PortalIndexHellooow.... Freedje! HpD5UwnHellooow.... Freedje! 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Hellooow.... Freedje!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Soul
.
.
Soul

Hellooow.... Freedje! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 1116
Hellooow.... Freedje! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova/Light - Shadra/Dark
Klas: Fifth Class
Partner: Love is gone.

Hellooow.... Freedje! Empty
BerichtOnderwerp: Hellooow.... Freedje!   Hellooow.... Freedje! Icon_minitimema apr 02 2012, 15:54

Hoi iedereen! ;D

Nou... Oké... Aangezien ik hier niet goed in ben, begin ik maar gewoon random dingen te verzinnen om te vertellen, hahaha .D Goed, komt-ie!

Mijn naam is voluit Frederique, maar ik hou ervan om Freedje genoemd te worden omdat ik mijn echte naam haat, ik ben vijftien jaar en word op 12 juni zestien, ben een (hopelijk prettig) gestoorde gek en mijn hobby's zijn schrijven, lezen en runnen (een soort van lopen op minuten, dit over een langere periode verdeeld).

Ik heb een broer, geen zussen, twee stiefmoeders (langs moeders- en vaderskant allebei eentje) en een kat (bij moeder) die Pieke heet. Ja, je leest het goed: Pieke. Eerst wilden ze hem Pikske noemen, maar aangezien mams dat niet zo evident vond om keihard 'Pikske!' door de tuin te roepen, werd het Pieke.
Ik woon bij mijn vader en stiefmoeder, die laatste ken ik nu al vijf jaar.

Ik ben autistisch. Officieel wil dit zeggen dat ik moeilijker ben in sociale contacten, maar volgens de mensen in mijn omgeving klopt hier geen reet van, dus weet ik niet welk ander aspect ik heb van het autisme. Volgens mij het verkeerd opvatten van sommige dingen het boos worden als ik me zin niet krijg, alhoewel dat wel verbetert... Nou ja, in elk geval: ik heb dus autisme!

Helaas is het bij mij heel vaak het geval dat ik heel koppig kan zijn. Als iets pijn doet en ik doe het graag, dan zal ik niet stoppen, ondanks de pijn. Mijn fouten geef ik toe als het nodig is, dit ook niet altijd met volle zin, maar ja, wie wel? Op school gedraag ik me als een idioot, maar dat is ook waarom de mensen me mogen daar, waarschijnlijk ;D
Ik vind het verschrikkelijk leuk om 'poepzak' tegen mijn beste vriend te zeggen, ook al kan hij daar de lol niet van inzien en vindt hij mij verschrikkelijk vreemd als ik dat tegen hem zeg... De anderen kijken me aan met een WTF-blik, how fun!

Zoals jullie misschien al hebben geraden, ben ik niet erg creatief ;D In forums maken suck ik (en nu ga ik niet zeggen welke van mij is XD) en heb vaak hulp nodig bij het tekenen van iets. Verhalen schrijven en verzinnen is het enige wat ik graag doe en wat volgens de mensen 'creatief van mij' is.
Verder wil ik zo graag mogelijk zelfstandig zijn en hulp accepteer ik niet altijd, waardoor ik snel complicaties krijg met andere mensen. Ook hulp vragen vind ik zeer moeilijk, waardoor sommig werk heel lang kan blijven liggen, puur omdat ik te koppig ben om hulp te vragen. Bij koken moet iedereen me ruimte geven en mag niemand me helpen :3

Ik draag geen sokken, draag nu momenteel een jeanslegging (ja, die bestaan ook!) en een zwart shirt, met de opdruk van witte sterren :3 Ik had niet echt zin om me stijlvol te kleden en heb vakantie, dus ja...
Helaas heb ik ook geen bom van tijd. Ik houd verhalen bij op Quizlet, probeer het RPG'en een beetje te onderhouden, maar laat dit vooral links liggen om voor mijn boek voor de uitgeverij te werken :3 Helaas mag niemand iets weten over dat boek, uit angst dat er mensen online komen (geen leden!) die dit kunnen lezen en het idee eventueel kunnen pikken. En aangezien mijn verhaal heilig is, wil ik dat niet :3

Oh ja! Ik heb een vriendje, al bijna 7 maanden (over vier dagen).
Verder vind ik het totaal niet erg om alleen te zijn en kan me zelfs volledig afsluiten van mijn familie. Ook het gevoel van gemis heb ik niet als iemand kort uit mijn vizier verdwijnt. Ik kan me heel snel afstandelijk maken van mensen, dit uit pure waanzin dat ze me zullen kwetsen etc.

Heb je verder nog vragen? Stel ze gerust!

Groetjes,
Freedje
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen
.
.
Allen

Hellooow.... Freedje! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 815
Points : 20
Hellooow.... Freedje! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lightmagic
Klas:
Partner: Let's dance 'till the world ends~

Hellooow.... Freedje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hellooow.... Freedje!   Hellooow.... Freedje! Icon_minitimedi apr 03 2012, 07:33

Nouuu voor welkom is het al veelste laat, je bent er langer dan ik ^.^
Dus dan maar: HOI! Jump
Nog een keer succes met je verhaal Woot!
En shirts met sterren zijn epic :O
Well... vragen heb ik nu niet, maar dat kan ook komen omdat ik zo vroeg ben opgestaan Oh Noes!
Als ik nog iets verzin laat ik het wel weten :smuch:
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul
.
.
Soul

Hellooow.... Freedje! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 1116
Hellooow.... Freedje! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova/Light - Shadra/Dark
Klas: Fifth Class
Partner: Love is gone.

Hellooow.... Freedje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hellooow.... Freedje!   Hellooow.... Freedje! Icon_minitimedi apr 03 2012, 09:52

Emmaaaaaaaaa! :3

Yes, sure, jij mag me natuurlijk alles vragen ;D
E nogmaals sorry dat ik zo weinig post ;(
Maar Converse en Allen gaan de boel weer op stelten zetten binnenkort, hoor :3
Ik ga nu postje schrijven, want dat MOEt van mezelf XD

Terug naar boven Ga naar beneden
Aillis
.
.
Aillis

Hellooow.... Freedje! UTL8oxA PROFILEPosts : 281
Hellooow.... Freedje! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light // Wood
Klas: 4th class
Partner: x

Hellooow.... Freedje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hellooow.... Freedje!   Hellooow.... Freedje! Icon_minitimedi apr 03 2012, 12:14

HIII =D
Mwehe, nog een zeer oude welkom hier n.n
Alwasjeerweleerder ._.

Jeansleggings zijn leuk,
heb er nu zelf ook een aan xD
EnikgaunuFreedjenoemen c:

Vraagje;
Zou je het boek willen signeren als dat ooit uitkomt? ;o
Lijkt me leuk Rainbow Sheep

xZsa-Zsa
Terug naar boven Ga naar beneden
Converse
.
.
Converse

Hellooow.... Freedje! UTL8oxA PROFILEPosts : 168
Hellooow.... Freedje! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen - Nova
Klas: Vijfde
Partner: Allen, even if you've betrayed me in the past, you're my guy.

Hellooow.... Freedje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hellooow.... Freedje!   Hellooow.... Freedje! Icon_minitimedi apr 03 2012, 13:37

@Nikolai: Hallo! ;D Mijn boek is misschien niet zo goed zoals je denkt! Maar ik zal 'm zekers signeren als-ie uitkomt, alhoewel ik daar mijn twijfels over heb ;D
Jeej, ik heb weer jeanslegging aan XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Hellooow.... Freedje! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Hellooow.... Freedje! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Hellooow.... Freedje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hellooow.... Freedje!   Hellooow.... Freedje! Icon_minitimedi apr 03 2012, 22:16

Hallootjes Freedje!
U bent er al een tijdje, but still.
Ik vind het gewoon leutig om te zeggen: WELKOM Woot!
En autist of niet; peoples here accept you.
Anders dwing ik ze >U
Uw verhaaltjes zijn epic. Een boek kun je altijd laten drukken en uitgeven, dat zijn van die zelf-uitgeverijen ofzo. Weet het niet meer precies. Maar dat is dan vooral voor jezelf en voor familie bedoeld.
Al kan ik niet zeggen dat ik er geen vertrouwen in heb dat u het best mogelijk kan maken om een boek uit te geven en dit succesvol te laten worden :3
& you know it; als u met iets zit kunt u altijd een PBtje sturen.
Soms is het zo dat ik laat of niet antwoord, waarschijnlijk ben ik het dan vergeten of te druk. Maar dan moet u me gewoon even poken met een nieuwe PB :3

Huggies
Hellooow.... Freedje! Kb6e76
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Converse
.
.
Converse

Hellooow.... Freedje! UTL8oxA PROFILEPosts : 168
Hellooow.... Freedje! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen - Nova
Klas: Vijfde
Partner: Allen, even if you've betrayed me in the past, you're my guy.

Hellooow.... Freedje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hellooow.... Freedje!   Hellooow.... Freedje! Icon_minitimewo apr 04 2012, 11:47

@Saffie: Whoeeee, my favorite mod! :3 (Eph, Nor, jullie zijn allebei op de tweede plaats :3)
Dank u wel voor al die vertrouwen en die lieve woorden, u zal de eerste zijn die het koopt, hoop ik zo XD
Geweldig dat u me dit jaar zo geholpen heeft en dat ik bij u terechtkan en dat u me accepteert om wie ik ben :3 Thanx iedereen daarvoor, trouwens :3
En dankzij u heb ik de neiging om u te gebruiken, hahahahah ;D

Big hug! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiro.

Shiro.

Hellooow.... Freedje! UTL8oxA PROFILEPosts : 43
Hellooow.... Freedje! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra x Puffoon
Klas: ~
Partner: ~

Hellooow.... Freedje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hellooow.... Freedje!   Hellooow.... Freedje! Icon_minitimevr apr 13 2012, 12:21

FREEEEEEEEEEEDDDDJEEEE
Ja, ik noem je lekker zo. ^^
*K ben Melanie van MH*

En nu rent ze weg..
<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Hellooow.... Freedje! UTL8oxA PROFILE
Hellooow.... Freedje! UTL8oxA MAGICIAN

Hellooow.... Freedje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hellooow.... Freedje!   Hellooow.... Freedje! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Hellooow.... Freedje!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Hellooow :3?
» Gefeliciteerd Freedje!
» starter: freedje

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -