|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 05 2012, 20:25 | |
| - Azure schreef:
- Ik liep vroeger bij achttien graden al in een kort rokje en hemdje rond.
Tegenwoordig is het wat minder, maar toch. Voor mij is dit niet uit te houden D: +1 |
|
| |
Kit .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 692 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x DarkKlas: Partner: ღ Close your eyes and Listen to my Whisper ღ Open your eyes and Savour the Silence ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 05 2012, 20:25 | |
| @ Manon, ja, maar in dat geval zijn wij elkaars tegenpolen XD
Ik vond het alles behalve heet vandaag.. IK WIL MEER WARMTE |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 05 2012, 20:26 | |
| - Kit schreef:
- @ Manon, ja, maar in dat geval zijn wij elkaars tegenpolen XD
Ik vond het alles behalve heet vandaag.. IK WIL MEER WARMTE Ik niet! Ik ga al dood bij dit weer XD Btw, het rommelt buiten *Kijkt hoopvol* |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 05 2012, 20:28 | |
| - Amyrran schreef:
- Kit schreef:
Ik vond het alles behalve heet vandaag.. IK WIL MEER WARMTE Ik niet! Ik ga al dood bij dit weer XD Btw, het rommelt buiten *Kijkt hoopvol* Precies D: Ik kan echt niet slapen bij zulke temperaturen. Doe dan maar winter hoor xD 20 is al Sahara >U |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 05 2012, 20:29 | |
| - Wren schreef:
- Amyrran schreef:
- Kit schreef:
Ik vond het alles behalve heet vandaag.. IK WIL MEER WARMTE Ik niet! Ik ga al dood bij dit weer XD Btw, het rommelt buiten *Kijkt hoopvol* Precies D: Ik kan echt niet slapen bij zulke temperaturen. Doe dan maar winter hoor xD 20 is al Sahara >U Ben het echt helemaal met je eens XD Later verhuis ik gewoon naar Noorwegen of een ander koud land >3 |
|
| |
Ezreal .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 560 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energyKlas: Who needs a class?!Partner: I'm way too GOOD for you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 05 2012, 20:30 | |
| Ik loop bij vriesweer wel eens buiten in een t-shirt en een short.. |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 05 2012, 20:30 | |
| nee laat het maar wat afkoelen veel te heet naar mijn goesting. |
|
| |
Kit .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 692 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x DarkKlas: Partner: ღ Close your eyes and Listen to my Whisper ღ Open your eyes and Savour the Silence ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 05 2012, 20:31 | |
| @ Manon, hier rommelt het ook, maar ik heb het gevoel dat het de komende uren nog niet gaat regenen
@ Juus, ik slaap met deze temperatuur nog met een winterdeken..
Maar ik wil niet dat het veel kouder word. En al helemaal niet dat het regelmatig gaat regenen.. Niet tot ik dat dagje mee lopen heb gehad tenminste! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 05 2012, 20:34 | |
| - Kit schreef:
Maar ik wil niet dat het veel kouder word. En al helemaal niet dat het regelmatig gaat regenen.. Niet tot ik dat dagje mee lopen heb gehad tenminste! Moet toch een keer gebeuren Anders hebben we hier een Europese Sahara XD |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 05 2012, 20:36 | |
| @Amyrran: Neeee, geen Europese Sahara D: NOOOH Ja, precies~ Zweden lijkt me epic >D Gewoon iets superkouds Alleen dan niet dat het in de zomer weer verschrikkelijk warm is |
|
| |
Kit .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 05 2012, 20:37 | |
| - Amyrran schreef:
- Kit schreef:
Maar ik wil niet dat het veel kouder word. En al helemaal niet dat het regelmatig gaat regenen.. Niet tot ik dat dagje mee lopen heb gehad tenminste! Moet toch een keer gebeuren Anders hebben we hier een Europese Sahara XD Weet ik, weet ik.. Maar toch.. Ik wil niet dat het gebeurd tot die dag is geweest.. Anders weet ik niet of mijn ouders me wel laten gaan |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 05 2012, 20:41 | |
| Ik heb geen last van de hitte, alleen van de luchtvochtigheid~ Maar ik ben dan ook het klimaat van Turkije gewend dus dat is best logisch XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 05 2012, 20:42 | |
| Wren || Wat dacht je van IJsland? XD Of ergens anders in de poolcirkel >3
Kit || Dan hebben we vast al wat bosbrandjes achter de rug *Evil laugh* |
|
| |
Kit .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 05 2012, 20:44 | |
| @ Manon, serieus? Was je te lui er gewoon mijn naam neer te droppen? En je weet dat bosbrandjes me echt niks uitmaken... Je kent me XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 05 2012, 20:46 | |
| Kit || Ben in een anti-echte naam mood XD Wij moeten echt een keer naar Ijsland And you know why >3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 05 2012, 20:47 | |
| Net diplomauitreiking gehad. |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 05 2012, 20:48 | |
| @Ruuz: Dat is wel wat makkerlijker ja xD
@Amyrran: Yeaaah, goed idee~ Haal jij de verhuistruck? |
|
| |
Kit .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 05 2012, 20:49 | |
| @ Manon, omdat je me ooit dood wilt zien? Omdat je me als een ijsklontje wilt mishandelen? Nee, ik zou echt niet weten waarom wij ooit is naar Ijsland moeten.. Ik kan enkel gemene dingen bedenken.. Die voor mij slecht uit pakken
@ Zoë, dat duurt bij mij nog eeuwig o.0 Oke.. Misschien minder lang, maar toch.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 05 2012, 20:51 | |
| Wren || Wat dacht je van een vliegtuig XD Kit || Vader. Gooide. Aardappel Zeg je dat mijn geheugen slecht is XD Nu ben jij de tuinkabouter >D |
|
| |
Kit .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 05 2012, 20:52 | |
| Zoals ik al eens eerder heb gezegd. HET IS SEBAS DIE MIJ BEKOGELD MET VOEDSEL, NIET JE VADER! Dus ik ga in elk geval niet mee.. Ik zou dood gaan! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 05 2012, 20:54 | |
| Vaderfiguur gooide zojuist een aardappel naar mij XD Jij bent een beetje buiten bereik :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 05 2012, 20:54 | |
| Betsie,Hahah het is echt leuk |
|
| |
Kit .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 05 2012, 20:55 | |
| @ Manon, ik snapte je wel Het is voor mij alleen geen goede reden om te gaan, vandaar mijn "Sebas wel, vader niet" preek.. @Zoë, dat wil ik geloven |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 05 2012, 21:09 | |
| BTW jouw Kit is verdomd hot. |
|
| |
Kit .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 05 2012, 21:09 | |
| *Wenkbrauwwiebel* XD Tja, heel af en toe zoek ik wel de goede faceclaims uit XD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|