|
|
Auteur | Bericht |
---|
Ran .
PROFILEPosts : 158 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: Partner: Please wake up my ceased mind, hold my staggering body, shed a light on the shade in my heart.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 21:00 | |
| CIELINWONDERLANDISGENIAAL Echt hoor Juus geniaal gewoon x3 |
|
| |
Enyana .
PROFILEReal Name : Noa Posts : 1003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudmagieKlas: Master SavadorPartner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 21:01 | |
| - Elveria schreef:
- Nopedope Topicje?
sure, begin jij? |
|
| |
Kiku .
PROFILEPosts : 47 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ShadraKlas: 5thPartner: nop, iemand intressen ? XD
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 21:02 | |
| I agree Sebastian met konijnen oren is geniaal XD |
|
| |
Youko .
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 413 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: »Water«Klas: »x«Partner: »Your soft touch, your warm body, your beating heart«
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 21:02 | |
| Ik heb een roos gestuurd naar een vriendin :} Omdat het kan >D
Anyway, ik heb te veel obsessies *Staart naar lange lijst* Damn xD |
|
| |
Ran .
PROFILEPosts : 158 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: Partner: Please wake up my ceased mind, hold my staggering body, shed a light on the shade in my heart.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 21:03 | |
| Hmmn. Ja. Ik heb ook te veel obsessies eigenlijk -.-
Maarmaarmaar er zijn gewoon zoveel te leukige dingen >3 |
|
| |
Youko .
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 413 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: »Water«Klas: »x«Partner: »Your soft touch, your warm body, your beating heart«
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 21:05 | |
| @Zero; ZERO <3 I agreed xD |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 21:13 | |
| Lolz, ja, het is gewoon te epic~ Ook echt in een jurkje rondhuppelen en Sebas met konijnenoren en een staartje.. Dit vergeet ik nooit meer xD |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 21:33 | |
| Het wordt erger. Ik moest @ toneelles wit konijn spelen. Ik helemaal; SEBASTIAN. En ik ben Rosie's Sebby. LIKEABOSS |
|
| |
Nezumi .
PROFILEPosts : 635 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: || All I ever wanted, all I ever needed is here in my arms, words are very unnecessary ♥ ||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo feb 15 2012, 07:17 | |
| Ugh, ik haat die stomme absentiebriefjes. Elke keer dat je ziek bent verwachten ze een briefje van je ouders Dx Ik word er altijd zo strontchagrijnig van omdat ze er een heel gedoe van maken. FMS .____. (fuckmyschool) |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo feb 15 2012, 08:38 | |
| IKSNAPWISKUNDESHIZZLE BEL DE KRANT. It's a miracle~ |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo feb 15 2012, 08:58 | |
| Ruuz, dat doen ze bij ons op school ook. Maar ik denk dat het ook nog maar een kwestie van tijd is voordat we hier ook schooluniformen moeten dragen ._. Ja, ik zie het echt nog gebeuren D:
Vandaag maar vier uur les *-* Megusta. |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo feb 15 2012, 09:44 | |
| Oh nee. .Ik zit tot 4 uur op school vandaag. |
|
| |
Yelena .
PROFILEPosts : 130 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Hypnosis // Fire // LightningKlas: Not yet // Partner: I'll take you on.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo feb 15 2012, 12:56 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo feb 15 2012, 13:55 | |
| Kan iemand met veel verstand van word mij eventjes helpen haha. Want ik kan dus niet zien hoeveel woorden ik typ, alleen hoeveel regels ik typ en het aantal letters. Waarom heb ik nou weer de oude word D: |
|
| |
Alphonse .
PROFILEPosts : 158 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water magicKlas: Master Laurent.Partner: You said you didn't want to see me get hurt, so does that mean you closed your eyes when I cried?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo feb 15 2012, 14:57 | |
| - Alysia schreef:
- Kan iemand met veel verstand van word mij eventjes helpen haha. Want ik kan dus niet zien hoeveel woorden ik typ, alleen hoeveel regels ik typ en het aantal letters. Waarom heb ik nou weer de oude word D:
Dan zit er niets anders op dan tellen~ fufu Kan je niet de nieuwere versie downloaden? c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo feb 15 2012, 14:59 | |
| Voor Microsoft shizzle moet je toch betalen D: ? Of je moet heel moeilijk gaan doen, wil je het echt zo graag hebben x')
Pff, mijn kat ligt naast me en leidt me af D: Y U HAVE TO BE SO FLUFFY? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo feb 15 2012, 15:01 | |
| @nagisa hhahah neej dat duurt zo lang. Mijn word stamt uit de oertijd ofzo. En je moet er inderdaad voor betalen als je de nieuwe wilt hebben. Moet ik maar eens hoog nodig gaan downloaden zolang dat nog kan bij piratebay. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo feb 15 2012, 15:02 | |
| Piratebay was toch al dicht ;o? Ik houd het allemaal weliswaar niet zo goed bij; Heb een oompje die alle downloads voor mij regelt c:
En nou had een jongen mij duizenden sites op genoemd waarmee je ook dingen kunt downloaden... Maar mijn geheugen doet slecht ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo feb 15 2012, 15:05 | |
| Ziggo en nog zo'n internet provider hebben piratebay al afgesloten. Maar mijn internet provider nog niet. + als je je IP verbergt voor piratebay kan je volgens mij er nog gewoon op? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo feb 15 2012, 15:08 | |
| O maar wij in dit huis hebben faal Ziggo. Echt ik haat die provider, valt er soms zelf gewoon uit. Doet internet het wel, maar de provider dus niet ._. Zo frustrerend is dat. Vooral als je net een postje af hebt of zo x') Of uitval wilt kijken, of nog iets moet inleveren via internet wat school betreft. En docenten die dat dan niet snappen... Ughe ._. |
|
| |
Nezumi .
PROFILEPosts : 635 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: || All I ever wanted, all I ever needed is here in my arms, words are very unnecessary ♥ ||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo feb 15 2012, 15:46 | |
| @Noor: Ik ken dat verhaal. |
|
| |
Daniel. .
PROFILEPosts : 26 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark - ShadraKlas: 5th GradePartner: Try to catch me, honey.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo feb 15 2012, 16:12 | |
| Whoesh. Avatar is af, nu nog goede plaatjes vinden voor een sig xD |
|
| |
Luce
PROFILEPosts : 97 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: NovaKlas: ~ That was many years ago~Partner: ~I just don't~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo feb 15 2012, 16:27 | |
| Als het goed is en goed gaat heb ik volgende week mijn Propedeuse! Dan ga ik echt dansen door de kamer, hahaha Want dat betekend dat ik dan naar het buitenland mag (: |
|
| |
Silmaril .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 721 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Partner: Even if I love you. I won't say it... Ever
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo feb 15 2012, 17:03 | |
| Misschien een dom vraagje.. Maar weet iemand een fijne bewerkingssite? De gene die ik gebruik gaat er mee stoppen en bovendien je kan er nou niet bepaald erg veel mee. Dus ik heb een andere nodig.. -,- |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo feb 15 2012, 17:14 | |
| Miep. Ik gebruikte altijd Pixlr en Picnic Pixlr lijkt nog het meest op PS In zekere mate dan. EN NEE LES IS NIET VROLIJK. Eigenlijk moet ze met een leerling dansen @ valentijn. Lijkt me best wel genius. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|