|
|
Auteur | Bericht |
---|
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 16 2012, 08:29 | |
| Ow, best wel een eindje! ROC? Zeeland? Die ken ik wel :3 *woontzelfinZeeland* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 16 2012, 08:31 | |
| Andere kan van de stad is ongeveer 1,5 uurtje fietsen. Alleen moet ik weer terug naar school rond 7uur omdat ze dan sectorwerkstukken laten zien. Ik moest daar bijzijn van mijn mentor. En niet het ROC in Zeeland. Maar in Amersfoort $: |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 16 2012, 08:33 | |
| Ik dacht al :3 Sow, dat is een groot stuk! Succes |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 16 2012, 09:08 | |
| HALLO ALLEMAAAAL |
|
| |
Master Sebastian
PROFILEPosts : 407 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova || LightKlas: || I teach Light Magic ||Partner: || There Is No Longer Wrong Or Rightღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 16 2012, 09:09 | |
| HEYA : D Nou, je komt net als ik weg moet xD Nog even snel Sebas z'n charsheet posten Waarom noem ik al m'n Zweedse chars Sebas xD |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 16 2012, 09:10 | |
| Hoi Joyaatje en andere mensjes ^.^ Vandaag pas om kwart over twaalf op school zijn En Sbeastian heeft awesome plaatje |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 16 2012, 09:12 | |
| Miss Malaika omgebouwd ._.? |
|
| |
Master Sebastian
PROFILEPosts : 407 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova || LightKlas: || I teach Light Magic ||Partner: || There Is No Longer Wrong Or Rightღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 16 2012, 09:13 | |
| Dankuwel Emma :3
@Alysia: Ja ^^ Ik kon het al een hele tijd niet meer met haar vinden O: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 16 2012, 09:14 | |
| Tah het niet kunnen vinden met je eigen chars, nomnom. Ik hou van zweden, eigenlijk hou ik van de hele nordic countrys. |
|
| |
Daniel. .
PROFILEPosts : 26 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark - ShadraKlas: 5th GradePartner: Try to catch me, honey.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 16 2012, 09:31 | |
| @Joke; Is goed heuwr xD
Gym valt uit ;D Eindelijk xD Betekend wel dat ik twee tussenuren heb, maar ach :} |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 16 2012, 11:04 | |
| Leeft ook weer Haaaai Emma en Juus en alle anderen :3 Ooeeeh Sebby Nu voel ik me weer lonesome -.- Dan maar op Youtube liedjes zoeken Tja en dan kom je hierbij;; |
|
| |
Kiku .
PROFILEPosts : 47 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ShadraKlas: 5thPartner: nop, iemand intressen ? XD
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 16 2012, 11:23 | |
| dit is eng 0.0 ik verheug me om morgen naar school te gaan
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 16 2012, 12:33 | |
| Ik verheug me ook op morgen dan ga ik 's ochtends drie uurtjes naar mijn huidige school en in de middag naar Geldermalsen naar mijn volgende school :3 |
|
| |
Kiku .
PROFILEPosts : 47 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ShadraKlas: 5thPartner: nop, iemand intressen ? XD
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 16 2012, 12:41 | |
| dat klinkt leuk :3 White Chicks Rulez !!! geniaal film XD |
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 16 2012, 12:55 | |
| @Kiku; nee dat was verveling á la Joya Zette hem per ongeluk precies op dat moment op pauze x3 En net even bij een vriendin geweest dus nu kan ik eindelijk gaan posten -.- |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 16 2012, 13:38 | |
| Oke ROC heeft dit officieel slecht geregeld. Wij komen heel netjes op tijd aan bij de school waar we moesten zijn. [wij waren met zijn 4e] Blijken die mensen helemaal van niets te weten, kregen we te horen dat we het wel weer verkeerd gelezen zouden hebben etcetera. Pardon? Dan zouden we het alle 4 verkeer gelezen moeten hebben. Maar nu heb ik gelukkig de rest van de dag vrij. |
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 16 2012, 13:54 | |
| Nou dat is ook lekker dan >.<
Ach dan lekker de rest van de dag vrij toch haha ^_^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 16 2012, 13:55 | |
| Er liepen wel knappe jongens rond, alleen een van die jongens waarmee ik aan het praten was zei tegen mij dat ik putjesschepper werd. DERP. Maar inderdaad nu de hele dag vrij. Gelukkig. |
|
| |
Ran .
PROFILEPosts : 158 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: Partner: Please wake up my ceased mind, hold my staggering body, shed a light on the shade in my heart.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 16 2012, 14:02 | |
| Hahah. Scheelt ben je daar niet hélemaal voor niks geweest haha xp Zit dus zelf op een AOC en daar lopen 9/10 boeren rond Máár er zit ook wel wat lekkers tussen moet ik toegeven [áa] Ik hou van vrije dagen of vrije middagen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 16 2012, 14:10 | |
| Mijn volgende school wordt ook een AOC :3 vraag me af wat ik volgend jaar ga aantreffen o_O nja misschien ken ik een toekomstig klasgenootje al van de Eco&Wildlife stroming xD |
|
| |
Ran .
PROFILEPosts : 158 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: Partner: Please wake up my ceased mind, hold my staggering body, shed a light on the shade in my heart.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 16 2012, 14:28 | |
| AOC ftw Mijn school is nét zo relaxed enzo haha xp Allemaal boeren en alles geniaal is dat hoor |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 16 2012, 14:31 | |
| Mijn zus zat op het HAS in Den Bosch XD en daar zaten ook veel boeren ze deden van alles voor haar :'3 ze waren gek ^_^ |
|
| |
Ran .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 16 2012, 14:36 | |
| Hahah jaa zo zijn ze echt hoor xp Stelletje mafkezen. In de pauze's lachen wij ons altijd dood hoor. Gewoon hoe die gasten praten alleen al En gister ook op stage. Loop nu bij een geitenbedrijf en werk samen met een andere jongen. Kwam hij gister in zijn trekker aan rijden. Nou ik had het niet meer. Want hij is dan wel 17 het is nog echt zo'n broekie en dat ziet er niet uit achter het stuur en al helemaal niet in een trekker x3 |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 16 2012, 15:02 | |
| |
|
| |
Kuroh .
PROFILEPosts : 256 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x AirKlas: --Partner: The only thing I believe in is death.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 16 2012, 15:04 | |
| Auwh. Gaat je lukken Ruuz ^_^
Eerste topic gedaan. Nu is Sai aan de beurt >3
En ik ben weer lonesooomee TT_TT |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |