Converse .
PROFILEPosts : 168 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Razen - NovaKlas: VijfdePartner: Allen, even if you've betrayed me in the past, you're my guy.
| Onderwerp: Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd Emma! :3 di jul 17 2012, 10:59 | |
| Hooooi schaatt!! Is dit topic er al? *Kijkt* Nee.. Volgens mj niet... Ach ja, I don't care Gefeliciteerd met je verjaaaaaaardaaaag! Hopelijk hebt u een leuke dag met u Seth-Clearwater look a like boyfriend ;p Lekker vroeg, maar ja ;D Congratzz! Dat Conversie, Allentje, Domincje, Alexisje und heel de mikmak (und Soul und Mineko) nog veel liefde, haat, vriendschap enzo mogen meemaken zo lang als wij nog posten! :3 Greetzzz, Freedje. |
|
| Onderwerp: Re: Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd Emma! :3 di jul 17 2012, 15:38 | |
| |
|
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd Emma! :3 di jul 17 2012, 21:17 | |
| Daheqq Ik wist het niet, anders had ik u wel via msn aangesproken ofzo hur owo Als u dezelfde Emma bent ;o Anyways, |
|
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd Emma! :3 wo jul 18 2012, 11:24 | |
| Doooh heel erg bedankt enzo xD Haha awesomely vroeg ;O Als in... 6 dagen ;O -Noooh ik moet nog 6 dagen wachten op awesome Ipod >.<- Maarmaar aaahw yaaay *hugs* thaankz again Nu ga ik met mn drukke halfverdoofde net-terug-van-de-tandarts-hoofd maar even stoppen met vage berichtjes typen Voordat het helemaal vaagheid wordt xD |
|
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd Emma! :3 do jul 19 2012, 12:15 | |
| AhikbenzolaaatD: MAAR EMMAAA GEFELICITEERD en nog vele jaartjes toegewenst en stuff :3 En lekkere taarten en cadeautjes en dingen~ Je verdient het! xxx |
|
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd Emma! :3 | |
| |
|