|
|
Auteur | Bericht |
---|
Converse .
PROFILEPosts : 168 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Razen - NovaKlas: VijfdePartner: Allen, even if you've betrayed me in the past, you're my guy.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 04 2012, 15:08 | |
| De lange quotes zijn nog steeds de wereld niet uit ;D @Nikolai: Houd je laptop maar goed bij, je weet nooit wie 'm nog kan pikken O_O |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 04 2012, 15:09 | |
| - Master Pablo schreef:
- Alan schreef:
- Master Pablo schreef:
- Alan schreef:
- Master Pablo schreef:
- Alan schreef:
- Master Pablo schreef:
- Nikolai schreef:
- Nu moet ik Nikolai in een balletpakje voorstellen
This is not helping
En schapen zijn grappig Schapen zijn epic
Whaha, en ik heb dat echt te vaak met mijn personages x') En dan is het van; O nee, nu kan ik me niet meer concentreren op een post ;} Pablo zal ze niet meer epic vinden wanneer Francis zich als een rainbowsheep gaat verkleden. 'Look! Look! I'm a big fluffy rainbowsheep!' '...' *backs off* Whaha, zo heel langzaam zijwaarts weglopen van hem ;} En Francis dan foreveralone in zijn schapen pakje x') Ja, om daarna een schattig rainbowsheepknuffeltje op zijn bed te vinden ;'D En daarna vind hij er één in zijn tas. En dan één terwijl hij doucht. 'AHHH, IT HAUNTS MEEEEEE D:' Whaha, helemaal getraumatiseerd. 'Ze... Zijn overal... Overal zeg ik je D:!' He will go insane.
Maar die twee moeten echt meeten >3 Insanity it is, then~ *gaat evil plannetjes bedenken*
Nee jk. En ja, ze moeten meeten >D Kan Francis hem traumatiseren~ Ja maar Pablo gaat way te schattig doen c: Want Francis is like LM... En allebei Razen shit... En dan is het van; OEMGEE, GIMME AN AUTOGRAPH FOR MAH LIL BRO. En hij heel nuchter van: 'You sure it's not for yourself? ' |
|
| |
Master Pablo
PROFILEPosts : 160
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 04 2012, 15:10 | |
| |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 04 2012, 15:12 | |
| - Master Pablo schreef:
- Alan schreef:
- Master Pablo schreef:
- Alan schreef:
- Master Pablo schreef:
- Alan schreef:
- Master Pablo schreef:
- Alan schreef:
- Master Pablo schreef:
- Nikolai schreef:
- Nu moet ik Nikolai in een balletpakje voorstellen
This is not helping
En schapen zijn grappig Schapen zijn epic
Whaha, en ik heb dat echt te vaak met mijn personages x') En dan is het van; O nee, nu kan ik me niet meer concentreren op een post ;} Pablo zal ze niet meer epic vinden wanneer Francis zich als een rainbowsheep gaat verkleden. 'Look! Look! I'm a big fluffy rainbowsheep!' '...' *backs off* Whaha, zo heel langzaam zijwaarts weglopen van hem ;} En Francis dan foreveralone in zijn schapen pakje x') Ja, om daarna een schattig rainbowsheepknuffeltje op zijn bed te vinden ;'D En daarna vind hij er één in zijn tas. En dan één terwijl hij doucht. 'AHHH, IT HAUNTS MEEEEEE D:' Whaha, helemaal getraumatiseerd. 'Ze... Zijn overal... Overal zeg ik je D:!' He will go insane.
Maar die twee moeten echt meeten >3 Insanity it is, then~ *gaat evil plannetjes bedenken*
Nee jk. En ja, ze moeten meeten >D Kan Francis hem traumatiseren~ Ja maar Pablo gaat way te schattig doen c: Want Francis is like LM... En allebei Razen shit... En dan is het van; OEMGEE, GIMME AN AUTOGRAPH FOR MAH LIL BRO. En hij heel nuchter van: 'You sure it's not for yourself? ' WHAHA. Dan krijg je een nog schattigere reactie terug ~ Maar ik ga geen dingen spoilen wat dat betreft >3 Zeker blozen en in de verdediging schieten, half-stotterend. Ik denk dat Francis eigenlijk gelijk al gaat van: 'OMAII, YOU'RESOFLUFFYANDCUTEANDCUDDLYANDAWWWW *-*' |
|
| |
Master Pablo
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 04 2012, 15:15 | |
| Ik stop eventjes met die quote ;} Anders zijn er dadelijk weer haters ;o Whaha, en dan helemaal zo glompen en shizzle En Pablo van; IKBENBAAAANG T^T |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 04 2012, 15:18 | |
| Haters gonna hate~ >U Ik hou van megaquote.
Whaha, en dan doet Francis nog creepyer. 'Niet bang zijn, Pablootje. Je bent in goede handen >3'
Littleraepingtime |
|
| |
Master Pablo
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 04 2012, 15:20 | |
| Haha, dan gaat hij echt gillen. En wat voor handen *wbw* Pablo alles doen om weg te komen, Francis hem heel blij over zijn bol aaien. |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 04 2012, 15:20 | |
| Oh nee, ik vind die lange quotes wel leutig, alleen rekt de pagina dan zo lang uit x) Maar da's dan weer leuk om weer naar beneden te scrollen. I'm weird, I know :3 |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 04 2012, 15:23 | |
| |
|
| |
Master Pablo
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 04 2012, 15:25 | |
| Whaha, ja inderdaad. Arme Pablo x') Vooral als Francis dan gaat van; 'En dat noemt zich een gymleraar, je kunt je niet eens bevrijdden uit mijn greep.' Pablo boos en janken.
Dat doet me ook denken aan dit; http://www.zerochan.net/1013020 ^ Ooit moet Alejandro zo op iemand gaan liggen >3 |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 04 2012, 15:28 | |
| Moet dadelijk overhoord worden... Hopelijk lukt dat ;D |
|
| |
Aillis .
PROFILEPosts : 281 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light // WoodKlas: 4th classPartner: x
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 04 2012, 15:30 | |
| Like the cat better But it is so fluffy :c
En succes met het overhoord worden ;D
|
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 04 2012, 15:31 | |
| Dankjewel... |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 04 2012, 15:32 | |
| En Francis nog meer vertederd en over zijn bol aaien c:
Lolz, zo zie ik Fran over Pabbels liggen xD |
|
| |
Sasori .
PROFILEPosts : 380 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra with a little bit of earth magic to bring my puppets aliveKlas: 6Partner: Roakes, you respect me and I respect you. I love you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 04 2012, 15:32 | |
| Bah ik haat die leerling van de klas zo, die doet echt geen zak om ons project te doen slagen... |
|
| |
Master Pablo
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 04 2012, 15:35 | |
| Pabbels wanhopig proberen weg te kruipen, Maar Francis is te zwaar XD |
|
| |
Sasori .
PROFILEPosts : 380 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra with a little bit of earth magic to bring my puppets aliveKlas: 6Partner: Roakes, you respect me and I respect you. I love you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 04 2012, 15:38 | |
| En iedereen negeert me nog eens ook >< Ik haat msn |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 04 2012, 16:00 | |
| Moet wel goedkomen, Sasori. Het zou toch oneerlijk zijn als je partner ook een voldoende kreeg als jij al het harde werk hebt gedaan =|
En mensen, begin sowieso niet met van die lange quotes but use @*insertname* instead. Ik heb het al een keer gezegd. Excuses, moet zo nu en dan wel streng zijn als admin/moderator/beheerder.. ding .-. |
|
| |
Master Pablo
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 04 2012, 16:04 | |
| Ja maar een paar quotes mag toch wel D: ? En; Dan moet je een limiet instellen. Dan troll je ons x')
En sorry, maar soms vergeet ik het gewoon. Plus; ik stopte uiteindelijk toch ook wel c: |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 04 2012, 16:14 | |
| Quoten mag wel, ofcourse Daar is het knopje voor. Maar niet dat het de pagina overdreven uitrekt. En ik vind het niet leuk om limieten te gaan stellen ._. Maar hebben jullie vrede met 5 quotes maximum? |
|
| |
Master Pablo
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 04 2012, 16:16 | |
| Ja maar je weet hoe wij zijn ;D Wij vergeten het meestal en dan gaan we weer diehard quoten. Of ja, zo ben ik c: Ik vergeet teveel dingen >o
QUOTE ALL THE WAY.
Maar ja. Het is nooit genoeg voor mij, maar ik zal mijn mondje wel houden. Want ik ben verslaafd aan quotes >3 |
|
| |
Azure
PROFILEPosts : 930 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood // DarkKlas: Norwood // Class PresidentPartner: I love you ♡
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 04 2012, 16:18 | |
| QUOTING~ Meh, limiet is fine. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 04 2012, 16:25 | |
| Het ligt er ook een beetje aan hoe lang de berichten zijn. Dus kun je stiekem wel de regel omzeilen om de berichten in die vijf quotes verpoept lang te maken. Had ik eigenlijk niet moeten zeggen :'D But you know what. Ik laat het voor nu even rusten en dan hoor ik het wel als mensen zich eraan storen. Regeltjes kan ik niet zomaar maken zonder eerst overleg met de overige beheerders. |
|
| |
Master Pablo
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 04 2012, 16:30 | |
| Wat zou er eigenlijk gebeuren als je de vijf quotes bereikt >o? ERROR?! |
|
| |
Aillis .
PROFILEPosts : 281 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light // WoodKlas: 4th classPartner: x
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 04 2012, 16:35 | |
| Dat blijft nog even een mysterie :O Nog een postje, en dan ben ik weer klaar c:
Nu eens GIMP uitvogelen ;-; |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|