PROFILE Real Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark x Fire Klas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 17 2012, 17:56
Dominic schreef:
De rechtbank? Whut O.o Je hebt toch geen bank beroofd he xD
Nope ^^ Weet jij wat Wereldorientatie is?
Dominic
PROFILE Real Name : Emma Posts : 4478 Points : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark-x-Light Klas: Master Savador Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 17 2012, 17:58
Sortof...doet me denken aan aardrijkskunde xD En hebben we met de CITO nog gedaan xD Iets met...geschiedenis et aardrijkskunde toch??? En succes Nina Ach, presentatie's zijn gewoon horror...
Elveria God of Mischief
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark x Fire Klas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 17 2012, 18:04
Nou, zo zou je het kunnen zeggen. En met de leraar gaan we naar de rechtbank om zittingen te bekijken ^^
Dominic
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark-x-Light Klas: Master Savador Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 17 2012, 18:06
Haha gelukkig xD Dacht al dat we met een diehard crimineel te maken hadden hier Nou veel plezier ofzo, zal vast wel interessant worden en beter dan les
Elveria God of Mischief
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 17 2012, 18:07
Lijkt me wel leuk ^^ Wil je topicje?
Dominic
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 17 2012, 18:08
Jawoor, maar dan liever met Allen of Mineko Aangezien ik met Dominic anders in teveel dingen tegelijk zit xD Soo, your choice
Elveria God of Mischief
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 17 2012, 18:10
Oke ^^ doe maar Allen ^^ begin jij?
Ilyasviel .
PROFILEPosts : 915
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir Klas: Master Norwood Partner: ~Let's Play Make Believe ღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 17 2012, 18:12
WAAH Ik haat het als m'n leraar m'n toets pakt, ernaar kijkt en zegt dat de eerste vraag fout is, vervolgens me teleurgesteld aankijkt en dan wegloopt En nu weer gaan leren O: Ikwilposten
Allen .
PROFILE Real Name : Emma Posts : 815 Points : 20
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lightmagic Klas: Partner: Let's dance 'till the world ends~
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 17 2012, 18:14
Hmm... Allen is prima Maar het is handiger als jij het topic zou kunnen maken Want ik moet nu eten koken enzo, maar daarna heb ik tijd om te antwoorden voor ik naar voetbal ga... Of je moet wachten tot morgen, dan heb ik tijd om een beginpost te bedenken, dat is ook goed.
Ilyasviel .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir Klas: Master Norwood Partner: ~Let's Play Make Believe ღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 17 2012, 18:17
Oh, daar gaat het leren~ Moet zo naar de dierenarts met de katten :3 Gaatlekkerzo xD
Elveria God of Mischief
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 17 2012, 18:18
Ik zit morgen tot half 5 op school -.-
Allen .
PROFILE Real Name : Emma Posts : 815 Points : 20
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lightmagic Klas: Partner: Let's dance 'till the world ends~
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 17 2012, 18:19
Ach ik zit van half negen tot 10 voor 5 xD EnNuMoetIkGaanKoken...
Elveria God of Mischief
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 17 2012, 18:20
Ik post wel als het vandaag lukt ^^ Andersjijmorgenposten
Ilyasviel .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 17 2012, 18:20
Aw, dat is best lang.. Succes, Dominic/Mineko/Allen! Als het vakantie wordt moet ik maar eens in gaan halen met posten. Anders wordt ik zo inactief xD
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 17 2012, 18:30
IkwileigenlijkbijLuce&Fealwenintopicposten Hysterische Les; 'WAT MOET IK DOEN ALEJANDRO GAAT MEE NAAR GREN' xD
Koen .
PROFILEPosts : 49
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Puffoon ~ Air Klas: 6th Grade Partner: Melt this frozen heart if you want me~
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 17 2012, 20:38
En toch doet me dit denken aan Alejandro xD
Luce
PROFILEPosts : 97
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Nova Klas: ~ That was many years ago~ Partner: ~I just don't~
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 17 2012, 20:40
Lesaiah schreef:
IkwileigenlijkbijLuce&Fealwenintopicposten Hysterische Les; 'WAT MOET IK DOEN ALEJANDRO GAAT MEE NAAR GREN' xD
Gezellig (: Haha Dan post je er toch
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 17 2012, 20:54
Open studie ruimte is mijn plekje =w= Medestudenten verklaren me voor gek dat ik er zes uur doorbreng Maar nu heb ik wel mooi vrije tijd terwijl zij nog aan de bak moeten. Bwahahaha *groovy fingersnap*
Luce
PROFILEPosts : 97
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Nova Klas: ~ That was many years ago~ Partner: ~I just don't~
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 17 2012, 20:59
Dan ben ik net zo als die medesturdenen.. (: Ik stel echt lekker alles uit tot het laatste moment en dan zit ik ook dagen achter elkaar te blokken. Yay! Ik vind het knap van je Noah!
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 17 2012, 21:07
Didit~ Ik vond zo'n vocaloidliedje bij hem passen. I wish they'd all just die ofzeu.
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: None. Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 17 2012, 21:11
Ik vind stiekem dat Al Feal mee moet smokkelen naar Gren, Want ze past toch wel in een koffer of zo owo Maar ik zie hem er al voor aan om gewoon lucifers mee te nemen en... Dan gaat proberen alles in de fik te steken omdat hij gewoon... Het is Al ._. En dan moet Feal het blussen n_n
Ik vind dat ik vanavond nog eventjes moet posten, Omdat ik morgen waarschijnlijk geen inspiratie heb. *staart naar school en piano* Meh.
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.