|
|
Auteur | Bericht |
---|
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 29 2012, 12:24 | |
| Dat is waar~
Ik heb ook echt totaal geen anime knowledge xD En iedereen raadde andere animes aan O: Dus uiteindelijk ben ik begonnen met Fate/Zero en Umineko :3 Maar ik heb nog een ontzettend lange lijst van wat ik nog wil zien xD EnJorenistecute~ |
|
| |
Kai
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 195 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: {Water}Klas: {None}Partner: {Get lost}
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 29 2012, 12:24 | |
| @Juud; Soul? xD
--
Gosh, ik ben 2 dagen weg en meteen alles ondergespamt hier xD Ik zit me te bedenken wie Izumi mee kan slepen voor het eventuele Rozenbal o.o |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 29 2012, 12:25 | |
| Ja, het is hier echt de spam xD Ik moet ook nog altijd mensen zoeken voor m'n chars, maar ik zie wel :3 |
|
| |
Kai
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 195 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: {Water}Klas: {None}Partner: {Get lost}
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 29 2012, 12:27 | |
| Ik behoud alleen Izumi :3 Koen zou dan Merle moeten vragen, Kid zal depri in een hoekje gaan zitten zonder medicatie in te nemen, Kazuki ... idunno xD, Klavier komt niet eens opdagen, en de rest boeit me niet Het valt me nu pas op dat ik alleen maar mannen heb /shot |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 29 2012, 12:29 | |
| xD Kan toch~ Ik faal een beetje in jongens spelen, dus ik heb er maar twee :3 |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 29 2012, 12:31 | |
| Hmn, ik moet iemand hebben voor Donovan o3o Want het lijkt me vrij duidelijk dat Nez met Az zou gaan. En Noah zou natuurlijk met Alois gaan. En Alan zou tot zijn grote spijt met Kanda gaan xD Zo tijdens het dansen: 'Alan, je stond op mijn voet.' 'Weet ik >)' |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 29 2012, 12:37 | |
| Haha, ik denk Alois overenthousiast gaat zijn x') Hmn, de rest weet ik eigenlijk niet zo goed. Maar Alejandro is waarschijnlijk weer een bitch c: Hijhaatfeestdagenenshizzle, vooraldooreenincident25jaargeleden xd Alice snapt het niet en is irritant, zoals altijd. En dat was het wel owo |
|
| |
Scáthach .
PROFILEPosts : 90 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, duister.Klas: 1ePartner: Nobody can love me..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 29 2012, 12:38 | |
| |
|
| |
Allen .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 815 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightmagicKlas: Partner: Let's dance 'till the world ends~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 29 2012, 12:38 | |
| Ik heb ook alleen maar guys Weet niet of dat ook betekent dat ik echt geen meisjes kan spelen, aangezien ik in het totaal pas 4 mensjes heb gehad maargoed ^.^ Gwennie werkte niet echt goed in ieder geval... Ik was van plan als 3e een meisje te maken, maar vond te zonde om Allen te laten sterven o-o En voor het Rozenbal; Dominic gaat Yazuki dwingen mee te gaan Mineko gaat offcourse met Mizuki<3 En Allen...gaat misschien een random persoon meeslepen, maar ik heb nog werkelijk geen idee wie of wat o-o Of misschien wel geen date en gaan ze gewoon lekker mensjes pesten en onbekende meisjes rozen geven, kan ook >3 |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 29 2012, 12:45 | |
| - Alejandro schreef:
- Haha, ik denk Alois overenthousiast gaat zijn x')
Hmn, de rest weet ik eigenlijk niet zo goed. Maar Alejandro is waarschijnlijk weer een bitch c: Hijhaatfeestdagenenshizzle, vooraldooreenincident25jaargeleden xd Alice snapt het niet en is irritant, zoals altijd. En dat was het wel owo Moet ie wel eerst Noah leren dansen xD fhaha, ik zie dat al filiaal mislopen. |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 29 2012, 12:50 | |
| - Alan schreef:
- Alejandro schreef:
Hmn, de rest weet ik eigenlijk niet zo goed. Maar Alejandro is waarschijnlijk weer een bitch c: Hijhaatfeestdagenenshizzle, vooraldooreenincident25jaargeleden xd Alice snapt het niet en is irritant, zoals altijd. En dat was het wel owo Moet ie wel eerst Noah leren dansen xD fhaha, ik zie dat al filiaal mislopen. Ik zie het ook al gebeuren dat hij Noah in een jurk hijst. Met de reden; 'Ik had de vorige keer al een jurk aan :3' En je kent zijn messed up idee van bij elkaar zijn in het openbaar xd |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 29 2012, 12:57 | |
| - Alejandro schreef:
- Alan schreef:
- Alejandro schreef:
Hmn, de rest weet ik eigenlijk niet zo goed. Maar Alejandro is waarschijnlijk weer een bitch c: Hijhaatfeestdagenenshizzle, vooraldooreenincident25jaargeleden xd Alice snapt het niet en is irritant, zoals altijd. En dat was het wel owo Moet ie wel eerst Noah leren dansen xD fhaha, ik zie dat al filiaal mislopen. Ik zie het ook al gebeuren dat hij Noah in een jurk hijst. Met de reden; 'Ik had de vorige keer al een jurk aan :3' En je kent zijn messed up idee van bij elkaar zijn in het openbaar xd YEAHH, Noah in een jurk! ;D http://www.zerochan.net/953881 http://www.zerochan.net/833744MUST-HAPPEN. |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 29 2012, 13:00 | |
| Hmm, Ilyasviel~ geen idee Wren heeft niemand~ Miss Malaika gaat of met Norriewood of niet, want Norwood is natuurlijk wel een Sigma geval xD Romano heeft niemand xD Fealwen.. die zie ik nog niet gaan En William durft niet O: Of die neemt Alice mee voor de lol
Dus eigenlijk heb ik helemaal niemand xD FAAL |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 29 2012, 13:05 | |
| Aww xD Ik kan je alleen Donovan aanbieden maar die kent niemand. *foreveralone* |
|
| |
Allen .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 815 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightmagicKlas: Partner: Let's dance 'till the world ends~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 29 2012, 13:07 | |
| Oehh Ilyasviel met Joren... that would be a cuteness overload :O Twee van die kleine fluffy kindjes samen, dan worden ze spontaan doodgehugt ^.^ |
|
| |
Ilyasviel .
PROFILEPosts : 915 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAirKlas: Master NorwoodPartner: ~Let's Play Make Believe ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 29 2012, 13:07 | |
| Lolz :3 Arme Donovan! Naw, Romano zou Don vast geweldig vinden :3 Echthoor, dat ik er nu pas achter kom dat al m'n chars foreveralone zijn xD Awwja, ik moet Joren meeslepen >D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 29 2012, 13:08 | |
| @ Ruuz; Hmn, als ik dat zo zie.. Gaat Alois heel zielig doen van; 'Jij bet mooier dan mij in een jurk :c'
@ Jussel; O god was Luca beetje vergeten xd Maar hij is gewoon zielig omdat hij geen nee kan zeggen ;} En als Norrie nog steeds slangish is, Komt Alejandro Malaika met liefde lastig vallen xd
OmdathetmetLesnogalonmogelijkgaatworden,nognietvergenoeggevoerdderp |
|
| |
Ilyasviel .
PROFILEPosts : 915 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAirKlas: Master NorwoodPartner: ~Let's Play Make Believe ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 29 2012, 13:10 | |
| Wren gaat Luca gewoon mee dwingen :3 Als u daar niets tegen heeft~ Lolz, trollende Al xD |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 29 2012, 13:11 | |
| Als er jongens in jurk gaan komen flipt Saf 'm waarschijnlijk XD Of het moet zo zijn dat hij niet eens ziet dat het een jongen is xd Rofl.
Mitch mag Norwood tijdens het Rozenbal van mij wel weer even normaal maken en stuffzels als hij ook valentijn wil bijwonen. Dan wordt de verhaallijn tijdens het event wel even opzijgezet o3o |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 29 2012, 13:16 | |
| @Noor: Haha xD en Noah zich de hele tijd onprettig voelen. 'Maar Alois-' *trekt aan de rok* 'Weet je zeker dat dit werkt?' *krabt over jeukende pruik* xD
Saf gaat 'm zeker flippen xD hij herrinert zich Noah vast nog wel? o3o |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 29 2012, 13:22 | |
| Haha, of ook zo de opmerking; 'Mijn benen hebben het koud T^T'
@ Jussels; Arme Luca xd Gaat hij van; Why me :c ? |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 29 2012, 13:22 | |
| o3o Misschien niet als Noah voor lange haren zorgt en zijn kat thuishoudt xD |
|
| |
Ilyasviel .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 29 2012, 13:26 | |
| xD Ik zie het al gebeuren, Saf helemaal geschokt
@Noor: Wren gaat Luca gewoon net zolang trollen/spammen/stalken tot hij meegaat >D |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 29 2012, 13:30 | |
| Mijn benen hebben het koud, whaha xD Ik zie nu ineen keer ook die korset-scene van Kuroshitsuji xD Arme Ciel.
Hmm, dan komt het wel goed =w= |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 29 2012, 13:35 | |
| Jussel, je weet dat ze hem maar een keer die Wren blik hoeft te geven en hij volgt haar wel xd
En nee, niet de korset scène xd En als Saf ze doorheeft is het van; 'RENNEN.' En dan een bennyhill scène met dat rennen, derp |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|