|
|
Auteur | Bericht |
---|
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 04 2012, 19:00 | |
| Ja soort van zalf eigenlijk ik weet niet waar ze het vandaan heeft gehaald. het werkt wel daar niet van maar het is echt een kl*te zalf.
Ja en het irritante is ik ben bijna jarig en dan ziek zijn wil ik echt niet want mijn moeder heeft vrij genomen. |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 04 2012, 19:02 | |
| Ik was een jaar geleden echt doodziek op mijn verjaardag.. Ik lag met koorts op bed. 's Middags zat ik op de bank en 's avonds zat ik weer op de bank. Voor de rest heb ik alleen maar geslapen die verjaardag X_X |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 04 2012, 19:02 | |
| Ah, dat zou echt stom zijn! Ik hoop dat je beter blijft :3
YEAH nog 1 dag werken en dan heb ik een week overleeft >D Dan nog maar 5 weken en 5x44 uur te gaan : D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 04 2012, 19:09 | |
| Zo postje op WS af Nu nog de 2 hier te gaan |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 04 2012, 19:10 | |
| @ Juus, je red het wel! Maar tipje, ga niet af tellen.. Over twee weken wordt je gek als je dat doet XD
@ Manon, kom op meid! Je kan het! |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 04 2012, 19:11 | |
| Oe da's echt kl*te als je zo ziek was. nee ik heb ooit eens op een verjaardag gehad voor mijn feestje wilde ik nog even zwemmen thuis en ik liep dus over onze klinkers klaar om in het zwembad te springen maar een klinker zat los dus ik val recht naarvoren mijn 2 knieën en ellebogen lagen open ik heb de hele dag niet meer uit de zetel gekomen van de pijn -_-' |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 04 2012, 19:11 | |
| Betsie || Ik overleef het wel |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 04 2012, 19:14 | |
| @Betsie: Ja, thanks xD Goede tip :3 Dat werkt inderdaad helemaal niet~ |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 04 2012, 19:15 | |
| @ Rani, o god.. Dat lijkt me echt vervelend.. Het ergste wat ik ooit eens heb gehad (Van pijn dan) is toen Manon (Ja deze Manon hier) zichzelf beschermde en me daardoor tegen een muurtje aan smeet.. Toen heb ik een van mijn ribben gekneusd.. -,-
@ Manon, dat, is dus eng...
@ Juus, jij bent een van de weinige die me willen geloven XD
Ik heb toen straks pizza gegeten en ik ben nu niet normaal misselijk (Is ook al drie uur geleden) |
|
| |
Nezumi .
PROFILEPosts : 635 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: || All I ever wanted, all I ever needed is here in my arms, words are very unnecessary ♥ ||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 04 2012, 19:16 | |
| Oke, nu met mijn lieve ratje posten x] |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 04 2012, 19:25 | |
| Betsie: oe pijnlijk! Maar hoezo moest ze zichzelf dan verdedigen? was je stout bezig Betsie? nee eigenlijk heb ik al best vaak verwondingen gehad al vaak tenen gebroken, mijn nagel is ook al uitgevallen, mijn neusbeentje gebarsten, een stuk van mijn bot afgebroken, en heel veel schaafwonden en blauwe plekken, ook brandwonde en breekmes wondes (Mij nooit een mes of vuur geven!) En ik heb mijn broer zijn schedel ook eens gezien omdat meneer met zijn kwat tegen een prikkeldraad is gebotst en er toen een draad in zijn kop zat heel goor >.< |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 04 2012, 19:28 | |
| Auw auw auw, z'n schedel gezien? Blegh D: Dat moet echt pijn gedaan hebben!
@Betsie: Aww, tuurlijk geloof ik je~
Bij mij blijft de oester in m'n hand één van de pijnlijkere dingen xD |
|
| |
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 04 2012, 19:29 | |
| |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 04 2012, 19:30 | |
| Ach het was zijn eigen schuld wie verzint er nu ook om tikkertje met een kwat te doen en dan niet voor zich kijken? Heel lomp van Rendll |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 04 2012, 19:31 | |
| - Tári schreef:
- Nee, hè, tuurlijk ben je blij XD
Maar gaat het dan zo goed? Na hij moet rustig aan doen en over twee weken wordt hij gedotterd. Omdat ze geen plek hadden deze week. |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 04 2012, 19:34 | |
| @Sameah: [sorry, naam even kwijt] Oh, gelukkig :3 Dat is al wel fijn denk ik
@Jinte: Yeah, epic! |
|
| |
Ezreal .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 560 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energyKlas: Who needs a class?!Partner: I'm way too GOOD for you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 04 2012, 19:35 | |
| Naruto is addicting... °-° |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 04 2012, 19:35 | |
| Zoë is de naam En ja kan hij tenminste bij de dingen zijn waar hij zo naar uitkeek: mijn diplomauitreiking. |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 04 2012, 19:38 | |
| Ik moet naruto echt eens gaan verder kijken.... |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 04 2012, 19:39 | |
| @ Rani, ik heb zelf ook wel meer mee gemaakt, maar ik heb eigenlijk een te hoge pijngrens om er echt iets van te voelen XD En ja.. Ik ben altijd stout.. Bij Manon en mij gaat stoeien naar een levensgevaarlijk niveau.. Van daar ook dat ik me regelmatig af vraag waarom we vrienden zijn XD Hoeveel wij elkaar wel niet al aangedaan hebben XD @ Juus, dankje ^^ @ Jinte, die is mooi geworden! @ Zoë, ik haat het als ze iemand zo lang laten wachten.. Mensen zijn gemeen >( Maar hij is daarvoor wel thuis, dat is dan wel weer prettig ^^ Oke.. Ik ben dus nu al twee dagen bezig met een plaatje, om erachter te komen dat hij er nu al uit ziet alsof hij gemaakt is door een peuter? Goed werk, Betsie |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 04 2012, 19:41 | |
| Na ja als hij niet op de spoedlijst werd gezet duurde het 3 tot 4 maanden.. |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 04 2012, 19:41 | |
| O mijn god.. Ook prettig.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 04 2012, 19:43 | |
| Dus ja. Dan wachten we liever twee weken dan 3 tot 4 maanden |
|
| |
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| Weet iemand nog een leuk idee voor een Manip? |
|
| |
Rhine Gestorven
| Man da's echt wel kl*te Zoë.
En betsie nu wordt ik dus wel bang.... |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|