| Yes you have to deal with this | |
|
Auteur | Bericht |
---|
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Yes you have to deal with this ma jul 02 2012, 21:24 | |
| Naam : Rani Achternaam : Gijbels Bijnaam : Ik heb er geen XD geboorte datum : 9/7/1997 Uiterlijk : Mijn haarkleur is moeilijk te beschrijven het is bruin blonderig met wat zwart en zelfs wat ros er in. Ik heb blauwe ogen met een soort grijze lijn erin ik ben 1 m 65 zoiets ben niet zeker. Kledingstijl : Vooral dingen die gemakkelijk zitten felle l-kleurtjes voor mijn shirts en zeker GEEN roze! Hobby's : tekenen,verhalen schrijven , animatie filmpjes maken , hondenschool , foto's maken , strips maken , films kijken/maken , RPG'en , enz... Innerlijk : Ik ben meestal nogal gesloten en verlegen (I HATE IT) Maar soms heb ik ook wel echt mijn heel erg gekke buien en dan ben ik voor niemand bang! Als ik je vertrouw of al lang ken ben ik ook los en héél erg vreemd , ook help ik mijn vrienden en ik haat mensen die mijn vrienden pijn doen. Familie : Mijn familie is een beetje vreemd ik zit vooral bij mijn vader en broer opgescheept. (Mijn moeder heeft het heel druk) Huisdieren : Ik heb 4 kippen en een haan (binnen kort kuikentjes) een zwarte labrador (2 jaar) 2 pony's (een fries (5 jaar) en een kruising tussen een fjord en onbekend (11 jaar)) Nationaliteit : Belg --> Limburger School : Pikoh (Provinciaal Kunsthumaniora Hasselt) Nog vragen? Of heb ik wat over het hoofd gezien? Gewoon hieronder vragen :3 |
|
| |
Sasori .
PROFILEPosts : 380 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra with a little bit of earth magic to bring my puppets aliveKlas: 6Partner: Roakes, you respect me and I respect you. I love you
| Onderwerp: Re: Yes you have to deal with this ma jul 02 2012, 23:34 | |
| Ik ken iemand die ook de familienaam Gijbels heeft :') Oke jij lijkt van hobbies bijna helemaal op mij. Welkom mede-Belgje, veel plezier hier Xx Anne |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Yes you have to deal with this di jul 03 2012, 14:52 | |
| Welkom, Rani!
Een vriendin van mij heeft ook kipjes ^^ Die beestjes zijn gewoon te schattig <3 Ik heb geen vraagjes
In elk geval veel plezier op SSA
x Betsie
|
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Yes you have to deal with this di jul 03 2012, 18:34 | |
| Yihaaw, medebelgje *vuistje* |
|
| |
Xxxx
PROFILEPosts : 327
| Onderwerp: Re: Yes you have to deal with this di jul 03 2012, 18:40 | |
| OMG jij bent één dag na mij jarig. Ik voel de klik tussen ons nu al babey.
Welkom welkom, und veel plezier jungedame. |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Yes you have to deal with this di jul 03 2012, 21:17 | |
| thanx ecveryone <3 I love you guys now allready!
Leya Da's freaky zeg XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Yes you have to deal with this di jul 03 2012, 21:58 | |
| Rani, Le me is freaky. Dat verklaard een hoop.
Und yes ik ben ook Leya. |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Yes you have to deal with this di jul 03 2012, 22:04 | |
| Oe dan hebben we iets gemeen >:3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Yes you have to deal with this | |
| |
|
| |
| Yes you have to deal with this | |
|