|
|
Auteur | Bericht |
---|
Silmaril .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 721 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Partner: Even if I love you. I won't say it... Ever
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 26 2012, 17:44 | |
| Jep, alleen Tie hoort een iets jongere panter te zijn, kon alleen geen goed plaatje van een jongere panter vinden. En bedankt ^^ |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 26 2012, 18:23 | |
| En toen kwam er een gymexamen waar je 18 blaadjes voor moet leren over spelregels dat ze even op dezelfde dag als je rijexamen gooien. Ach ja, ik had toch al geen leven meer over >U
Heya iedereen~ :3 |
|
| |
Julius .
PROFILEReal Name : Lies Posts : 104 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: xxxPartner: Love me when I'm gone ~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 26 2012, 19:08 | |
| Hai :3
Ik moet echt eens actief hier gaan worden x3 |
|
| |
Silmaril .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 721 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Partner: Even if I love you. I won't say it... Ever
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 26 2012, 19:10 | |
| Aaaah, god dank heb ik niet eens meer proefwerkweek @ Lisanne, vertel mij wat.. |
|
| |
Julius .
PROFILEReal Name : Lies Posts : 104 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: xxxPartner: Love me when I'm gone ~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 26 2012, 19:12 | |
| Ik ben druk bezig met mijn eigen RPG. Misschien is dat de reden dat ik superweinig online kom hier. En mijn eigen rpg is nog niet eens af x3 |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 26 2012, 19:13 | |
| Lolz, ik heb nog wel wat topicjes om op te reageren~ Alleen niet met Feal en Ilya en Will, ik verwaarloos hen een beetje O: Als iemand zin heeft om zich te laten stalken in een topic >D
Eigen RPG? Nicee~ : D Waar gaat ie over?
Oh, naar gitaarles~ Byezels weer xD |
|
| |
Julius .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 26 2012, 19:14 | |
| Mijn rpg is nog in de maak. Maar, ik ga het over een hotel doen. Erg origineel xD |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 26 2012, 19:16 | |
| Leuk toch! Ik heb eigenlijk nog nooit een hotel RPG gezien xD Als je 'm af hebt ga ik zeker kijken :3 |
|
| |
Roxas .
PROFILEPosts : 103 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Klas: Partner: AREN'T WE ALL RUNNING?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 26 2012, 19:17 | |
| HOTEL RPG? Dafuq. Dat lijkt me ergens zo melig. Ga ik extra een personage maken dat trollt met dat belletje bij de balie. YEA.
@ Judith Justine; No worries, Ik moet dat topicje met Al eventjes afmaken en dan komt hij huilend naar Feal gerend. ITWON'TBELONG.
En jullie namen lijken ook teveel op elkaar. Derp.
Laatst aangepast door Sarah op ma maa 26 2012, 19:21; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 26 2012, 19:18 | |
| Bedoel je niet Justine, Noor? Anders is het ein bisschen vreemd. |
|
| |
Roxas .
PROFILEPosts : 103 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Klas: Partner: AREN'T WE ALL RUNNING?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 26 2012, 19:20 | |
| Ja sorry hoor D: Maar samenvattingen maken maakt mijn brein nog dommer dan het al is. *gooit met badeend* I'MSOUSEDTO@TINGYOUDARLING. Okay, die zin is echt... Vaag ._. *kruipt maar naar hoekje* |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 26 2012, 19:21 | |
| *vangt badeend* JE WEET DAT IK BANG BEN VOOR DIE DINGEN. *smijt ding weer weg* |
|
| |
Silmaril .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 26 2012, 19:24 | |
| @ Lisanne, ik wilde eerst zeggen dat ik dat nog niet wist.. Maar ik weet het wel.. Je vertelde het me ongeveer een maand geleden, toch? |
|
| |
Roxas .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 26 2012, 19:24 | |
| - Lesaiah schreef:
- *vangt badeend*
JE WEET DAT IK BANG BEN VOOR DIE DINGEN. *smijt ding weer weg* Stephano komt harder aan. En als je echt bang was zou je niet in staat zijn om hem op te vangen. Gotcha.
O en je moet niet met Duitse woorden tegen mij praten; Word ik spastisch van. |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 26 2012, 19:26 | |
| Duits is ook spastisch. Meh, morgen weer eerste uur opstaan om te gaan doodlen. Kan ik beter blijven liggen, vader en moeder zijn er toch niet. Maar 'k heb het anti-spijbelsyndroom. |
|
| |
Julius .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 26 2012, 19:27 | |
| - Silmaril schreef:
- @ Lisanne, ik wilde eerst zeggen dat ik dat nog niet wist.. Maar ik weet het wel.. Je vertelde het me ongeveer een maand geleden, toch?
Dat over die paardenRPG? |
|
| |
Aillis .
PROFILEPosts : 281 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light // WoodKlas: 4th classPartner: x
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 26 2012, 19:27 | |
| Mijn muis trollde hem Gooi ik hem door mijn kamer, Sluit ik hem aan, doet hij het wel ._. Y u hate me?
En heb like nog niets gedaan voor morgen x) Ben zo dood o.0
|
|
| |
Roxas .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 26 2012, 19:29 | |
| - Lesaiah schreef:
- Duits is ook spastisch.
Meh, morgen weer eerste uur opstaan om te gaan doodlen. Kan ik beter blijven liggen, vader en moeder zijn er toch niet. Maar 'k heb het anti-spijbelsyndroom. Zweeds en Russisch zijn grappig, lijkt net alsof mensen achterstevoren praten XD Ik moet ALTIJD eerste uur naar school, of ik nou vrij heb of niet. Want ik kan nooit later naar school omdat ik anders te laat zou komen.
En ik had het anti-spijbelsyndroom, maar je ontwikkelt langzaam een ikhebschijtaanallessyndroom n_n |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 26 2012, 19:31 | |
| - Sarah schreef:
- Lesaiah schreef:
Meh, morgen weer eerste uur opstaan om te gaan doodlen. Kan ik beter blijven liggen, vader en moeder zijn er toch niet. Maar 'k heb het anti-spijbelsyndroom. Zweeds en Russisch zijn grappig, lijkt net alsof mensen achterstevoren praten XD Ik moet ALTIJD eerste uur naar school, of ik nou vrij heb of niet. Want ik kan nooit later naar school omdat ik anders te laat zou komen.
En ik had het anti-spijbelsyndroom, maar je ontwikkelt langzaam een ikhebschijtaanallessyndroom n_n Datisgoednieuws. Dan kan ik gym een keertje overslaan. Zonder huge schuldgevoel. En Meh. Ik heb paaseitjes. |
|
| |
Roxas .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 26 2012, 19:32 | |
| - Lesaiah schreef:
- Sarah schreef:
- Lesaiah schreef:
En ik had het anti-spijbelsyndroom, maar je ontwikkelt langzaam een ikhebschijtaanallessyndroom n_n Datisgoednieuws. Dan kan ik gym een keertje overslaan. Zonder huge schuldgevoel. En Meh. Ik heb paaseitjes. De eerste keer dat ik mijn huiswerk een keertje bewust niet had gemaakt kwam ik om drie uur 's ochtends mijn bed weer uit om het toch te maken omdat ik niet kon slapen omdat ik me zo slecht voelde. En nu maak ik bijna nooit meer huiswerk of zo. Komtwelgoed c: |
|
| |
Silmaril .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 26 2012, 19:32 | |
| - Raelyn schreef:
- Silmaril schreef:
- @ Lisanne, ik wilde eerst zeggen dat ik dat nog niet wist.. Maar ik weet het wel.. Je vertelde het me ongeveer een maand geleden, toch?
Dat over die paardenRPG? Nee, je vertelde me ook dat je van plan was iets te gaan doen met een hotel, honden hotel, katten hotel, iets in die richting.. Of vergis ik me nou? Ik ga flippen! Ik had vanochtend een heel erg mooi liedje en nu ben ik de naam vergeten >C |
|
| |
Julius .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 26 2012, 19:37 | |
| - Silmaril schreef:
- Raelyn schreef:
- Silmaril schreef:
Dat over die paardenRPG? Nee, je vertelde me ook dat je van plan was iets te gaan doen met een hotel, honden hotel, katten hotel, iets in die richting.. Of vergis ik me nou?
Ik ga flippen! Ik had vanochtend een heel erg mooi liedje en nu ben ik de naam vergeten >C Een hondenopvangcentrum volgens mij ^^ Maar, iemand heeft al zo'n RPG --> www.lostanimals.actieforum.com |
|
| |
Silmaril .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 26 2012, 19:42 | |
| - Raelyn schreef:
- Silmaril schreef:
- Raelyn schreef:
- Silmaril schreef:
Dat over die paardenRPG? Nee, je vertelde me ook dat je van plan was iets te gaan doen met een hotel, honden hotel, katten hotel, iets in die richting.. Of vergis ik me nou?
Ik ga flippen! Ik had vanochtend een heel erg mooi liedje en nu ben ik de naam vergeten >C Een hondenopvangcentrum volgens mij ^^ Maar, iemand heeft al zo'n RPG --> www.lostanimals.actieforum.com Klopt! Ik had er ooit een, wat je al wist, die is verwijderd door moi, en de gene die ik nu heb is een soort van verwaarloost.. Het koste me zaterdag zelfs moeite hem weer te vinden! |
|
| |
Julius .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 26 2012, 19:44 | |
| - Silmaril schreef:
- Raelyn schreef:
- Silmaril schreef:
- Raelyn schreef:
- Silmaril schreef:
Ik ga flippen! Ik had vanochtend een heel erg mooi liedje en nu ben ik de naam vergeten >C Een hondenopvangcentrum volgens mij ^^ Maar, iemand heeft al zo'n RPG --> www.lostanimals.actieforum.com Klopt! Ik had er ooit een, wat je al wist, die is verwijderd door moi, en de gene die ik nu heb is een soort van verwaarloost.. Het koste me zaterdag zelfs moeite hem weer te vinden! Damn ik heb weer eens een probleem met mijn forum. Ik kan mijn signature niet zien, de charactesheet is niet zichtbaar (zoals hier onder bij de avatarr) en ik kan geen quick replay doen (ook zoals hier) Dx |
|
| |
Silmaril .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 26 2012, 19:46 | |
| Ik had gelukkig hulp van Manon en een of ander vreemd kind.. Ze stelden voor te helpen en ik had zo iets van, waarom ook niet? Drie mensen kunnen meer dan twee, alleen ik ben de enige die er nog zo nu en dan op komt.. :C |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|