|
Auteur | Bericht |
---|
Silmaril .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 721 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Partner: Even if I love you. I won't say it... Ever
| Onderwerp: Idioot hiero! XD zo maa 11 2012, 18:13 | |
| Hoi menskes van SSA ^^ Nou, ik verveelde me een beetje en had zo iets van, waarom stel ik mezelf niet is voor? Ondanks dat een paar van jullie me vast wel zullen kennen XD Hier gaan we dan: Ik ben dus Betsie. Ik ben op 12 april 1998 geboren, op eerste paasdag en met volle maan ^^ Jeey ik vind het altijd geweldig om dat te zeggen.. Niet vragen waarom -,- Ik heb eerlijk gezegd veel te veel hobby's.. Ik hou van lezen, verhalen schrijven, trampoline springen, met dieren spelen, in het bos rondhangen, de beurt voor mezelf houden.. En eigenlijk alles wat ik op een normale dag doe.. Ik zit op trampoline springen (ja dat is een sport XD) Mijn favo eten weet ik eerlijk gezegd niet.. Heb ik ook nooit echt over na gedacht.. Aardappelpuree vind ik wel erg lekker! Wat niemand snapt... Mijn grootste blunder ooit is dat ik over een beuken nootje struikelde.. Ik ben bang voor spinnen en was ooit bang voor het donker maar vreemd genoeg vind ik dat nu helemaal geweldig. Mijn favoriete taal is Latijn. Mijn favoriete vak is Geschiedenis. Mijn favor dieren zijn de lynx en de slechtvalk. Mijn favo kleur is kersenrood met een lichte zwarte tint. Ik doe VMBO T en verderf de lessen altijd samen met Michelle (Kiku) ^^ Ik heb ook al op heel erg veel RPG's gezeten maar toe nu toe vind ik het hier het gezelligst en leukst! Verder heb ik eigenlijk niks te vertellen XD Doei peepz *Rijd weg op regenboog schaap* |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Idioot hiero! XD zo maa 11 2012, 18:27 | |
| Oeeeeh! Volgende maand wordt u vijftien ;D Als ik nog goed kan rekenen, tenminste ;D Wat is je favoriete anime?? ;D |
|
| |
Silmaril .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 721 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Partner: Even if I love you. I won't say it... Ever
| Onderwerp: Re: Idioot hiero! XD zo maa 11 2012, 18:33 | |
| Dan kan je niet goed rekenen ^^ 14 word ik dan XD Eerlijk gezegd ben ik nu pas bezig met mijn eerste aangezien ik ze eerst niks vond en toen Michelle me zover kreeg ze te kijken zaten mijn ouders me dwars.. Maar tot nu toe Naruto ^^ |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Idioot hiero! XD zo maa 11 2012, 18:34 | |
| IK raad je Soul Eater aan ;D D'oh... Vervloekt, ik kan niet meer rekenen *Cry*
|
|
| |
Silmaril .
| Onderwerp: Re: Idioot hiero! XD zo maa 11 2012, 18:37 | |
| Hahaha het is zondag.. Waarom zou je willen rekenen? |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Idioot hiero! XD zo maa 11 2012, 18:44 | |
| Ohmy...trampolinespringen :O Latijn vind ik zelf zo moeilijk, meteen laten vallen en grieks gekozen Maar het is wel mooi, I agree. Te laat om nog welkom te zeggen, dus in plaats daarvan: Hallo Betsie En het geeft niets, tellen is héél moeilijk. At least you tried xD |
|
| |
Silmaril .
| Onderwerp: Re: Idioot hiero! XD zo maa 11 2012, 19:00 | |
| Kijk die reactie *terug blik in de tijd* 'Ohmy...trampolinespringen :O'
Hebben meerdere ^^ |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Idioot hiero! XD zo maa 11 2012, 19:16 | |
| Hallootjes hur Betsie. U bent een dag voor mij jarig owo Yeey Naruto I approve =w= Latijn moet je niet aan beginnen als vak, seriously Nog een wonder dat ik over ben gegaan. En trampolinespringen is epic zolang er geen oude halfnaakte buurvrouwen liggen te zonnen .-. Bad experience, sadly but true. Anyways, alsnog welkom! - |
|
| |
Silmaril .
| Onderwerp: Re: Idioot hiero! XD zo maa 11 2012, 19:26 | |
| Trampoline springen word ook eens tuk minder leuk als je hoort dat een jongen op je school afgevoerd is terwijl hij een salto maakte ^^ Gelukkig hoef ik daar niet meer bang voor te zijn.. Of nou ja.. Als ik net zo als vorige zomer een anderhalve salto maak waardoor ik van de trampo af val en bijna mijn nek breek.. God zij dank hebben we geleerd hoe we moeten vallen ^^ |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Idioot hiero! XD zo maa 11 2012, 19:52 | |
| Heya Betsie! Beukennootjes zijn gevaarlijker dan de wereld beseft.. Anywayz, leuk dat u nu zo'n officieel voorsteltopicdinggeval gemaakt hebt : D Yay for Trampoline springen! Dat is zo geweldig~ Stoer dat het ook een sport is doet u mee aan wedstrijden daarvoor? Xx Justine~ aka Wren |
|
| |
Aillis .
PROFILEPosts : 281 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light // WoodKlas: 4th classPartner: x
| Onderwerp: Re: Idioot hiero! XD zo maa 11 2012, 19:55 | |
| Hi Betsie
Wij veel gemeen hebben o.0 Geschiedenis, Latijn, Aardappelpureestuff xD
Maar nog eens WELCOOME<3 Ook al ben je hier al een tijdje Mweh, who cares? |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Idioot hiero! XD zo maa 11 2012, 21:31 | |
| Ja ik doe mee aan wedstrijden.. De laatste zijn we 3e geworden ^^ |
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Idioot hiero! XD ma maa 12 2012, 07:17 | |
| Kijk je er al naar uit om veertien te worden? ;D Bij mij was dat immers niet het geval xD |
|
| |
Silmaril .
| Onderwerp: Re: Idioot hiero! XD ma maa 12 2012, 15:42 | |
| Ja en nee... Op dat ja antwoord heb ik geen reden.. Op het nee antwoord wel.. Als ik 14 word is het schooljaar alweer bijna voorbij :$ Als ik dan geen goede cijfers heb.. Laat ik zeggen dat dan de hel begint! |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Idioot hiero! XD | |
| |
|
| |
|