MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark - Air Klas: Master Laurent Partner: Your smile is shining gold. But the way you speak, feels so cold
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 07 2012, 20:36
Yazuki schreef:
DAYNA IS EEN WANDELENDE TAK! ~
Whahah x3 Frustrerend is dat het xp But awesome. Zeer awesome 8D Wow, fantastic baby
Yep yep en joya is een strontvlieg die op mijn rug mee wandelt.. Die heel irri zit te zoemen, zo erg dat ik bijna doof word hehe still love ya
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark. Klas: - Partner: Here we are again.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 07 2012, 20:39
Sayuri schreef:
Yazuki schreef:
Whahah x3 Frustrerend is dat het xp But awesome. Zeer awesome 8D Wow, fantastic baby
Yep yep en joya is een strontvlieg die op mijn rug mee wandelt.. Die heel irri zit te zoemen, zo erg dat ik bijna doof word hehe still love ya
HÉÉ NÍKS TEGEN STRONTVLIEGEN. Ze zijn awesome En een klein beetje irritant [áa]
Sorry voor mijn gezoem m'n beste. Het gaat als vanzelf. Wat voor geluid maakt een wandelde tak eigenlijk?
AND ME WUFS JOE TOOEEEE
Ja wandelde takken.
Wandelende takken zijn als pure poezie. Ze zijn, wonderbaarlijk.
En takkig. En bijna onzichtbaar. EN WANDELEND!
Sayuri .
PROFILEReal Name : Dayna Posts : 621
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark - Air Klas: Master Laurent Partner: Your smile is shining gold. But the way you speak, feels so cold
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 07 2012, 20:43
Yazuki schreef:
Sayuri schreef:
Yazuki schreef:
Sorry voor mijn gezoem m'n beste. Het gaat als vanzelf. Wat voor geluid maakt een wandelde tak eigenlijk?
AND ME WUFS JOE TOOEEEE
Ja wandelde takken.
HAHAHAHAHHA gek jij verandert ook echt nooit he heb geen idee, volgens mij maken ze niet eens geluid owowow ben ik zo geweldig dan... strondvliegen zijn ook het einde hoor, kan niet zonder leven nooit van mij leven meer
Master Sebastian
PROFILEPosts : 407
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Nova || Light Klas: || I teach Light Magic || Partner: || There Is No Longer Wrong Or Rightღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 07 2012, 20:45
Noor en Juud moeten uitkijken voor hun positie als monsterquoters xD Nouja, byezels iedereen~
Yazuki .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 07 2012, 20:47
Sayuri schreef:
Yazuki schreef:
Sayuri schreef:
Yazuki schreef:
AND ME WUFS JOE TOOEEEE
Ja wandelde takken.
HAHAHAHAHHA gek jij verandert ook echt nooit he heb geen idee, volgens mij maken ze niet eens geluid owowow ben ik zo geweldig dan... strondvliegen zijn ook het einde hoor, kan niet zonder leven nooit van mij leven meer
Onthoud even voor me dat ik zaterdag een tekening ga maken van een strontvlieg op een wandelende tak oké? 8D Hohoho >3
Enenen ik wilde nog iets zeggen Nouja.
BOOM SHAKA LAKA~
BYEZ JUUSELTJEEE
Aillis .
PROFILEPosts : 281
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light // Wood Klas: 4th class Partner: x
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 07 2012, 20:48
Byezelfs Jussel U weg dan? ._.
Nog twee postjes nu xD Aantal vergroot o.0
Yazuki .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 07 2012, 20:49
HET DANST GEWOON!
Sayuri .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 07 2012, 20:50
Yazuki schreef:
Sayuri schreef:
Yazuki schreef:
Sayuri schreef:
Yazuki schreef:
AND ME WUFS JOE TOOEEEE
Ja wandelde takken.
Onthoud even voor me dat ik zaterdag een tekening ga maken van een strontvlieg op een wandelende tak oké? 8D Hohoho >3
Enenen ik wilde nog iets zeggen Nouja.
BOOM SHAKA LAKA~
BYEZ JUUSELTJEEE
AAAAAAAHHahahahahhaha dat wil ik zien Ik ga dit weekend zo niet overleven met jou he ga dood neervallen weer opstaan en meteen weer neervallen
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark ~&~ Air Klas: Miss Eres~ Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 07 2012, 20:51
Criminal Minds is epic o3o
Sayuri .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 07 2012, 20:52
Yazuki schreef:
HET DANST GEWOON!
Kan pro danser worden ook nog wat kan zo'n ding allemaal wel niet
Yazuki .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 07 2012, 20:53
JA JE GAAT ER AAN HOHOHO.
ER AAAAAAAaaaaaannn * dramatisch wegstervende echo*
Dít is pas een awesometakding
Zei toch dat wandelende takken ontzettend bijzonder waren. Ze zijn bijzonder hoor.
Ooh ik moet nog wat verzinnen voor het weekend. Leuke dingen alleen maar leuke dingen hohoho EN GEEN MINHO ABS ZOALS DE VORIGE KEER
Alexis .
PROFILEPosts : 587
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Nova/Light Klas: Fifth Class Partner: I hate that I love you boy.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 07 2012, 20:53
@Yaz: Ja, met MP3-Converter. Werkt geweldig x)
Sayuri .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 07 2012, 20:55
Yazuki schreef:
JA JE GAAT ER AAN HOHOHO.
ER AAAAAAAaaaaaannn * dramatisch wegstervende echo*
Dít is pas een awesometakding
Zei toch dat wandelende takken ontzettend bijzonder waren. Ze zijn bijzonder hoor.
Ooh ik moet nog wat verzinnen voor het weekend. Leuke dingen alleen maar leuke dingen hohoho EN GEEN MINHO ABS ZOALS DE VORIGE KEER
Het word steeds gekker, wat is dat een boomstam?? Wil je minho abs hebben, kan je zo geven hoor en iedereen hier mee laten staren kan je deze pagina nooit van je leven meer zien
Mizuki .
PROFILE Real Name : Anne Posts : 356
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: light/Dark Klas: Partner: I wanna be a butterfly...
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 07 2012, 21:00
I feel forever alone :c
Yazuki .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 07 2012, 21:00
Hahahaha Toch is het een awesome tak Ik hou van die tak <'3
DAT DOE JE NIET! NEEE DAT DOEEE JE NIEEEEEET T_T
Mijn ondergang. Mijn ondergang.
Sayuri .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 07 2012, 21:04
Yazuki schreef:
Hahahaha Toch is het een awesome tak Ik hou van die tak <'3
DAT DOE JE NIET! NEEE DAT DOEEE JE NIEEEEEET T_T
Mijn ondergang. Mijn ondergang.
Je nieuwe lievelingsdier of nie.. Ik hou niet zo van takken zijn zo hard en breken zo snel he
let jij maar eens op als je me nog eens een keer zulke ideeën geeft 'duivel mode'
@Mizuki don;t feel alone, we are here
Yazuki .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 07 2012, 21:06
JA! Ik mag van papa en mama op takrijden dus ik ga Ico verkopen en koop een wandelende tak! :dummy:
NOEE! T_T Ik ga je dus écht niet op ideeën brengen. Nee madame ik ken jou te goed om te weten dat ik er dan harder dan ooit aan ga
@Mizuki; D'awh. Indeed. We are hére 8D
Sayuri .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 07 2012, 21:11
Gheheheheh ahh jammer...dan moet ik het een keer stiekem doen als je het niet verwacht. ow mag ik dan mee op takrijden, gaan we samen takrijden Dayna: een tak op een tak Joya: strontvlieg op een tak
Dat moet ik gewoon zien
Yazuki .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 07 2012, 21:15
I'm watching youuu
Wacht maar ik weet wel hoe ik jou moet vermoorden hohohoho >3
JOAH! Zullen we zaterdag gaan takrijden dan? Neem ik Takkie min mijn wandelende tak mee
Hohoho een tak op een tak zegt krak want kak Een tak op een tak Is dat wel vlak? Zoem zoem een vlieg op een tak De tak zegt krak Want kak Is dat wel plak?
Sayuri .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 07 2012, 21:20
Goedzo blijf maar naar me kijken Ga je des te sneller dood
Met Takkie min bedoel je niet iemand genaamd Taemin he Dan ben ik gedoomed.
Hoe kan je dat in godsnaam zo ff verzinnen Hoef je niet aan mij te vragen hoor
Yazuki .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 07 2012, 21:22
OOHNEE! Dat moet ik juist niet doen dus he. Denk Joya denk. Verzin iets. AAAAH
Heheh. Misschien. Misschien bedoel ik dat
Tja, met mijn brein is veel, héél veel mogelijk dat weet je toch x3
Tári .
PROFILE Real Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister Klas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 07 2012, 21:23
Na letterlijk een hele dag Duits en Frans geleerd te hebben snap ik er nog geen zak van.. Morgen ga ik wederom dood..
Miss Nannete
PROFILE Real Name : Emma Posts : 1299
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood Klas: I have my own, sweetheart. Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 07 2012, 21:25
Ahw arme jij, Betsie Hoop voor je dat het toch nog een beetje goed komt ^.^ Bwaaah ik=moe.... Maar te veel leuke vage filmpjes houden me wakker
Yazuki .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 07 2012, 21:27
Awh goodluck Betsie! :c
VAGE FILMPJES FTW En awwh arme Emma :c
Iedereen is zielig. Kom maar bij Joya. Krijg je een koekje en een dikke knuffel *strooit liefde*
Tári .
PROFILE Real Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister Klas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 07 2012, 21:27
Hahahaha dat is inderdaad ook een manier! *Zucht* over twee minuten komt mijn moeder achter me staan en gaat ze kei hard in mijn oor roepen dat ik naar bed moet -,- Zelf word ze doof, vindt ze het nodig ons ook doof te maken..
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.