|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 11 2012, 11:21 | |
| Dat zal ik zo even doen. Like, het is mn hele nek. Ik had gisteren sportdag van school, met allemaal van die opblaastoestellen, youknow. Je had daar zo'n bungeeding, waar je naar voren moest en dan werd je teruggetrokken. Nou, ik werd toen teruggetrokken en viel achterover op mn rug en mn nek klapt zo naar achteren. |
|
| |
Aloiysius ..
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 273 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en woudKlas: geenPartner: We are all broken. That's how the light gets in
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 11 2012, 11:47 | |
| - Huoriel schreef:
- Sue schreef:
- Huoriel ; een pittenzakje opwarmen en tegen je spieren leggen dat helpt
True, maar mijn moeder is daar totaal tegen en heeft die laatst weggegooit. Dus dat is ook geen oplossing, haha. Heb nu een shawl om mn nek heen gewikkeld. Als je dat niet hebt zijn er altijd een paar huismiddeltjes (al weet ik niet of je moeder daar wel alles van in huis heeft) Maar dit helpt tegen spierpijn: Kamfer: Medisch gebruik: Vermindert zwelling en werkt tegen spierpijn Betekenis: zuivering en geestelijke energie Gebruik: als olie. 3 druppels in het bad of als je dat niet hebt een druppel op de plek waar je pijn hebt en dan zachtjes masseren. Koriander: Medisch: Duizeligheid, griep, pijn, spijsvertering en vermoeidheid. Betekenis: Liefde, genezing, herinnering en gezondheid Gebruik: in cake Sint-janskruid olie/johannesolie: ~ voor elk huidtype ~ ontspannend bij spit, spierpijn, rugpijn en reumatische aandoeningen ~ bevat vitamine A en E ~ Let op!: blijf uit de zon na gebruik van deze olie, er kan overgevoeligheid voor zonlicht optreden. Stenen: Stenen kun je het beste op de plek van de pijn houden terwijl je even rustig zit. Rode stenen: robijn, rode toermalijn (rubelliet), bloedsteen, almandien, carneool, koraal, rhodochrosiet, pyroop (rode granaat). Rode stenen werken beschermend en versterken het lichaam en de wilskracht. Blauwe stenen: blauwe opaal, saffier, aquamarijn, blauwe chalcedoon, lapis lazuli, sodaliet en turkoois. Blauw is de kleur van de geneeskracht en intuïtie. Een goede kleur voor zieke mensen, fantasie, wijsheid, trouw, loyaliteit en vriendschap. Het kalmeert de emoties en helpt bij slaap problemen. Hopelijk heb je er iets aan |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 11 2012, 11:52 | |
| - Atheacina schreef:
- Huoriel schreef:
- Sue schreef:
- Huoriel ; een pittenzakje opwarmen en tegen je spieren leggen dat helpt
True, maar mijn moeder is daar totaal tegen en heeft die laatst weggegooit. Dus dat is ook geen oplossing, haha. Heb nu een shawl om mn nek heen gewikkeld. Als je dat niet hebt zijn er altijd een paar huismiddeltjes (al weet ik niet of je moeder daar wel alles van in huis heeft) Maar dit helpt tegen spierpijn:
Kamfer: Medisch gebruik: Vermindert zwelling en werkt tegen spierpijn Betekenis: zuivering en geestelijke energie Gebruik: als olie. 3 druppels in het bad of als je dat niet hebt een druppel op de plek waar je pijn hebt en dan zachtjes masseren.
Koriander: Medisch: Duizeligheid, griep, pijn, spijsvertering en vermoeidheid. Betekenis: Liefde, genezing, herinnering en gezondheid Gebruik: in cake
Sint-janskruid olie/johannesolie: ~ voor elk huidtype ~ ontspannend bij spit, spierpijn, rugpijn en reumatische aandoeningen ~ bevat vitamine A en E ~ Let op!: blijf uit de zon na gebruik van deze olie, er kan overgevoeligheid voor zonlicht optreden.
Stenen: Stenen kun je het beste op de plek van de pijn houden terwijl je even rustig zit.
Rode stenen: robijn, rode toermalijn (rubelliet), bloedsteen, almandien, carneool, koraal, rhodochrosiet, pyroop (rode granaat). Rode stenen werken beschermend en versterken het lichaam en de wilskracht.
Blauwe stenen: blauwe opaal, saffier, aquamarijn, blauwe chalcedoon, lapis lazuli, sodaliet en turkoois. Blauw is de kleur van de geneeskracht en intuïtie. Een goede kleur voor zieke mensen, fantasie, wijsheid, trouw, loyaliteit en vriendschap. Het kalmeert de emoties en helpt bij slaap problemen.
Hopelijk heb je er iets aan Heeeel erg bedankt voor de info (: Maar jammer genoeg heeft mijn moeder niet van dat alles in huis. Ik heb een halfuur geleden soort van tijgerbalsem erop gesmeerd, wat erg koud word etc. En anders moet ik maar gewoon overleven, haha (: |
|
| |
Aloiysius ..
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 273 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en woudKlas: geenPartner: We are all broken. That's how the light gets in
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 11 2012, 11:54 | |
| Ik heb er alle vertrouwen in dat je niet zomaar dood neervalt op je werk xD. En anders lekker warm douchen. Dat helpt altijd. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 11 2012, 11:56 | |
| Gister ook al hete douche genomen. Ik heb ook een of andere kwaal met nekpijn, maar dat is dit nu niet. Acute nekpijn, van die krampen die regelmatig door je spier schieten terwijl hij vast zit. Aha, heel fijn. |
|
| |
Aloiysius ..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 11 2012, 11:58 | |
| Owww, ik ken dat. Die zijn echt het ergst. Ik heb nu tegenwoordig dat, als ik mijn nek niet kraak, dat mijn nek dan vastzit. Dan kan ik hem niet eens meer draaien. Maar het klinkt echt heel freaky als ik m'n nek kraak. Net alsof ik m'n nek breek xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 11 2012, 12:02 | |
| Ieuw, dat lijkt me echt vreselijk. Nja, gelukkig heb ik dat eigenlijk nog maar twee keer gehad, en dan telkens als ik in een ander bed sliep met een vreemd kussen. Dus misschien krijgt mijn nek dan ontwenningsverschijnselen als ik niet mn eigen kussen heb? xd
Wat jij hebt met je nek, heb ik met mijn tenen. Als ik ze niet knak, kan ik niet lopen etc. |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 11 2012, 12:41 | |
| en ik heb dat met mijn knieën xd
zo irritant moet ik dan hard en snel door mijn knieën kunnen buigen, en dat is nogal lastig als ik over straat loop, kan toch moeilijk midden van de weg door mijn knieën buigen meh xd |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 11 2012, 12:47 | |
| Me is bored. Somebody topic? |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 11 2012, 12:58 | |
| NUUUUUU, don't make me cry Minene D': *huilt al* |
|
| |
Miss Florence
PROFILEReal Name : Talita c; Posts : 230 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: My own.Partner: Love is for the weak people
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 11 2012, 13:26 | |
| Ik ga maar eens beginnen met dit accje =) |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 11 2012, 15:20 | |
| - Shiroi schreef:
- NUUUUUU, don't make me cry Minene D':
*huilt al* NOOO don't tell me Dat er iets met haar gaat gebeuren he? D': *schud Ruuz door elkaar* 'Coz ohmai Ninth mhhuurrllvnm =w=
Laatst aangepast door Master Savador op wo jul 11 2012, 15:44; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 11 2012, 15:42 | |
| - Master Savador schreef:
- Shiroi schreef:
- NUUUUUU, don't make me cry Minene D':
*huilt al* NOOO don't tell me Dat er iets met haar gebeuren he? D': *schud Ruuz door elkaar* 'Coz ohmai Ninth mhhuurrllvnm =w=
IK ZEG NIKS. GEEN SPOILERS VOOR NOAH >U Anders ruineer ik alle drama. Want er gebeurt heel veel met haar~ Ah, I luuuuurve Ninth =w= Zelfs meer dan Yuno, maar die begon me te irriteren xD |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 11 2012, 16:27 | |
| Oh boy. Heb 50 mails! (Meer dan de helft van SSA-meldingen ) |
|
| |
Kit .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 692 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x DarkKlas: Partner: ღ Close your eyes and Listen to my Whisper ღ Open your eyes and Savour the Silence ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 11 2012, 16:29 | |
| *Zucht* Ik ben geloof ik nog nooit zo lui geweest XD Pas om half twee wakker worden, dan er ook nog eens een half uur over doen om je bed uit te komen en er tot slot nog bijna twee uur over doen om je eten op te krijgen, alleen omdat je te lui bent om het eten naar je mond te brengen XD
Hoi mensjes ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 11 2012, 17:36 | |
| - Kit schreef:
- *Zucht*
Ik ben geloof ik nog nooit zo lui geweest XD Pas om half twee wakker worden, dan er ook nog eens een half uur over doen om je bed uit te komen en er tot slot nog bijna twee uur over doen om je eten op te krijgen, alleen omdat je te lui bent om het eten naar je mond te brengen XD
Hoi mensjes ^^ Klinkt zo bekend in de oren vandaag XD |
|
| |
Kit .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 692 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x DarkKlas: Partner: ღ Close your eyes and Listen to my Whisper ღ Open your eyes and Savour the Silence ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 11 2012, 17:39 | |
| XD Maar ik heb nu wel veel inspi XD Lui zijn heeft dus zijn voordelen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 11 2012, 17:46 | |
| Ik moet er nog achter komen hoeveel inspi ik heb :3 Kom ik zo wel achter >D |
|
| |
Kit .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 11 2012, 17:49 | |
| En wil ik weten waarom je er zo achterkomt? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 11 2012, 17:50 | |
| Pff morgen werken van 9 tot 18. >< Plus vrijdag van 17 tot 21. |
|
| |
Gab .
PROFILEReal Name : buns Posts : 292 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: fire and darkKlas: Partner: its just a stupid fantasie. its al in your head
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 11 2012, 17:51 | |
| zo lang o.O ik van 7 tot 12 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 11 2012, 17:51 | |
| Ik was lief en heb geruild met een meisje. Eigenlijk werkte ik van 10tot15. |
|
| |
Gab .
PROFILEReal Name : buns Posts : 292 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: fire and darkKlas: Partner: its just a stupid fantasie. its al in your head
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 11 2012, 17:52 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 11 2012, 17:54 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 11 2012, 17:56 | |
| - Kit schreef:
- En wil ik weten waarom je er zo achterkomt?
Niet belangrijk, maar omdat je het zo graag wil horen - Spoiler:
POSTEN >D
Ja, die spoiler was nodig |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|