|
Auteur | Bericht |
---|
Evione .
PROFILEPosts : 106 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Partner: I just wanna reach and touch you, squeeze you, somebody pinch me
| Onderwerp: Le me ;3 zo apr 15 2012, 15:25 | |
| Hallloooooh! Me is Romy, ookwel Roomz genoemd. Zelf vindt ik Roomz beter klinken aangezien ik een hekel heb aan mijn naam. Op school en bij mijn sport vereniging wordt ik ookwel Emo genoemd [wonder why..] No, ik ben geen emo, mocht je dat denken. Ik ben momenteel 13 jaartjes oud alweer (a) Daarbij klooi ik nu zo ongeveer 9 maandjes met het Rpg'en. Niet echt lang ofzo, maar ik ben ook nog niet van plan snel te stoppen ;3. Ik ben een meisje en zit op voetbal [deal with it] Meestal speel ik rechtsmidden of rechtsachter. Ah, well. Ik heb een Belgisch accent, ookal ben ik geboren en opgegroeid in ons prachtige hoofdstadje van Noord-Holland: Haarlem. Ik wordt wel "slim" genoemd en heb volgens mijn leraren op school een fotografisch geheugen. Niet dat ik dat zelf zie ofzo.. Maarjah, het is wel leuk om te horen ;3 Ik zit een 1 gymnasium klas, maar heb een hekel aan Latijn. Ik twijvel momenteel of ik volgend jaar nog wel Latijn wil doen. Mijn favoriete vak is Engels <'3 Oohja, besides, ik heb een redelijk erge vorm van faalangst. Daardoor kan ik nog wel eens anders overkomen dan wat ik eigenlijk bedoel en ben ik bang om iets fout te doen en dat andere boos op me worden. Maar daar zullen jullie denk ik niet veel van merken hoor ;3
Funnifacts: ~Ik kan zoveel eten als ik wil, zonder misselijk te worden ~Ik kan voor geen meter bewerken ~Ik heb geen humor ~Jarenlang dachten mijn leraren dat ik autistisch was, echter is het nooit bewezen ;3 ~Mijn lievelings anime is Soul Eater
Gnehe, dat was wel genoeg nutteloze info, right? Waarschijnlijk ben ik nog wel wat dingetjes vergeten: Maar jullie zijn vrij te vragen wat jullie willen ^^ Ik bijt, krab, steek of spuug niet.
X Roomz
|
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Le me ;3 zo apr 15 2012, 15:55 | |
| Haay,
Welkom! Voetbal is echt leuk ^^ Heb je huisdieren?
x Betsie |
|
| |
Evione .
PROFILEPosts : 106 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Partner: I just wanna reach and touch you, squeeze you, somebody pinch me
| Onderwerp: Re: Le me ;3 zo apr 15 2012, 15:56 | |
| Thanks ;3 En ja, voetbal is leuk. Yush: een kat genaamd Moos ^^ Eigenlijk heet hij Sam, maar we noemen hem Moos |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Le me ;3 zo apr 15 2012, 16:00 | |
| Waarom noem je een kat Sam als je hem toch Moos gaat noemen? XD |
|
| |
Evione .
| Onderwerp: Re: Le me ;3 zo apr 15 2012, 16:02 | |
| Well.. We hadden hem van marktplaats gehaald, een jaar nadat onze vroegere kat Max was overleden. Zijn baasjes zeiden dat hij Samson heette, maar luisterde naar de naam Sam. Dus in het begin wij hem braafjes Sam noemen ^^ Bij ons in de buurt was een winkel die Sam en Moos heten, en langzamerhand zijn we hem Moos gaan noemen. Eigenlijk zeggen we alleen nog Sam als hij mijn brood steelt. |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Le me ;3 zo apr 15 2012, 16:07 | |
| |
|
| |
Allen .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 815 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightmagicKlas: Partner: Let's dance 'till the world ends~
| Onderwerp: Re: Le me ;3 zo apr 15 2012, 17:29 | |
| Hoihoi en welkom Awesome, nog iemand die voetbalt Bij welke club&in welk team speel je? Nou, in ieder geval heel veel plezier gewenst op deze supergezellige site XX Emma |
|
| |
Evione .
| Onderwerp: Re: Le me ;3 zo apr 15 2012, 17:44 | |
| Thanks ^^ En awesome! Ik speel bij United Davo, in de C1. Al heeft dat niet veel betrekking tot hoe goed ik ben, aangezien we maar één meisjes team hebben x3 Nogmaals bedankt, denk wel dat dat gaat lukken ;3 |
|
| |
Allen .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 815 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightmagicKlas: Partner: Let's dance 'till the world ends~
| Onderwerp: Re: Le me ;3 zo apr 15 2012, 17:55 | |
| Haha, wij hebben ook maar 1 team hoor .-. We hadden bijna twee teams, maar net een paar mensen te weinig. Dus wij zijn A66 MB1 Dus bij ons zit echt van alles door elkaar xD Een meisje van twaalf en iemand van 17... But yeah, ook wel gezellig. |
|
| |
Evione .
| Onderwerp: Re: Le me ;3 zo apr 15 2012, 17:58 | |
| Haha, ondanks dat we de C1 zijn zijn wij ook wel redelijk gemixt ^^ De jongste is 11 en de ouste 16. Wel gezellig jah ;3 Bij welke club voetbal jij dan? |
|
| |
Allen .
| Onderwerp: Re: Le me ;3 zo apr 15 2012, 18:03 | |
| Alexandria '66 oftewel A66 ;O Als centrale verdediger/laatste vrouw. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Le me ;3 | |
| |
|
| |
|