PortalIndexEillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh HpD5UwnEillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Eillish
.
.
Eillish

Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh UTL8oxA PROFILEPosts : 575
Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia || Water
Klas: Mr Norwood
Partner: You need me but I don't need you

Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh Empty
BerichtOnderwerp: Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh   Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh Icon_minitimeza feb 04 2012, 16:52

Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh Scaled.php?server=109&filename=heillish

Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh Scaled.php?server=201&filename=anormalthings

Naam: Eillish Moîra Collon
Roepnamen, bijnamen: Eillishjeuh, Lish, Eilly, maak er wat van ^^
Leeftijd: 15 years
Geboortedatum: 17/02
Sterrenbeeld: Waterman
Ascendant: Maagd
Planeet: Cassia *Mom*
Magie: Water

Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh Scaled.php?server=545&filename=brelations

Relaties:
.: x :.

Broers/Zussen:

None
Ouders:
Cecillia Ash'Mille and Mr. Collon
Kinderen:
~
Geaardheid:
Hetero
Partner:
~

Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh Scaled.php?server=689&filename=coutside

Haarkleur:
Vol donkerbruin, in de lichtval wat koperachtig
Oogkleur:
Bruin
Huidskleur:
Licht
Lengte:
1 m 65
Gewicht:
42 kg ong

Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh Scaled.php?server=39&filename=dinside

Eillish is wat verlegen, maar wel behulpzaam als het nodig is. Ze ziet dingen op haar eigen manier, zonder soms eerst naar een ander zijn standpunt te kijken. Ze bedoeld het allemaal wel goed, maar wat ze doet is soms niet het goede in het algemeen. Eigenlijk is ze wel redelijk lief, en je zal snel haar vriend worden. Om echter in haar diepste te kunnen zal je wel wat moeite moeten doen. Daar geraak je niet zo snel. Ze wil graag het beste voor iedereen, haar vrienden dan. Je krijgt haar tegen je als je gemeen bent, of gewoon graag mensen pest. Ze zal niet snel partij kiezen tussen haar vrienden, eerder zal ze aan beide kanten blijven staan en helpen. Ze is zeer levendig en vrolijk, en men zal haar niet snel verdrietig zien. Toch kan ze soms haar emoties niet meer de baas en zal men haar zien huilen. Want vanbinnen zit ook een gevoelig lief meisje.

Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh Scaled.php?server=94&filename=elikesanddislikes

-Dislikes: Gemene mensen die haar uitlachen, spinnen, ander creepy stuff..

Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh Scaled.php?server=546&filename=fhistory

Toen Eillish klein was, had ze altijd wat problemen. Ze maakte nooit echt vrienden, en degene die ze wel had ging weg. Ze was eigenlijk een beetje ongelukkig. Ze was altijd 'anders' dan de anderen, en na een tijdje begon ze te beseffen waardoor dat kwam. Haar vader, ze had hem nooit gehad, nooit gekent. Haar moeder wou haar niets zeggen, het onderwerp was gesloten na de eerste keer dat ze ernaar vroeg. Ze wou meer weten, daar had ze toch recht op? In haar ogen wel, en ze begon met zoeken, overal en alles om ook maar een klein beetje te weten te komen over haar vader. Als een klein kind begon ze er over te fantaseren, en het was dat wat haar altijd bezig hield als de anderen kinderen gingen spelen. Ze raakte ze een beetje ver weg van iedereen. Uiteindelijk kwam haar moeder erachter, en ze ging door het lint. Kleine Eillish was bang en verstopte zich. Uiteindelijk vertelde haar moeder het verhaal, dat ze hem vroeger ontmoet had. En dat hij weg moest, en hij dus waarschijnlijk niet eens wist dat hij een dochter had. Teleurgesteld als ze was verscheurde ze haar hele droom en ging meer om met andere kinderen. Nu is het een heel afgesloten hoofdstuk in haar leven, waar ze niet meer aan denkt. Het kan haar niet meer schelen. Toen ze oud genoeg was, wou ze naar SSA. Haar moeder wou haar in eerste instantie niet laten gaan, maar na veel zagen mocht ze uiteindelijk toch. Nu is ze toch hier, op Ssa. Ze probeerd haar moeder en haar laatste smekende blik om terug te komen te vergeten. En dat lukt haar aardig.

Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh Scaled.php?server=717&filename=gtheend

~**~

Vragen mogen gesteld worden n_n
Hoop dat ik alles zo'n beetje uitgelegt heb :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Yazuki
.
.
Yazuki

Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh UTL8oxA PROFILEReal Name : joya
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark.
Klas: -
Partner: Here we are again.

BerichtOnderwerp: Re: Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh   Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh Icon_minitimeza feb 04 2012, 17:29

Oeh ik vind het erg origineel gedaan met die kopjes! =D
Very lovable <'3

Und me likes Eillish :3
Eillish
.
.
Eillish

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh   Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh Icon_minitimeza feb 04 2012, 18:30

Gehe, thank you n_n
How u mean like? o.O

:'D
Yazuki
.
.
Yazuki

Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh UTL8oxA PROFILEReal Name : joya
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark.
Klas: -
Partner: Here we are again.

BerichtOnderwerp: Re: Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh   Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh Icon_minitimeza feb 04 2012, 18:44

Ik vind haar gewoon heel erg leukig :'3
Hihi ^,^

And you're welcomee Woot!
Allen
.
.
Allen

Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lightmagic
Klas:
Partner: Let's dance 'till the world ends~

BerichtOnderwerp: Re: Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh   Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh Icon_minitimeza feb 04 2012, 18:49

Haha, je weet natuurlijk al dat ik Eillish awesome vind ^.^
Maar als je zo lief aanbied dat ik vragen mag stellen... Dat sla ik niet af Stare
Hoe weet ze de naam van haar vader? En heeft ze hem ooit ontmoet of wil ze dat nog?
Dat was het wel zo'n beetje, alles wat ik nu kan bedenken :3
Eillish
.
.
Eillish

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh   Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh Icon_minitimeza feb 04 2012, 18:59

Hmmz,
Haar moeder heeft haar die op die dag in een opwelling verteld, maar nooit zijn voornaam. Ze was er toch al nieuwsgierig, en waarschijnlijk wist haar moeder dat ze ook gewoon bij de gemeente de volle naam kon opvragen, dus om haar dat niet te laten doen, liet ze een klein beetje informatie los. Ze heeft hem nog nooit ontmoet, en eigenlijk wil ze dat ook niet meer. Het kan best dat ze in de toekomst er weer naar gaat zoeken, en dat ze hem misschien vind, wie weet ..

;D
Gesponsorde inhoud

Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh UTL8oxA PROFILE

BerichtOnderwerp: Re: Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh   Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh Icon_minitime

Eillish Moîra Collon ~ Eillishjeuh

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Water Magicians-