleden gehad. Riley is mijn enige gestoorde personage met zijn PTSD/shellshock/whatever. Alan is ergens ook niet goed wijs maar dat merk je pas als hij pissed-off is.
Ahaha, als Riley Assah toch eens ontmoet... xD |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 01 2012, 10:42 | |
| Oe oe Hidan is wat shizofreen ook Van mijn karakters is Sasuke de normaalste |
|
| |
Soh .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 01 2012, 10:45 | |
| en Ruuz, het spijt me wat Soh Alan aan gaat doen, hij is nog al een bastard >.> |
|
| |
Riley
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 01 2012, 10:51 | |
| Alan heeft moeten leren leven met Kanda. He'll survive |
|
| |
Soh .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 01 2012, 10:52 | |
| Yeah, I hope so |
|
| |
Riley
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 01 2012, 11:00 | |
| Dat met het geest-gedoetje deed me vrij weinig. Pas bij het laatste zinnetje ging ik van: NUU Hij doet zijn shirt onder geen enkele voorwaarde uit T^T |
|
| |
Doce .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 496 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: dαrĸKlas: master SavadorPartner: ɪ ωᴀɴɴᴀ ғᴇᴇʟ ᴛʜᴇ ʙʀᴏᴋᴇɴ sʜᴇʟʟs ᴀɴᴅ ʟᴇᴛ ᴛʜᴇᴍ ᴄᴜᴛ ᴍʏ ᴛᴏᴇs. ɪ ᴀᴍ ᴛɪʀᴇᴅ ᴏғ ᴍʏ ᴇsᴄᴏʀᴛ, ɪ ᴀᴍ sɪᴄᴋ ᴏғ ʜɪɢʜs ᴀɴᴅ ʟᴏωs.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 01 2012, 11:06 | |
| Daar doelde ik ook op :'] Soh wisselt te snel van emoties, the jerk >.> He juist ruined the mood. |
|
| |
Riley
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 01 2012, 11:07 | |
| Yes, he did Nu gaat Altje van: NEE, ik doe hem niet uit! ;____; Meh. *aait Alan* |
|
| |
Doce .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 496 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: dαrĸKlas: master SavadorPartner: ɪ ωᴀɴɴᴀ ғᴇᴇʟ ᴛʜᴇ ʙʀᴏᴋᴇɴ sʜᴇʟʟs ᴀɴᴅ ʟᴇᴛ ᴛʜᴇᴍ ᴄᴜᴛ ᴍʏ ᴛᴏᴇs. ɪ ᴀᴍ ᴛɪʀᴇᴅ ᴏғ ᴍʏ ᴇsᴄᴏʀᴛ, ɪ ᴀᴍ sɪᴄᴋ ᴏғ ʜɪɢʜs ᴀɴᴅ ʟᴏωs.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 01 2012, 11:12 | |
| Dan doet Soh flipflip :'] Die scheurt dat shirt nog eens kapot. |
|
| |
Riley
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 01 2012, 11:17 | |
| Harhar~ Maargoed, eerst Seth afschrijven, dan postjes maken en dan mijn Riley's sheet aanmaken |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 01 2012, 11:43 | |
| Yes iedereen moet gaan werken behalve ik huis voor mij alleen xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 01 2012, 13:16 | |
| Kreeften terroriseren de camping waar ik nu ben! XD |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 01 2012, 13:28 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 01 2012, 13:30 | |
| Ja, kreeften En ze zijn niet klein ook O,o |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 01 2012, 13:36 | |
| Kreeften invasie O.O creepy... |
|
| |
Lutka
PROFILEPosts : 25 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: aarde - lichtKlas: /Partner: Can you love a puppet?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 01 2012, 18:25 | |
| Ik denk dat ik maar even met mijn hond ga wandelen voor ze nog eens tegen mijn pc aanspringt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 01 2012, 18:26 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 01 2012, 18:58 | |
| Come on guys is het zo moeilijk om Rhae te schrijven? Iedereen schrijft Rhea...
Mijn hondje waren we vergeten te voeren niet gepiept ofzo maar 's morgens helemaal futloos voor.de tent. Arm beest. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|