Dit is geen alledaags dagboek ooh nee hier is iedere dag ookgeïllustreerd xD
Je mag hierop reageren hoor.
[i]En ik maar denken dat ik nu eindelijk eens wat geluk zou krijgen,
MOOI NIET DUS
Nee ik dacht dat de dag dat ik mijn hele familie verloor de ergste dag van mijn leven zou zijn,
Wel ik had het dus goed mis.
Alles begon nog zo rustig ik had pas de mooiste dag nja eigenlijk nacht van mijn leven achter de rug.
Eindelijk die grote stap met Sasori gezet...
Je kent het spreekwoord 'na regen komt zonneschijn' vast wel? Wel voor mij geld dat spreekwoord dus duidelijk omgekeerd.
Ik besloot om een nachtelijke duik te gaan nemen heel relaxt tot Sasuke, een gast die ik pas een paar dagen geleden had ontmoet. Ik mocht hem wel hij begreep me en zijn kijk op de dood was net zoals de mijne.
Alles ging goed tot ik het koud kreeg en ik tegen hem aan mocht kruipen om warm te blijven, opzich heel onschuldig ja tot hij de ware bedoeling onthulde, zijn gevoelens voor mij onthulde. Ik was verbaasd, maar vooral in de war ik wist niet wat ik moest doen.
Ik begon te beseffen dat hij niet de enige met gevoelens was en ik begon dus flink domme dingen te doen.
Natuurlijk voelde ik me schuldig maar iets iets in mij hunkerde gewoon naar zijn kalme uitstraing.
je kent karma wel? Als je wat slechts doet overkomt je iets slechts?
Dat gebeurde dus..
Sasori kwam opdagen en hij....Zelfs dit schrijven doet pijn.
Hij brak met me (ik geef hem gelijk ik heb me gedragen als een verader, een dom wicht, maar het blijft pijn doen)