PortalIndexEerste Les - Fire Magic - Pagina 2 HpD5UwnEerste Les - Fire Magic - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Eerste Les - Fire Magic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Kori

Kori

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 129
Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, Air magic.
Klas: Vierdejaars/ De klas van Norwood.
Partner: Mitsu, you`ll be forever in my heart.

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Les - Fire Magic   Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 18 2009, 21:17

Kori staarde nog steeds naar haar schoot. Ze hoopte nu eindelijk eens te beginnen. Dan was het ook sneller voorbij. Ze bloosde even licht toen Mitsu een hand op haar been had gelegd om haar gerust te stellen. Ze keek naar Celedë. Haar kon het allemaal kennelijk niet veel schelen. Kori zou er alles aan doen om hier zo snel mogelijk weg te komen. Ze zou het echt niet volhouden nablijven bij deze leraar. Ze keek nu ook even naat Mitsu. Ze vond het dapper van hem dat hij het voor het nieuwe meisje opnam. Gestoort maar wel dapper.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Les - Fire Magic   Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 18 2009, 21:36

'Als jij de goedzak wilt uithangen moet je dat zelf weten, maar dat maakt me wel tot de neiging je de vloer te laten boenen met je tong!' sneerde Savador richting Mitsu toen hij brutaal een reactie terughad. Toen hij ook nog eens opstond om een plattegrond op de tafel van Rose te leggen was de maat vol. 'JE BLIJFT ZITTEN TIJDENS MIJN LES!' donderde zijn stem door het lokaal. Het kon Savador nu niets schelen of Miss Madeline hem kon horen; hij was laaiend! Al had hij van te voren al geweten dat er vast brutale vlerken als Mitsu tussen zouden kunnen zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Mitsu
.
.
Mitsu

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Mitch
Posts : 429
Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Miss Eres class
Partner: 'I love you!' Screams my mind. 'I need you' says every cell in my body. 'I care about you' is what I whisper.

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Les - Fire Magic   Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 18 2009, 21:41

Mitsu keek naar de leraar met een gezicht van heb ik jou daar. Hij bleef zitten. Hij helpte alleen maar een medeleerling. "Als jij niet zo gemeen was had ik haar de plattegrond wel na de les gegeven..." zei hij. Hij hield verder zijn mond was. Hij keek met neidige blik naar de leraar. Hij was kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Les - Fire Magic   Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 18 2009, 21:43

Rose keek van de één naar de ander, en ze zucht dan ook heel even diep. "Gwydion als ik thuis ben vermoord ik je, ik haat school." Mompelde ze dan droogjes tegen zichzelf, en ze keek weer naar buiten. Ze slaakte een diepe zucht, en ze liet een vuurbal rond gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Les - Fire Magic   Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 18 2009, 21:43

Natuurlijk had het gebulder van Savador Madeline bereikt. Wie het niet had gehoord was doof. Het had de hele academie op zijn grondvesten laten schudden. Even later doemde Miss Madeline ook op in Savador`s lokaal. Ze zag er alles behalve blij uit. Ze liep op hem af en knalde haar handen op zijn bureau. ''Savador. Als leerlingen vervelend zijn, dan stuur je ze naar mij. Daar krijgen ze straf genoeg. Dat hoeft u niet zelf te regelen. BEN IK DUIDELIJK'' zei ze en verhief bij die laatste zin haar stem. Ze was met haar gezicht een paar centimeter van de zijne verwijdert. Haar felgroene ogen keken hem strak aan. Ze leek nu totaal niet op de vriendelijk, zo af en toe wat verstrooide hoofdmeester. ''Mitsu...'' zei Madeline zonder haar blik van Savador af te houden. ''...Ga naar mijn kantoor en wacht daar op me'' zei ze kortaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Mitsu
.
.
Mitsu

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Mitch
Posts : 429
Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Miss Eres class
Partner: 'I love you!' Screams my mind. 'I need you' says every cell in my body. 'I care about you' is what I whisper.

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Les - Fire Magic   Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 18 2009, 21:51

"Maar..." zei hij. "Ja mevrouw.." zei hij er vlug achter na. Hij keek naar Kori. Hij stond op en pakte zijn spullen en liep het lokaal uit. Hij was blij dat hij de leraar zijn mening heeft laten horen. Hij liep met zijn hoofd naar de grond gericht door de gang naar het kantoor van Miss Madeline.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kori

Kori

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 129
Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, Air magic.
Klas: Vierdejaars/ De klas van Norwood.
Partner: Mitsu, you`ll be forever in my heart.

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Les - Fire Magic   Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 18 2009, 21:55

Kori keek op toen Miss Madeline ineens opdook. Waar ze vandaan gekomen was, was voor Kori een raadsel. Ze had haar niet door de deur zien komen. Ze wist ook niet dat Miss Madeline zo uit haar vel kon springen en al helemaal tegen Master Savador. Ze volgde Mitsu met haar blik toen hij het lokaal verliet en zei geluidloos het woord succes tegen hem. Ingespannen keek ze naar de twee leraren. Afwachtend van wat er zou gaan gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Les - Fire Magic   Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 18 2009, 21:55

Savador hijgde licht van inspanning, en probeerde weer kalm te worden. 'Je behoort me met 'u' aan te spreken,' zei hij op een al wat rustigere toon. Hij vouwde zijn handen onder zijn kin, maar als je goed keek kon je zien dat ze beefden. Hij wilde net zijn mond opentrekken om aan te kondigen dat hij zijn les zou beginnen, toen hij Miss Madeline in de deuropening zag staan. Zijn handen begonnen wat meer te trillen toen ze op hem af kwam lopen en haar handen op zijn bureau knalde. Savador slikte een brok in zijn keel door en staarde zwijgend terug in Miss Madeline's groene ogen. 'U bent duidelijk, Madeline,' reageerde hij zacht. Hij scheurde zijn blik even van het schoolhoofd af om Mitsu vernietigend aan te kijken, maar keek al gauw weer terug toen Miss Madeline haar blik niet van hem afwendde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Les - Fire Magic   Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 18 2009, 21:58

Madeline ontspande iets meer en stapte naar achteren. U mag uw les vervolgen'' zei ze. Haar stem trilde nog een beetje na van de woede. ''En als U Uw les afgerond heeft wens ik U in mijn kantoor te spreken. Er zijn meerdere zaken die ik nodig met U moet bepraten Savador'' zei ze daarna. Ze liep richting de uitgang van het lokaal en keek daar nog even over haar schouder. ''Nog een voorspoedige les'' zei ze en vertrok daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Savador
 
 
Master Savador

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Les - Fire Magic   Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 18 2009, 22:08

'Dank u,' riep Savador Miss Madeline op een wat nijdige toon na. Toen ze de deur achter zich dicht had gedaan keek hij woedend de klas in. 'Denk hier maar niet om te kunnen lachen!' siste hij tussen zijn tanden door. Hij probeerde weer tot rust te komen, maar hij trilde nog licht van woede. Hij ademde een paar keer diep in en uit en merkte dat dat hielp. 'Ik ga de les beginnen, dit duurt me te lang,' zei Savador terwijl hij opstond. Hij ging op zijn bureau zitten en keek de klas in. 'Mijn naam is Savador, jullie nieuwe leermeester op het vlak van Fire Magic. Je behoort me echter met 'Master' en met 'u' aan te spreken.' Hij keek even nijdig richting Mitsu's lege tafel. 'Verder doe je wat ík zeg en toon je respect voor me. Brutaliteit, gepruts en laatkomers duld ik niet. Die blijven na of worden doorgestuurd naar het kantoor van Miss Madeline. Begrepen?' Zijn strakke gele ogen keken de leerlingen even beurtelings aan voordat hij verderging. 'Ik ga niet heel mijn les verspillen aan een kennismaking, want ik heb al een groot deel moeten missen doordat er een paar hier te laat zijn gekomen. In het vervolg blijven laatkomers na, dus zorg dat je op tijd komt. Deze keer zal ik het echter door de vingers zien omdat ik een bespreking heb met het schoolhoofd.' Savador ging wat gemakkelijker op zijn bureau zitten en veegde een paar zweetdruppels van zijn bleke gelaat. 'Het eerste waar we ons met deze les gaan bezighouden, is het verwekken van een kleine vlam vanuit de vingertoppen.' Hij stond op en deelde voor iedere leerling een houtsblok uit. 'Concentreer je op de top van je vinger en laat al je energie ernaar toe stromen. Op het begin zullen jullie onervaren Magicans enkel een klein vonkje produceren, maar magisch vuur is krachtiger dan gewoon vuur. Enkel een vonk is al genoeg om een kleine vlam te kunnen verwekken op ontvlambaar materiaal.' Savador stak zijn wijsvinger in de lucht en vanuit zijn nagel welde een grote vlam op. 'Ga niet lopen prutsen, want we hebben hier geen brandblusser!' voegde hij er nijdig aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Kori

Kori

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 129
Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, Air magic.
Klas: Vierdejaars/ De klas van Norwood.
Partner: Mitsu, you`ll be forever in my heart.

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Les - Fire Magic   Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 18 2009, 22:18

Kori keek naar het houtsblok en slikte even. Verwachtte hij echt dat ze meteen in de eerste les al een vonkje kon produceren? Kori mocht al blij zijn als ze een klein beetje rook kon maken. Ze ademde even diep in en uit. Een klein beetje trillend legde Kori haar vingertop op het houtsblok. Ze concentreerde zich op vuur, op de oppervlakte van het houtsblok. Ze probeerde voor geest te halen hoe alle energie naar het puntje van haar wijsvinger zou gaan om een klein vonkje te produceren. Eerst kwam er een half mislukt vonkje uit en doofde nog voor hij het houtsblok had geraakt. Kori mocht niet opgeven. Ze concentreerde zich harder en het lukte haar een klein vonkje te maken. Veel was het niet maar het was beter dan rook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celedë
.
.
Celedë

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Les - Fire Magic   Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 18 2009, 22:22

Celedë had er minder moeite mee. Ze luisterde aandachtig naar Master Savador en was zowaar geintereseert in zijn les. Niet veel leraren kregen dat voor elkaar bij Celedë. Ze kon niet wachten om het te proberen toen Master Savador een houtsblok voor haar neus neerlegde. Ze concentreerde zich en sloot een moment haar ogen. Toen ze ze weer opende kreeg ze een klein vonkje, maar dat was voor Celedë niet genoeg. De tweede keer ging het beter en produceerde ze een klein vlammetje door een vonkje te laten ontsteken op het houtsblok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Les - Fire Magic   Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 18 2009, 22:27

'Goed,' zei Savador botjes terwijl hij langs de tafels liep om te kijken of het bij iedereen lukte en langs Kori's tafel kwam. Onopmerkelijk schoof hij haar tekenschrift weer terug op haar tafel en ging vlak achter haar staan. Met zijn klamme handen pakte hij Kori's hand beet en richtte haar wijsvinger rechter omhoog. 'Probeer het eerst op deze manier als het niet meteen wil lukken,' zei Savador in haar oor. Vervolgens liet hij Kori los en liep weer kalm verder. Hij wierp een blik op Celedë en merkte dat het bij haar al best goed lukte. In het voorbijgaan legde hij heel even een hand op haar schouder. Savador zuchtte even toen hij zijn bureau weer had bereikt. Hij maakte zich wat zorgen over de bespreking na de les met Miss Madeline.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Rose.
.
.
Rose.

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Les - Fire Magic   Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 18 2009, 22:30

Rose keek op bij het horen van hun woorden, en ze keek dan weer naar buiten. Ze had alles gevolgd, maar niet echt naar hen gekeken. Ze sluit haar ogen heel even, en ze keek naar haar handen. Dan hoorde ze de woorden van de leraar, en ze rolt heel even met haar ogen. Plots merkte ze een houtsblok op, en ze deed dan gewoon de mee met de les. Ze concentreerde zich goed, en er kwam een groot vlammetje tevoorschijn. Haar neef had ook op zo'n school gezeten, en die had haar alles al verteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kori

Kori

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 129
Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, Air magic.
Klas: Vierdejaars/ De klas van Norwood.
Partner: Mitsu, you`ll be forever in my heart.

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Les - Fire Magic   Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 18 2009, 22:31

Kori schrok eerst toen Master Savador haar hand vastpakte. Er liep een kleine rilling over haar rug toen hij haar vertelde hoe ze het beter zou kunnen doen. Ze deed precies wat hij zei en probeerde het opnieuw. Ditmaal kreeg ze een klein vlammetje. Hij was snel weer weg maar het was een vlam geweest. Voor het eerst sinds ze in de les zat kon Kori een klein beetje glimlachen. Toen merkte ze op dat haar tekenschrift weer op haar tafeltje lag. Verbaasd keek ze op naar Master Savador. Ze stopte het schrift direct in haar tas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celedë
.
.
Celedë

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Les - Fire Magic   Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 18 2009, 22:34

Celedë voelde de hand op haar schouder maar bleef geconcentreerd. Als ze nu haar concentratie zou verliezen dan zou het helemaal uit de hand lopen. En dat kon ze niet gebruiken nu. Celedë staarde als gehypnotiseerd naar de vlam. Het lukte haar om hem iets groter te krijgen al zou hij nooit zo groot worden als die van het nieuwe meisje. Ze was immers een vuur magier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Les - Fire Magic   Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 18 2009, 22:41

Rose keek even naar de anderen, en ze speelde dan ook een beetje met de vlam. Nouja ze stak haar vinger steeds in de vlam, en ze keek dan wat naar buiten. Ze wilde namelijk niet slijmerig overkomen, aangezien ze al dingen wist maar nog niet heel veel zoals haar neef. Ze keek dan naar de leraar, en ze hoest heel even zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Les - Fire Magic   Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 18 2009, 22:54

Savador knikte Rose nors toe toen hij zag dat het haar ook lukte, maar was ergens wel opgelucht dat de leerlingen er beter waren dan hij had gedacht. Als ze er allemaal niets van konden zou hij ze ook nog allemaal beurtelings moeten helpen. Dat zag hij zichzelf nog niet echt doen, maar het was zijn plicht als leraar. 'Goed, probeer nu een grotere vlam te produceren en het gehele houtsblok in vuur en vlam te zetten,' sprak Savador richting de klas om het iets moeilijker te maken. Hij was benieuwd of ze daar ook zo goed in waren, want hoe groter de vlam hoe moeilijker het was. 'Niet spelen!' riep Savador boos naar Rose toen hij zag dat ze steeds haar vinger in de vlam stak.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Rose.
.
.
Rose.

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Les - Fire Magic   Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 18 2009, 22:58

Rose merkte de blik op, en ze zucht heel even kort. Ze glimlacht heel even kort naar hem, maar dan om hem een beetje te plagen. Ze keek dan vlug naar de vlam, en ze hoorde dan de woorden van de leraar. Ze stopte met spelen, en ze zorgde er dan voor dat het houtsblok in brand vloog. Ze herinnerde zich de eerste keer dat ze haar krachten ontdekt had, en dan had ze helaas een boom in brand gezet. Ze grinnikte even bij die gedachten, en ze concentreerde zich dan ook op de houtsblok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celedë
.
.
Celedë

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Les - Fire Magic   Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 18 2009, 23:23

''Daar heb ik toch iets meer woede voor nodig'' mompelde Celedë. Ze dacht terug aan die middag op de light etage. Opnieuw voelde ze die woede weer in zich op komen. Ze zette die energie van haar woede om naar de ernergie van de vlam die in een keer van een klein flutvlammetje ineens het hele blok in de fik zette. Het blok raakte nog net niet de tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Keira
.
.
Keira

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 25
Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: Vierdejaars
Partner: He's gone, Jayro..

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Les - Fire Magic   Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 19 2009, 17:51

Keira was stiekem naar binnen geglipt en had de hele tijd alle gebeurtenissen met een grijnsje van vermaak gevolgd. Alle aandacht was gericht op Miss Madelene en op Master Savador dus tot nu toe was ze onopgemerkt gebleven. Ze kuchtte eens droog om aan te kondigen dat ze in het lokaal aanwezig was en plofde daarna neer op een stoel ver van het raam. Ze háatte het licht gebeuren, zij was dan ook van de planeet Shadra en hield van het duister. Ze paktte doodleuk een blok hout van het tafeltje voor haar en begon met het oefenen van vuur. Ze had geen zin om uitgefoeterd te worden door Master Savador, en probeerde dan ook niet op te vallen. Zo zou de les zo snel mogelijk over zijn zodat ze weer haar eigen magie kon oefenen. Maar goed, ze moest zich nu concentreren op de les. Ze was wat langzamer dan de rest, wat het produceren van een fonkje betrefd. Maar toen het haar eenmaal lukte was ze opgelucht, deze vorm van magie had ze nog nooit eerder gebruikt en tot nu toe vond ze dat ze het er best goed vanaf bracht. Ze sloot haar ogen om zich zo beter te concentreren op haar vingertoppen, de plek waar ze het vlammetje moest produceren. Ze vloekte toen het de eerste paar keer niet lukte, en keek even vlug om zich heen om te kijken of iemand haar had gehoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Les - Fire Magic   Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 20 2009, 02:17

Savador trok een wenkbrauw op toen hij hier en daar vlam vattende houtblokken zag; ook dat ging bij de meeste vlekkeloos. Hij prees de leerlingen in gedachten, want hoe onervaren ze ook mochten lijken - ze konden zoveel meer dan hij van ze had verwacht. 'Heel goed,' zei Savador zacht, nog net hard genoeg om verstaan te worden. Hij hield er niet van complimentjes te geven. Zijn doordringende blik ging even naar Rose, die kort glimlachte waarna ze haar houtblok in brand zette. Hij glimlachte niet terug, maar keek haar strak aan. Daarna gleed zijn blik naar Celedë, wiens houtblok ook al aardig vlam vatte. Vervolgens richtte Savador zijn blik op een meisje die hij nog niet eerder had gezien. Waarschijnlijk over het hoofd gezien? Hij knarsetande even bij de gedachte dat hij haar niet op haar kop kon geven omdat hij haar niet binnen zag komen, en dus niet wist of ze te laat in de les was. Savador klaagde een diepe zucht en wierp een blik op de klok; hij zou de les zo beëindigen. Miss Madeline moest hem immers nog spreken. Hij stond op om de verkoolde houtsblokken van de leerlingen te verzamelen, en legde ze in de open haard. Vervolgens keek hij de klas weer in. 'De volgende les wil ik geen laatkomers, brutaliteiten of gepruts. Jullie kunnen nu gaan,' riep Savador bits. Hij wachtte tot de leerlingen zijn lokaal uit waren en stond daarna zelf op om zich voor te bereiden op de bespreking met Miss Madeline. Hij hoopte maar dat het niets ergs was, aangezien hij het gevoel had dat Miss Madeline hem ook niet graag mocht.

(geëdit om dubbel post te voorkomen)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Amilia
.
.
Amilia

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Les - Fire Magic   Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 24 2012, 13:44

alois kwam rennend binnen. sorry dat ik zo laat ben master savador het spijt me heel erg. alois ging zitten op zijn plaats en pakte zijn spullen. Bij welk hoofstuk zijn we master savador?.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Les - Fire Magic   Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 26 2012, 11:25

Roakes stapte binnen. Ze was laat, maar so what? Ze stapte binnen en hing haar vestje over een stoel en ging erop zitten. "Ehm... Oké, ik ben een beetje laat..." Ze keek even rond en zag iedereen met een houtblok staan. Misschien was het de bedoeling om het in brand te steken. Ze probeerde even om het in brand te steken. Toen het houtblok na 10 minuten nog steeds geen vlam had gevat, riep ze zachtjes: "Eeeuuuh... Help??"
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Les - Fire Magic   Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 26 2012, 14:00

alois keek lachend naar het meisje.
Doe dit is....*stak zijn wijsvinger uit en zei een spreuk*
Het gaat heel makkelijk.
ik ben trouwens alois trancy en dat zijn en het is niet zo moelijk als je denk.
*wijst naar zijn butler*Claude en hannah.
Alois glimlachte.
hij wits nu al dat hij het meisje mocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Les - Fire Magic   Eerste Les - Fire Magic - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Eerste Les - Fire Magic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Fire Magic Les: Fire Trap
» Tweede Les - Fire Magic
» Vierde Les - Fire Magic
» Zesde les - Fire Magic
» Fire Magic || Tender Warmth

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms :: Klaslokaal Fire Magic-