|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za apr 07 2012, 23:32 | |
| Je blewde het zelf al toen je over AlxNono begon. Die zou voor je tijd moeten zijn en je zou er dus niets vanaf moeten weten, Aangezien je dat wel deed heb je alles weggegeven c: Bovendien was je een stalker en shizzles. NOTMYFAULT.
O en de stijl die je hebt gebruikt voor je os op Naoko lijkt erg veel voor het os bij je zusje. Daar gaf je jezelf ook een beetje mee weg (;
Ik moet stiekem posts maken ._. DERP. Geen zin. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za apr 07 2012, 23:37 | |
| Alright, bioscoop was... egh. Het leek net een oversized kinderfeest daar in die zaal. Dan zigzaggen ze tussen de stoelen door en gaan ze janken als ze over mijn schoenen struikelen. Kind, loop dan ook niet voor mijn voeten Ik ga ze niet speciaal voor jou intrekken hur .__. En gaan ze nog even lekker met popcorn lopen strooien. Bij MIJN stoel. Alsof ik het heb gedaan >: God i hate them. Gelukkig doet een Savador-blik wonderen. |
|
| |
Naoko .
PROFILEPosts : 316 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister // LuchtKlas: -Partner: God I've tried, am I lost in your eyes?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za apr 07 2012, 23:38 | |
| Maar toch had niemand het door. Except for you. Butyeah; Ik maakte Ezzels' setje bijna tegelijk met die van Nao, dus stijlen lopen idd gelijk. Nu terug naar Pewdie. |
|
| |
| |
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 08 2012, 01:02 | |
| Het deed serieus zoveel pijn om vaarwel te moeten zeggen tegen Nono~ Ik overdrijf niet, really D: Hijwasmijnbaby ;_; Maar zoals Noor zei: Ze vergingen in het stof D: En zonder Alois is Noah verloren~ *gaat les misérables in een hoekje zitten* Ik moet dit nog even verwerken ;_;
MAAR het word wel genius x) Noor en ik hebben al plannen gesmeden >D Toki: 'Ik word bang van je, mens D:' |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 08 2012, 01:10 | |
| Ik denk dat ik momenteel alleen moeite zou hebben met het wegdoen van Alejandro. Maar dat komt omdat hij gewoon... Gewoon... Ja x') Ga ik vast ook wel later met Pabbels krijgen owo
Lol, ik heb er echt zin in ;} Too bad dat het nog eventjes allemaal moet wachten met Pasen en familia en shizzles. 'Je werd niet wakker en... En ik had een nachtmerrie en ik was bang en - en... Ik ben bang T^T' O en op dat is het van; 'Jeej, ik ben een mens c:'
Meh, ik moet nog eventjes een Al-post maken. Dat. Moet. |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 08 2012, 01:18 | |
| Ik waardeer nu de waarde van mijn karakters door dit verlies. IK HOU VAN JULLIE OOKAL HEB IK SOMS GEEN ZIN OM TE POSTEN. *hugs them all* Toki: 'She has... serious problems e.e' Al, Al, Nez, Fran: 'We know.'
Ik heb er ook zin in. Het word zo droog en stalkerish. 'Je... Je verscheen gisteren opeens in mijn bed en je-je KNUFFELDE me.' 'En?' 'DAT DOEN JONGENS NIET BIJ ELKAAR D:' |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 08 2012, 01:24 | |
| Tja, ik hecht me aan dingen; maar onthecht me ook gemakkelijk. Als je snapt wat ik bedoel. Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ikzelf een vrij flexibel persoon ben en me overal snel bij neerleg. Zo voel ik me soms ook een schizofreen als ik langs al de groepjes ga op school waar ik "bij" hoor ;} Jonguh, ik ben gewoon de fcking avatar. BRUG TUSSEN DE GROEPJES OP SCHOOL.
'Jij hebt om de week een nieuwe vriendin en ik heb niets. Ijustneedsomelove T^T' 'Oké, dat kan ik goed snappen. Maar zoek dat alsjeblieft niet bij mij ._.' 'Oké ;w;... Weet je h -' 'Don't.' Gaat hij zo zielig wegkruipen en dramatisch omkijken over zijn schouder ;} He has acting skillz. |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 08 2012, 01:30 | |
| Onthechten is lastig voor mij xD Als je nu mijn piano zou weghalen, zou ik janken. Ik hou van dat oude krakkemikkige stuk grofvuil~
Haha, misleidend x) Toki kan daarentegen helemaal niet acteren/liegen. 'OI, HOUD OP MET MIJN BADKAMER TE BETREDEN TERWIJL IK AAN HET DOUCHEN BEN.' 'Oh, is dat erg? Vroeger maakte het je niks uit.' 'Ja, maar ik, uh, ik vind het nu wel erg en eh, ja, het is gewoon zo-' *knalrode kop* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 08 2012, 01:34 | |
| Tja, ik weet niet hoe het bij mij zit... Maar ik ben ook niet een persoon die is van; 'Het zal toch altijd bij me blijven, in mijn hart ;w;' Geloof ik ben ik wat dat betreft gewoon niet sentimenteel. Zit wel gezellig te janken bij zielige films. Marley T^T....
Nou, ik heb Otoya acting skillz gegeven omdat dat awesome is x') Kan hij ook nog bij blijven met Tokiya D: Maar die ene van; 'Tokiya, Tokiya... Ey, Tokiya >o' 'Wat?' 'Denk je dat ik ook ooit beroemd kan worden :3 ?' 'Nee. Waarschijnlijk niet.' 'E-Echt niet?... WAAROM BEN JE ZO GEMEEN T^T ?!' Helemaal dramaking uithangen daar zo x') Boos met kussen gooien, Tokiya dood irriteren ;D |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 08 2012, 01:38 | |
| The Green Mile... God, wat heb ik gejankt D':
Fckyea, dat moment moet gebeuren 8D En Tokiya op een gegeven moment zijn hand tegen z'n mond drukken op hem stil te krijgen. En dan komt Otoya natuurlijk random met: 'Wat zijn je handen zacht. Wat voor lotion gebruik je?' En Tokiya geïrriteerd wegstampen xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 08 2012, 01:42 | |
| Die film wil ik niet kennen. Maar ik kan me nog goed herinneren hoe hard ik heb zitten schreeuwen van; 'NEEEEE. MARLEY MAG NIET DOOOOD. MOET SUPERHOND WORDEN T^T' Dat was echt het beste jank moment ever in mijn leven ;}
Lolz, daar zie ik hem inderdaad wel voor aan x') En ook het typische; 'Wat doeee je?' Zit in het pakket van irritante jeugdvriend stalker. Datjehetweet. |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 08 2012, 01:47 | |
| Awww D:
Tuurlijk, dat zit er standaard bij in xD Ohgod, nu lijkt het net alsof Tokiya een grumpy mannetje word~ Goede afweging voor Otoya's overactiviteit xD |
|
| |
Faye. .
PROFILEPosts : 107 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air Puffoon / Light Nova Klas: 6thPartner: 'You should come' they said. 'It will be fun' they said.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 08 2012, 01:48 | |
| OKay just saying HAhA. Ik heb telkens het gevoel alsof Noor tegen zichzelf praat. Wat in alle opzichten gewoon niet logisch is. Maar kay. :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 08 2012, 01:52 | |
| Hoezo moet ik dan tegen mezelf praten, of lijkt het erop? Door de ava eh?
@ Ruuz; Otoya gaat gewoon de hele tijd aan Tokiya hangen. 'Je hebt toch zoveel energie, doe er dan wat mee D:' 'Nee >3' http://www.zerochan.net/846458 ^ God, wat zijn ze poepig daar D: MINIME'S. |
|
| |
Faye. .
PROFILEPosts : 107 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air Puffoon / Light Nova Klas: 6thPartner: 'You should come' they said. 'It will be fun' they said.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 08 2012, 01:54 | |
| Ehum, door de ava's. Toen jullie net begonnen met praten was ik echt van 'MIND FUCK.' {: |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 08 2012, 09:35 | |
| |
|
| |
Sucic .
PROFILEPosts : 349 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark MagicianKlas: Partner: I've lost everything I loved, so I'm not thinking about love anymore
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 08 2012, 09:37 | |
| Morgen ^^ Het was zo stil hier... |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 08 2012, 09:38 | |
| Dat is het nog steeds -,- Mensen! Hoe vaak kunnen jullie in slaap vallen?
@ Manon, reageren jij! Anders gaat Tári bijten >D |
|
| |
Sucic .
PROFILEPosts : 349 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark MagicianKlas: Partner: I've lost everything I loved, so I'm not thinking about love anymore
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 08 2012, 09:40 | |
| Moet ik bang zijn? O.o neee XD Ik post vanavond Btw, ben je al aan Blue Exorcist begonnen? |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 08 2012, 09:42 | |
| Nein, was een beetje druk met TLD.. Als ik dat verhaal voor donderdag niet af heb ga ik huilen Arieta flipt bij het elzen van al die scheld woorden. Komt Noa gister aan: 'En jij wilt dit inleveren?! Arietta vermoord je! Ik alg dubbel! Hoe ver ben jij met al die taal rotzooi?
BTW. Je weet dat ik bijt..
|
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 08 2012, 09:42 | |
| - Otoya schreef:
- Hoezo moet ik dan tegen mezelf praten, of lijkt het erop?
Door de ava eh?
@ Ruuz; Otoya gaat gewoon de hele tijd aan Tokiya hangen. 'Je hebt toch zoveel energie, doe er dan wat mee D:' 'Nee >3' http://www.zerochan.net/846458 ^ God, wat zijn ze poepig daar D: MINIME'S. Hyperactief ding dat ie is xD EN AWWW *smelt* Ze zijn zo... zo... FLUFFY |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 08 2012, 10:06 | |
| Leeft iedereen nog? Het is hier te stil! |
|
| |
Finbar .
PROFILEPosts : 504 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: -Partner: All of my dreams are all I want to see, try not to wake me, let me be ✗
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 08 2012, 10:29 | |
| But here's my number, so call me maybe~
Miep, Latijn & Grieks leren is te saai, dus maak ik even een postje met Ayane. |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 08 2012, 10:34 | |
| Hahaha, Latijn is leuk, Grieks is inderdaad saai.. Engels en wiskunde zijn erger |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|