Koen .
PROFILEPosts : 49 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon ~ AirKlas: 6th GradePartner: Melt this frozen heart if you want me~
| Onderwerp: [Weg] Kazuki do jan 26 2012, 11:14 | |
| Eigenlijk heb ik veel meer accountjes aan te beiden, maar deze is tot nu toe even het belangrijkste (: Dus, ik bied Kazuki aan. Informatie over hem kan je vinden in zijn voorsteltopic -> HierIk vindt het jammer om hem weg te doen, maar ik kan gewoon niet aan mijn verantwoordelijkheden komen met 'm. Hij is de School Council President, dat moet zo blijven! Eventueel wil ik 'm ook wel met iemand delen, als je niet de volledige verantwoordelijkheid over 'm wilt krijgen (: Gr, Quinty.
Laatst aangepast door Koen op do jan 26 2012, 20:50; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: [Weg] Kazuki do jan 26 2012, 20:27 | |
| Twijfel twijfel. Vind hem wel erg leuk. Heb zijn beschrijving ook gelezen. Maar hurr hurr. Ik heb al een aantal accountjes actief te houden en dunno of ik Kazuki ook actief zou kunnen houden.
Hmm denk er nog even over na :3 |
|
Kai
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 195 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: {Water}Klas: {None}Partner: {Get lost}
| Onderwerp: Re: [Weg] Kazuki do jan 26 2012, 20:39 | |
| Ik hoor het wel als je er uit bent (: |
|
Master Laurent
PROFILEPosts : 380 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth.Klas: Mentor Partner: The reason everyone looks for love, is because it's the closest thing we have to magic.
| Onderwerp: Re: [Weg] Kazuki do jan 26 2012, 20:41 | |
| Misschien dat we hem evt. in het begin nog blijven 'delen' gheh klinkt zo leuk En als het goed gaat kan ik hem natuurlijk nog volledig overnemen. Want zijn karakter is te leuk om onactief te laten ^,^ |
|
Kai
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 195 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: {Water}Klas: {None}Partner: {Get lost}
| Onderwerp: Re: [Weg] Kazuki do jan 26 2012, 20:43 | |
| Dat is een mogelijkheid (: Dan kan je 'm inwerken en later nog een beslissing nemen ^^.
Ik zal het wachtwoord veranderen en naar je toesturen :3 |
|
Master Laurent
PROFILEPosts : 380 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth.Klas: Mentor Partner: The reason everyone looks for love, is because it's the closest thing we have to magic.
| Onderwerp: Re: [Weg] Kazuki do jan 26 2012, 20:44 | |
| Oké is helemaal goed hoor =D Stuurt u maar gewoon naar Laurent toe ^^ |
|
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: [Weg] Kazuki | |
| |
|