|
|
Auteur | Bericht |
---|
Aillis .
PROFILEPosts : 281 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light // WoodKlas: 4th classPartner: x
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 08 2012, 19:29 | |
| DANKJEUH =D
U was ook Mitsue? Ik hou het niet meer bij xD
JOREN<3 * Cutest Factor Arrived *
Yay :3 |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 08 2012, 19:30 | |
| Joreeeen : D
Succes, Joya~ Wow, geen aangebrand eten? Leer mij xD
Bwah, wiskunde heeft me de vaagheid gemaakt vanavond wilgoedemuziekvindenomdattegentegaan |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 08 2012, 19:33 | |
| Heheh. Mitsue was eerst Takumi. Maar daar liep ik finaal vast mee. Dus met pijn in mijn hart heb ik daar Mitsue van gemaakt. Mede omdat ik té veel mannelijke chars heb En ze gaat heerlijk complex worden met haar haat voor mannen x3 Thaankies Jusseltje <'33 Awh :c Wiskunde.. =.= Nee, wiskunde en Joya zijn nooit goede vriendjes geweest xp |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 08 2012, 19:34 | |
| Haat voor mannen? Interesting~ Lolz, wiskunde is nu ook niet mijn favoriete bezigheid |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 08 2012, 19:36 | |
| Jups x3 Eigenlijk is ze er gewoon bang voor maar ze is te koppig om dat toe te geven xp En ja ze heeft een vreselijk verleden gehad hoho >3 -ben een sadist sawryStoute, stoute wiskunde |
|
| |
Aillis .
PROFILEPosts : 281 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light // WoodKlas: 4th classPartner: x
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 08 2012, 19:36 | |
| Haat voor mannen = liefde voor vrouwen? Nooit sterkste vak geweest ._.
Toch succes Jussel =D Met het vage ding ~ |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 08 2012, 19:37 | |
| Ik ben nu dus officieel verslaafd aan Sucker Punch soundtracks. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 08 2012, 19:38 | |
| Heheh. Ze heeft wel een voorkeur ja xp Maar in feite is ze gewoon bisexueel, maar bang voor dudes >3 Totdat op een dag de ware prins op het witte paard haar van haar angst af kan helpen natuurlijk Oké dat klonk zó noob SUCKER PUNCH! |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 08 2012, 19:38 | |
| Dankuu Zsa-Zsa :3
Waah, krijgt Mitsue straks een echte mannenspam [Romano, gooo] |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 08 2012, 19:39 | |
| SUCKER PUNCH <3 Vind het gewoon... Bijna animeverhaal goed verfilmd-ish Heb de film ein-de-lijk op laptop staan, vandaag tweeënhalf keer gekeken. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 08 2012, 19:42 | |
| Aaah jaa >3 Lekker om haar te pesten. Hahah. Lijkt me wel erg grappig :3 Ik hou van Sucker Punch. Vond het zo'n gave film! Heb hem destijds in de bios gezien maar oowh zou het zo graag nog een keer zien haha x3 Go Juud ~ |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 08 2012, 19:46 | |
| Meow. CKV is saai. ZOALSALTIJD. En mijn moeder is pissig omdat ik haar niet hielp. Oeps. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 08 2012, 19:48 | |
| DigiD ding doet irritant -.- Moet inloggen op cbr voor rijbewijs maar dan logt ie ineens niet in? Terwijl hij op de site van DigiD zelf wel gewoon inlogt. Te ingewikkeld allemaal =.=
Ga wel lekker verder met mijn dronkenmanspostje x3 |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 08 2012, 19:56 | |
| DigiDdingen zijn vaag O: Bij mij werkt het iig nooit xD Maar dat kan ook heel goed aan mij liggen~ Aww, arme Mitsue, wordt ze helemaal gepest maartochwelfunnyxD
Ik heb Sucker Punch nooit gezien D: *voelt zich strafbaar* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 08 2012, 20:00 | |
| DigiD faalt gewoon stom *#^$*$($& ding >.< Heheh. Dat is juist zo leuk >3 Ja dat is érg leuk zelfs xp Oohnoees. Dat moet je echt gezien hebben :3 Te leuk n_n Ooh ik heb echt zin om Yaz in de problemen te brengen >D Ik zorg ook echt goed voor mijn karakters eigenlijk |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 08 2012, 20:03 | |
| Ooooh, ik voel een topic aankomen 030 Die moet ik dan een keer kijken >D Lolz, Yaz in de problemen. 'Je bent toch meer familie van mij dan je dacht'>D Wren zo Wren wil alleen maar proberen of ze nog méér in de problemen kan komen |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 08 2012, 20:16 | |
| Kvoel me hier heel slecht over. Maar Lespost wordt waarschijnlijk op iPod getypt. Want vader dreigt nu met laptopafpakken. IK. MOET. DIE. POST. MAKEN. |
|
| |
Master Pablo
PROFILEPosts : 160
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 08 2012, 20:22 | |
| Judith... Je weet dat het me niets uitmaakt wanneer je post, ik wacht wel. Ga nou niet forceren, of je irriteren op je iPod. Want dan ga ik me er later schuldig over voelen. En ik heb liever een leuke late post, dan een overhaaste crap post. Dus niet doen als het niet lukt. Niks te gemoet, niet iedereen kan nou eenmaal 24/7 inspiratie vinden. |
|
| |
Faye. .
PROFILEPosts : 107 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air Puffoon / Light Nova Klas: 6thPartner: 'You should come' they said. 'It will be fun' they said.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 08 2012, 20:23 | |
| mygosh, heeft mijn vader serieus een tent zitten bouwen met lakens samen met zijn vriendin. Wilt hij nu expeditie robbinson nadoen. Mijn pa is aan zijn midlifecrisis begonnen. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 08 2012, 20:29 | |
| Omg zoetkleurige glitternagellak all over the place. Ik haat jonge nichtjes met jongenichtjescomplex. Wilde ze ook nog staartjes bij me maken What's next, total makeover? Help meeee ;w; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 08 2012, 20:30 | |
| Haha ik ook Juus >3 Ja ik wil die ook nog echt een keer zien hoor is echt zo leuk :3 Yeah >3 Yaz in de problemen, altijd leuk D'awh poooor Noah. Kleine.. Kindjes.. Laat ik zeggen dat dat samen met Joya een slechte combinatie is Ik wil ze best bang komen maken dat ik ze op kom eten? =) |
|
| |
Aillis .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 08 2012, 20:39 | |
| Whaha Dan moet Mitsue eens topicje met Nikolai ufzeuw EIS :3
Whaha U wilt zeker geen foto trekken uwe Noah'gheid? Iig, succes met it D:
Looks terrible ;-;
|
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 08 2012, 20:45 | |
| Jonge nichtjes? NOOOH Blegh Ze zijn altijd heel erg gebrand op 'mishandeling'
Lolz, Mitsue gaat ondergespamd worden >D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 08 2012, 20:47 | |
| Jongere nichtjes kunnen meevallen... Als ze slapen xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 08 2012, 21:04 | |
| Heheh. Oké >3 Doen we :3 Weet niet of een van jullie inspiratie/tijd/zin heeft om alvast wat te openen? [áa] Haha daar zeg je het precies goed. Als ze slapen wel ja hihi Nou jonge neefjes zijn ook niet alles. Ze doen altijd zo, zo wild |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|