|
|
Auteur | Bericht |
---|
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 31 2012, 20:29 | |
| Coniunctivus is een wijs. Like de gebiedende wijs, de indicatief en shizzle. Het is een soort van ding voor het werkwoord. Als in "Leve de koningin" |
|
| |
Asura .
PROFILEPosts : 100 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light - Nova x PuffoonKlas: 5thPartner: Bring it on baby.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 31 2012, 20:31 | |
| Hahaha leef je uit Justine ^^. Op een of andere manier komt er weer een hele stroom woorden uit m'n mouw.. Net zoals gister m'n post voor Azure, heeeerlijk gewoon Even geen andere dingen aan m'n hoofd.. |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 31 2012, 20:32 | |
| Ow, tijden hebben altijd zo'n moeilijke naam :3 en zal ik doen, Maaike >D Op uw posts kan ik altijd wel reageren, dus dat gaat prima lukken~ |
|
| |
Master Laurent
PROFILEPosts : 380 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth.Klas: Mentor Partner: The reason everyone looks for love, is because it's the closest thing we have to magic.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 31 2012, 20:33 | |
| Zo huiswerk klaar nu gaan we maar eens posten. Eindelijk x3 |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 31 2012, 20:36 | |
| FUU Ik moet nog natuurkunde en wat frans Geen zin. |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 31 2012, 20:37 | |
| Geschiedenis wordt echt niets~ Net als wiskunde.. Maakeenplanningkinderen Sorry meneer.. Daar houden we ons toch niet aan xD En toen hadden we een wanhopige leraar |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 31 2012, 20:39 | |
| Zooo, le Minipost finally af xD Hij is weer lekker bezig; ''omdat zij het wil doe ik het niet'' -.- En nu in de happymood again, Allenpostjes gogoooo |
|
| |
Asura .
PROFILEPosts : 100 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light - Nova x PuffoonKlas: 5thPartner: Bring it on baby.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 31 2012, 20:39 | |
| Jaaaay, postje bij het valentijnsdanstopic Joya? Ik maak nog even m'n post voor Ilya af.. En dan NCIS kijken denk ik.. |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 31 2012, 20:53 | |
| Mini, je gaat eraan x3 Yaz dik in ragemood omdat ze haar zin niet krijgt haha xp Heerlijk hoe hij haar dwars zit geweldig |
|
| |
Asura .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 31 2012, 20:57 | |
| EERST POST IN HET DANS TOPIC (A)
*krijgt lading nieuwe muziek* |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 31 2012, 21:00 | |
| Hehe. Ik twijfel of ik daar al moet posten of niet. Hmmn *denkdenk* Enerzijds wil ik wel maar anderzijds is het ook wel leuk als er meer menskes komen en ik moet nog zoo veel posten x.x Whaha ja ik zei tegen Dayna dat zij het maar moest doen xp B.A.P is leuk he |
|
| |
Asura .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 31 2012, 21:07 | |
| Whahaha. Ik krijg nu EINDELIJK meer van Beast XD.
En heb er inderdaad ook twee van B.A.P. ^^ |
|
| |
Allen .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 815 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightmagicKlas: Partner: Let's dance 'till the world ends~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 31 2012, 21:10 | |
| Neeee nog niet in danstopic posten D:< Allen en Charlie komen daar ook nog binnenvallen om Saf te pesten En Dominic is soms net een klein kind xD Jij wil iets, nou ik dan niet... Lekker puh ^.^ |
|
| |
Asura .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 31 2012, 21:16 | |
| Hahaha, laat ze dan maar snel komen xD. Op een of andere manier heb ik ook veeeeeel inspratie voor dat topic..
Hoewel, het topic met Azure is ook leuk (A) |
|
| |
Allen .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 815 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightmagicKlas: Partner: Let's dance 'till the world ends~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 31 2012, 21:36 | |
| Ja, als het allemaal volgens plan gaat arriveert de tweeling vanavond. Dus daarna mag je al je inspiratie in het topic storten, Maaike En nu zit ik te twijfelen of ik Mini ook zal sturen Zo verleidelijk xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 31 2012, 21:47 | |
| Ben bijna klaar met posten xD Niet zo ongeduldig n_n
|
|
| |
Asura .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 31 2012, 21:49 | |
| Whahahahaha.
Volgensmij wordt het topic echt geeeniaal als Dom ook komt. Az en Nez bekvechten, Yaz en Dom bekvechten. Zep die zich eruiteindelijk mee gaa bemoeien en een uitval van Yazuki over zich heen laat komen en uiteindelijk heel droog 'Ja?" zegt.
En dan krijgt Safke een halve hartverzakking _O- |
|
| |
Allen .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 31 2012, 21:52 | |
| Haha de arme man ^.^ Hoe gaat die dan ooit de openingsdans doen xD En Allen en Charlie gaan gewoon irritant zijn en zich overal mee bemoeien Het enige probleem is dat ik niet in de situatie wil komen waarbij ik tegenover mezelf kom te staan o- Al denk ik dat er wel genoeg andere mensjes zijn... |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 31 2012, 22:17 | |
| Hmm. Az gaat waarschijnlijk doodscheinheilig Nezumi proberen te negeren. Zep krijgt waarschijnlijk ook geen blik. |
|
| |
Master DeWitt
PROFILEReal Name : CAKE~? Posts : 392 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: the air we BreatheKlas: Teacher Air MagicPartner: The rocking of her House had me holding on
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 31 2012, 22:32 | |
| Nezumi gaat proberen haar te negeren maar het lukt hem niet dus gaat hij haar maar pesten >D BUTTSMACK. |
|
| |
Azure
PROFILEPosts : 930 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood // DarkKlas: Norwood // Class PresidentPartner: I love you ♡
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 31 2012, 22:39 | |
| MAAH Maar dan moet Safke ze wel samen indelen. *zet lieve blik op* Noaaaaah? Zou je dat willen doen? |
|
| |
Master DeWitt
PROFILEReal Name : CAKE~? Posts : 392 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: the air we BreatheKlas: Teacher Air MagicPartner: The rocking of her House had me holding on
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 31 2012, 22:42 | |
| Zo heel sneaky achter Safs rug om, hehe. |
|
| |
Allen .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 31 2012, 22:46 | |
| Woepsie ik zie nu pas dat Azure ertussendoor heeft gepost Bwaaah ik ga het wel even iets veranderen, want nu is het een beetje vaagjes xD |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 31 2012, 23:01 | |
| :O Wat is er allemaal Judithke. Wie moet ik samen indelen? |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo feb 01 2012, 07:11 | |
| Azure en Nezumi bij elkaar. xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|