|
|
Auteur | Bericht |
---|
Esmira .
PROFILEReal Name : Julia Posts : 642 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magieKlas: Master Savador ~6thPartner: This is why I hide myself in the dark
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 14 2012, 12:10 | |
| Haha . Ik ga straks middag eten, warme broodjes ! |
|
| |
Finbar .
PROFILEPosts : 504 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: -Partner: All of my dreams are all I want to see, try not to wake me, let me be ✗
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 14 2012, 12:29 | |
| Ik moet nu echt gaan posten D: |
|
| |
Miss Florence
PROFILEReal Name : Talita c; Posts : 230 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: My own.Partner: Love is for the weak people
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 14 2012, 12:41 | |
| Wie wil een topic met ~Rayne~ of ~Roakes~ ? Because le me is bored. Grr. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 14 2012, 12:43 | |
| Pff. Ik heb het echt veels te druk gehad de afgelopen dagen. Dus ik ben vergeten te posten voor Nii-chan. Blergh. MAAAAR, ik ben nu wel verslaafd geraakt aan Pokemon Black Op mn NDS/GBA Emulator op mn laptop, whiiwhii. |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 14 2012, 13:44 | |
| Mijn lunch was pizza Koelkast opruimen is toch wel leuk |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 14 2012, 14:04 | |
| My god, Judith.. Je bent echt vreetzakkerig bezig D: No offence, maar.. *denkt aan drie komkommer schijfjes* ._. |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 14 2012, 14:58 | |
| - Alejandro schreef:
- My god, Judith.. Je bent echt vreetzakkerig bezig D:
No offence, maar.. *denkt aan drie komkommer schijfjes* ._. Ik werd gedwongen. Die ijskast moet leeg. Niet da'k het erg vind. |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 14 2012, 16:20 | |
| - Lesaiah schreef:
- Alejandro schreef:
- My god, Judith.. Je bent echt vreetzakkerig bezig D:
No offence, maar.. *denkt aan drie komkommer schijfjes* ._. Ik werd gedwongen. Die ijskast moet leeg. Niet da'k het erg vind. Dan prop je al het eten in de mond van je zusje of zo x') Dat doe ik altijd als ik gedwongen word om vlees op te eten bij het avondeten. Mijn broer is net een vuilnisbak, kan al mijn restjes bij hem kwijt o3o |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 14 2012, 17:37 | |
| 2 films later heb ik pas honderd woorden D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 14 2012, 17:39 | |
| *gooit badeend* Dat je films kijkt vind ik prima, vrije tijd etc. Maar dat je er geen ideeën van krijgt is het erge gedeelte ;} Nou was mijn post ook poep, maar oké o3o |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 14 2012, 17:43 | |
| - Alejandro schreef:
- *gooit badeend*
Dat je films kijkt vind ik prima, vrije tijd etc. Maar dat je er geen ideeën van krijgt is het erge gedeelte ;} Nou was mijn post ook poep, maar oké o3o Het was X-Men First Class. Daar krijg ik geen ideeën van voor Les. Tenzij je explosies en vleugels wilt. Maar dat wil ik niet D: En die ander was X-Men Origins: Wolverine. OOK GEEN IDEEËN. Vreemd genoeg had ik wel een genius idee van Burlesque, maar dat kan pas later D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 14 2012, 17:46 | |
| - Lesaiah schreef:
- Alejandro schreef:
- *gooit badeend*
Dat je films kijkt vind ik prima, vrije tijd etc. Maar dat je er geen ideeën van krijgt is het erge gedeelte ;} Nou was mijn post ook poep, maar oké o3o Het was X-Men First Class. Daar krijg ik geen ideeën van voor Les. Tenzij je explosies en vleugels wilt. Maar dat wil ik niet D: En die ander was X-Men Origins: Wolverine. OOK GEEN IDEEËN.
Vreemd genoeg had ik wel een genius idee van Burlesque, maar dat kan pas later D: X-MEN D: Ik heb daar één film van gezien en toen kreeg ik al gelijk ideeën jij >U ITS EASY. You just need to learn from the master. Moi. =w= |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 14 2012, 17:48 | |
| - Alejandro schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alejandro schreef:
- *gooit badeend*
Dat je films kijkt vind ik prima, vrije tijd etc. Maar dat je er geen ideeën van krijgt is het erge gedeelte ;} Nou was mijn post ook poep, maar oké o3o Het was X-Men First Class. Daar krijg ik geen ideeën van voor Les. Tenzij je explosies en vleugels wilt. Maar dat wil ik niet D: En die ander was X-Men Origins: Wolverine. OOK GEEN IDEEËN.
Vreemd genoeg had ik wel een genius idee van Burlesque, maar dat kan pas later D: X-MEN D: Ik heb daar één film van gezien en toen kreeg ik al gelijk ideeën jij >U ITS EASY. You just need to learn from the master. Moi. =w= Maar een is ook te fluffy. First stand raken Xaviers benen verlamd en speelt dat chicky uit de Hunger Games Mystique. EN EEN FRIKKIN FEE DING. & Wolverine is alleen schattig als eh... Als die vrouw dood gaat enzo. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 14 2012, 17:54 | |
| - Lesaiah schreef:
- Alejandro schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alejandro schreef:
- *gooit badeend*
Vreemd genoeg had ik wel een genius idee van Burlesque, maar dat kan pas later D: X-MEN D: Ik heb daar één film van gezien en toen kreeg ik al gelijk ideeën jij >U ITS EASY. You just need to learn from the master. Moi. =w= Maar een is ook te fluffy. First stand raken Xaviers benen verlamd en speelt dat chicky uit de Hunger Games Mystique. EN EEN FRIKKIN FEE DING. & Wolverine is alleen schattig als eh... Als die vrouw dood gaat enzo. Die vrouw die doodging... Was dat die met alien ogen die ging van: killl meeee D:... En dat hij het ook nog deed, miep. |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 14 2012, 17:55 | |
| - Alejandro schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alejandro schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alejandro schreef:
- *gooit badeend*
Vreemd genoeg had ik wel een genius idee van Burlesque, maar dat kan pas later D: X-MEN D: Ik heb daar één film van gezien en toen kreeg ik al gelijk ideeën jij >U ITS EASY. You just need to learn from the master. Moi. =w= Maar een is ook te fluffy. First stand raken Xaviers benen verlamd en speelt dat chicky uit de Hunger Games Mystique. EN EEN FRIKKIN FEE DING. & Wolverine is alleen schattig als eh... Als die vrouw dood gaat enzo. Die vrouw die doodging... Was dat die met alien ogen die ging van: killl meeee D:... En dat hij het ook nog deed, miep. Nee. Wolverine is andere film, miepje. Z'n vrouw wordt vermoord. DAT WAS ZO ZIELIG. Maar later vond ik haar niet meer lief. En toen weer wel. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 14 2012, 17:58 | |
| - Lesaiah schreef:
- Alejandro schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alejandro schreef:
- Lesaiah schreef:
Het was X-Men First Class. Daar krijg ik geen ideeën van voor Les. Tenzij je explosies en vleugels wilt. Maar dat wil ik niet D: En die ander was X-Men Origins: Wolverine. OOK GEEN IDEEËN.
Vreemd genoeg had ik wel een genius idee van Burlesque, maar dat kan pas later D: X-MEN D: Ik heb daar één film van gezien en toen kreeg ik al gelijk ideeën jij >U ITS EASY. You just need to learn from the master. Moi. =w= Maar een is ook te fluffy. First stand raken Xaviers benen verlamd en speelt dat chicky uit de Hunger Games Mystique. EN EEN FRIKKIN FEE DING. & Wolverine is alleen schattig als eh... Als die vrouw dood gaat enzo. Die vrouw die doodging... Was dat die met alien ogen die ging van: killl meeee D:... En dat hij het ook nog deed, miep. Nee. Wolverine is andere film, miepje. Z'n vrouw wordt vermoord. DAT WAS ZO ZIELIG. Maar later vond ik haar niet meer lief. En toen weer wel. Die schizofreen vrouw D: ? |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 14 2012, 17:59 | |
| - Alejandro schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alejandro schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alejandro schreef:
X-MEN D: Ik heb daar één film van gezien en toen kreeg ik al gelijk ideeën jij >U ITS EASY. You just need to learn from the master. Moi. =w= Maar een is ook te fluffy. First stand raken Xaviers benen verlamd en speelt dat chicky uit de Hunger Games Mystique. EN EEN FRIKKIN FEE DING. & Wolverine is alleen schattig als eh... Als die vrouw dood gaat enzo. Die vrouw die doodging... Was dat die met alien ogen die ging van: killl meeee D:... En dat hij het ook nog deed, miep. Nee. Wolverine is andere film, miepje. Z'n vrouw wordt vermoord. DAT WAS ZO ZIELIG. Maar later vond ik haar niet meer lief. En toen weer wel. Die schizofreen vrouw D: ? Nee, dat hypnosechicky. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 14 2012, 18:02 | |
| - Lesaiah schreef:
- Alejandro schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alejandro schreef:
- Lesaiah schreef:
Maar een is ook te fluffy. First stand raken Xaviers benen verlamd en speelt dat chicky uit de Hunger Games Mystique. EN EEN FRIKKIN FEE DING. & Wolverine is alleen schattig als eh... Als die vrouw dood gaat enzo. Die vrouw die doodging... Was dat die met alien ogen die ging van: killl meeee D:... En dat hij het ook nog deed, miep. Nee. Wolverine is andere film, miepje. Z'n vrouw wordt vermoord. DAT WAS ZO ZIELIG. Maar later vond ik haar niet meer lief. En toen weer wel. Die schizofreen vrouw D: ? Nee, dat hypnosechicky. Die is toch shizo XD ? Meh, dat ding heeft teveel delen. Ik raak erdoor in de war x') |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 14 2012, 18:05 | |
| - Alejandro schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alejandro schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alejandro schreef:
Die vrouw die doodging... Was dat die met alien ogen die ging van: killl meeee D:... En dat hij het ook nog deed, miep. Nee. Wolverine is andere film, miepje. Z'n vrouw wordt vermoord. DAT WAS ZO ZIELIG. Maar later vond ik haar niet meer lief. En toen weer wel. Die schizofreen vrouw D: ? Nee, dat hypnosechicky. Die is toch shizo XD ? Meh, dat ding heeft teveel delen. Ik raak erdoor in de war x') Nee, ze is gedwongen omdat die dude haar zusje heeft. En jij hebt het over Jean Grey. Lijstje; X-Men 1 - X-Men 2: United - X-Men 3: The Last stand, daar heb jij het over - X-Men Origins: Wolverine, daar heb ik het over - X-Men First Class, die heb ik ook gekeken en legt het voorverhaaltje uit~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 14 2012, 18:26 | |
| - Lesaiah schreef:
- Alejandro schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alejandro schreef:
- Lesaiah schreef:
Nee. Wolverine is andere film, miepje. Z'n vrouw wordt vermoord. DAT WAS ZO ZIELIG. Maar later vond ik haar niet meer lief. En toen weer wel. Die schizofreen vrouw D: ? Nee, dat hypnosechicky. Die is toch shizo XD ? Meh, dat ding heeft teveel delen. Ik raak erdoor in de war x') Nee, ze is gedwongen omdat die dude haar zusje heeft. En jij hebt het over Jean Grey. Lijstje; X-Men 1 - X-Men 2: United - X-Men 3: The Last stand, daar heb jij het over - X-Men Origins: Wolverine, daar heb ik het over - X-Men First Class, die heb ik ook gekeken en legt het voorverhaaltje uit~ Meh, die shizo was nais ;o Hoewel die blauwe chick wel lachwekkend was x') AVATAR XD
En weet ik veel, het zijn teveel films en ik ben te lui om ze allemaal te kijken ¬¬ |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 14 2012, 18:29 | |
| - Alejandro schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alejandro schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alejandro schreef:
Die schizofreen vrouw D: ? Nee, dat hypnosechicky. Die is toch shizo XD ? Meh, dat ding heeft teveel delen. Ik raak erdoor in de war x') Nee, ze is gedwongen omdat die dude haar zusje heeft. En jij hebt het over Jean Grey. Lijstje; X-Men 1 - X-Men 2: United - X-Men 3: The Last stand, daar heb jij het over - X-Men Origins: Wolverine, daar heb ik het over - X-Men First Class, die heb ik ook gekeken en legt het voorverhaaltje uit~ Meh, die shizo was nais ;o Hoewel die blauwe chick wel lachwekkend was x') AVATAR XD
En weet ik veel, het zijn teveel films en ik ben te lui om ze allemaal te kijken ¬¬ Die blauwe chick is cool. Als ik mutant was was ik of haar, of dat kind wat mensen kan leegzuigen als ze ze aanraakt. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 14 2012, 18:31 | |
| - Lesaiah schreef:
- Alejandro schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alejandro schreef:
- Lesaiah schreef:
Nee, dat hypnosechicky. Die is toch shizo XD ? Meh, dat ding heeft teveel delen. Ik raak erdoor in de war x') Nee, ze is gedwongen omdat die dude haar zusje heeft. En jij hebt het over Jean Grey. Lijstje; X-Men 1 - X-Men 2: United - X-Men 3: The Last stand, daar heb jij het over - X-Men Origins: Wolverine, daar heb ik het over - X-Men First Class, die heb ik ook gekeken en legt het voorverhaaltje uit~ Meh, die shizo was nais ;o Hoewel die blauwe chick wel lachwekkend was x') AVATAR XD
En weet ik veel, het zijn teveel films en ik ben te lui om ze allemaal te kijken ¬¬ Die blauwe chick is cool. Als ik mutant was was ik of haar, of dat kind wat mensen kan leegzuigen als ze ze aanraakt. Ondanks dat het zinloos is wil ik die dude zijn met engelen vleugels >D I CAN FLY. Hoewel ik hoogtevrees heb... Maar dat overwin ik dan wel o3o |
|
| |
Naoko .
PROFILEPosts : 316 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister // LuchtKlas: -Partner: God I've tried, am I lost in your eyes?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 14 2012, 18:32 | |
| - Alejandro schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alejandro schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alejandro schreef:
Die is toch shizo XD ? Meh, dat ding heeft teveel delen. Ik raak erdoor in de war x') Nee, ze is gedwongen omdat die dude haar zusje heeft. En jij hebt het over Jean Grey. Lijstje; X-Men 1 - X-Men 2: United - X-Men 3: The Last stand, daar heb jij het over - X-Men Origins: Wolverine, daar heb ik het over - X-Men First Class, die heb ik ook gekeken en legt het voorverhaaltje uit~ Meh, die shizo was nais ;o Hoewel die blauwe chick wel lachwekkend was x') AVATAR XD
En weet ik veel, het zijn teveel films en ik ben te lui om ze allemaal te kijken ¬¬ Die blauwe chick is cool. Als ik mutant was was ik of haar, of dat kind wat mensen kan leegzuigen als ze ze aanraakt. Ondanks dat het zinloos is wil ik die dude zijn met engelen vleugels >D I CAN FLY. Hoewel ik hoogtevrees heb... Maar dat overwin ik dan wel o3o Leegzuigkind steelt tijdelijk gaven. INFINITE POWER~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 14 2012, 18:53 | |
| Oh god. Lonely me, dat geen X-Men heeft gezien. |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 14 2012, 18:55 | |
| Grrr. Vrijdag de dertiende ging lekker, maar zaterdag de veertiende? Nieuwe ongeluksdag >.< In het zwembad~ m'n nek tegen de rand, de plank tegen mijn lip en mijn elleboog ligt open door uit te glijden (seriously, ik liep niet >.<) Auw. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|