|
|
Auteur | Bericht |
---|
Silmaril .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 721 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Partner: Even if I love you. I won't say it... Ever
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 14 2012, 16:32 | |
| Dan is dit dus de 300ste ^^
|
|
| |
Aillis .
PROFILEPosts : 281 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light // WoodKlas: 4th classPartner: x
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 14 2012, 16:36 | |
| Ik ben het papier voor mijn nl kwijt o.0 En dat is tegen morgen D: Maar ik heb mijn boek wel al uit :') |
|
| |
Silmaril .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 721 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Partner: Even if I love you. I won't say it... Ever
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 14 2012, 16:37 | |
| Is het moeilijk? Misschien kan je wel zonder.. |
|
| |
Aillis .
PROFILEPosts : 281 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light // WoodKlas: 4th classPartner: x
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 14 2012, 16:41 | |
| Wat we moeten doen staat erop xD Het meeste weet ik wel Maar lettertypes en size's o.0 Pff, hij moet maar niet zo moeilijk gaan doen dan :')
|
|
| |
Silmaril .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 14 2012, 16:43 | |
| Daarom ben ik blij dat wij alles op de schoolsite terug kunnen vinden ^^ |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 14 2012, 16:44 | |
| Zo, alles afgehandeld. Moest wel een code invoeren. Waarschijnlijk omdat ik zoveel links en codes had. |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 14 2012, 16:57 | |
| Echt Juud, ik vind al je os'jes en ava's en postsheets mooi~ :3 Photoshopqeen xD |
|
| |
Sayuri .
PROFILEReal Name : Dayna Posts : 621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark - AirKlas: Master LaurentPartner: Your smile is shining gold. But the way you speak, feels so cold
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 14 2012, 17:09 | |
| Huhuhuhuh reageert niemand op mijn aller eerste korte inkomende topic Nu ga ik huilen hoor |
|
| |
Silmaril .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 14 2012, 17:13 | |
| Ik zou wel willen, maar heb er al een beetje veel.. Sorry |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 14 2012, 17:18 | |
| School pest mij en ik... IKMOETANIMEKIJKEN D: Zolang... Zonder... T^T Dus nee, ik kan niet posten. Nah, nein, nop, nö, neen, non, nee. Want het is anime kijken en dan leren. c: |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 14 2012, 17:28 | |
| HOLY F--
Ben je net thuis gebeurd er een ongeluk bij ons tegenover daamn zeg o_0 Meisje had hele been open liggen man. Kon gewoon haar spieren en bot zien. |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 14 2012, 17:29 | |
| GAH. ECHTWAAR? D:
Manwaterg. Wat is er gebeurd dan? |
|
| |
Tristan .
PROFILEPosts : 165 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, DuisterKlas: 5ePartner: Love means nothing to me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 14 2012, 17:30 | |
| Bij Engels verveelde ik me te pletter, ging ik alvast een postje voor hier schrijven op een blaadje waarop we eigenlijk ons Engelse verhaal over of je boeken haat of niet hadden moeten schrijven. Koos dat mens precies mijn blaadje uit om voor te lezen in de klas... Genânt... Vooral omdat geen van mijn klasgenoten weet wat RPG was. |
|
| |
Sayuri .
PROFILEReal Name : Dayna Posts : 621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark - AirKlas: Master LaurentPartner: Your smile is shining gold. But the way you speak, feels so cold
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 14 2012, 17:33 | |
| Aaahhhh dat is erg fijn om te zien Heb het ook een keer gezien met een motor en een auto Die persoon op de motor had beide benen gebroken |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 14 2012, 17:33 | |
| Whaha. Dit. Is. Zo. Al. Klik!@Charlotte; Aii. Maar wel genius. @Joya; OHBAHIEUW. |
|
| |
Aillis .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 14 2012, 17:34 | |
| IEUW o.0 ENG D:
Leerkrachten zijn soms zo hatelijk ._.
@Alejandro, ik was daar like 'eerhm.. Dammit' xD |
|
| |
Tristan .
PROFILEPosts : 165 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, DuisterKlas: 5ePartner: Love means nothing to me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 14 2012, 17:36 | |
| Lekker gezicht als je dat aantreft, vlak nadat je de hoek omfietst. Eigenlijk zou ik hier nu zo langzamerhand tegen moeten kunnen met Janneke van Gym, Judith weet wel wie ik bedoel. |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 14 2012, 17:40 | |
| Meisje reed op fietspad met scooter en een auto wilde een weg in slaan en dat meisje geeft gas omdat ze voorrang heeft slaat die auto gewoon af en knalt ze er tegen aan. Hoorde erst remmen. Zag toen mn paard door de wei crossen en toen zag ik het. Ze is gewoon over die auto heen gevlogen. |
|
| |
Tristan .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 14 2012, 17:42 | |
| Is de bestuurder wel gestopt? Hier een klasgenoot aangereden, bestuurder crosste gewoon door. Ze heeft zelf voor de schade mogen betalen. |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 14 2012, 17:44 | |
| @Charlotte; Meh, was eerder uit. Meneer zweetoksel was er niet, xD
En meh, portalmuziek in mijn hoofd. |
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 14 2012, 17:47 | |
| Ja hij is wel gestopt. Is er bij gebleven tot de ambulance en politie en was. Stond nog een auto te wachten die juist uit die weg kwam en daar heeft de mobilist van de auto die het meisje aangereden heeft meer op gelet. Had dat meisje niet eens gezien.
En toch was dit bij lange na niet het ergste wat ik meegemaakt heb hoor. Zijn al zoveel ongelukken gebeurd hier. De ergste was met een jongen. Volgens mij was het een uur of 2, 3 's nachts en hoorde ineens een auto keihard remmen echt met van die piepende banden. Ik wakker natuurlijk uit het raam kijken nou zag bijna niks alleen een vage zwarte vlek bij ons tegenover. Ik naar mn vader en moeder die waren ook wakker. Dus ik uit huis rennen, telefoon mee. Was er een jongen vol tegen een boom aan gereden. Auto helemaal in elkaar. Maar hij zei dus niks, hele gezicht onder het bloed. Nou ik ben niet snel ergens van onder de indruk maar dat. Zo hé. Dacht eerst dat hij dood was ofzo. Maar begon later te praten ofja geluid te produceren. Die hele auto moest kapot geknipt worden en hele benen onder bloed echt zo raar. En zelfs nu lijkt het net alsof ik er zelf niet helemaal bij was toen. Zo raar blijft het. |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 14 2012, 18:25 | |
| @Joya: Auch! Dat is best wel heftig! Gelukkig leefde hij nog. Best een heftige ervaring, allebei Ook het hele been open, lijkt me echt verschrikkelijk pijnlijk D: |
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 14 2012, 19:12 | |
| @Juus; ja dat wel. Echt elke keer als ik een auto hoorde remmen dacht ik van 'daar gaan we weer' Zo heb gewoon weekend Moet nu alleen een nieuwe stage zoeken maar nu even niet zo veel zin in. Véél meer zin om te posten. Moet nu gewoon gister werd het ook al niks -.- |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 14 2012, 19:35 | |
| Even kijken of ik straks nog hier ga posten :3 Heb momenteel niet zo veel zin ;D |
|
| |
Ilyasviel .
PROFILEPosts : 915 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAirKlas: Master NorwoodPartner: ~Let's Play Make Believe ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 14 2012, 19:35 | |
| @Joya: Blegh, dat is nou ook weer niet echt leuk, iedere keer.. Stages zoeken vind ik altijd vervelend xD Ligt ook wel aan mij. KOM OP JOYAAA YOU CAN DO IT |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|