|
|
Auteur | Bericht |
---|
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| |
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 12 2011, 17:52 | |
| - Alejandro schreef:
- Maar ik moet wel altijd lachen om horror films D:
Hahaha. Serieus? Ik moet ook altijd lachen als er een dikke slachtpartij is ofzo. En dan zit mn vriendin met zo'n wtf blik naast me half dood te gaan |
|
| |
Yarden .
PROFILEPosts : 280 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water Klas: Partner: I know you, I walked with you Once upon a dream
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 12 2011, 18:01 | |
| Jullie sporen alle twee niet, zodra er een horrorfilm is verdwijn ik achter een kussen HAHAHAH Of zodra er een slacht partij is, zie je mij ''PAK HEM TIJGER JE KUNT HET!'' roepen ghihi c: |
|
| |
Luca .
PROFILEPosts : 708 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en LuchtKlas: NvtPartner: Apparently I don't belong in your precious memory.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 12 2011, 18:01 | |
| En toen had Luca ook een profielplaatje n_n KLEURTJES.
@ Joya; Whaha, dat heb ik dus ook altijd x') En soms zit ik ook van; DITKANHELEMAALNIET XDD Helemaal in een deuk of zo, omdat mijn realisatie punt te hoog ligt in vergelijking met hun o3o Gekkeikkeook. |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 12 2011, 18:34 | |
| Horrorfilms is vooral grappig als er zo'n "PLATSH" geluidje komt als iemand te pletter valt~
Maar ja. Laat thuis zijn is slecht voor inspiratie. |
|
| |
William .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 259 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirxWaterKlas: Partner: ~There's nothing either Good or Bad; Thinking makes it so ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 12 2011, 18:42 | |
| Horrorfilms zijn vooral grappig als mensen vreemde gezichten trekken als ze iemand vermoorden~ Of met overdreven muziek die er eigenlijk niet bij hoort xD Maar eigenlijk kan ik er helemaal niet tegen D: |
|
| |
Luca .
PROFILEPosts : 708 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en LuchtKlas: NvtPartner: Apparently I don't belong in your precious memory.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 12 2011, 18:47 | |
| Nou, meestal zit er helemaal geen samenhang in. Of is de verhaallijn bar slecht. En dan zit ik van: How is that even possible >o ? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 12 2011, 18:50 | |
| 99 van de 100 keer weet je al precies wat er gaat gebeuren. En indeed die muziek whahah ik kan daar ook zo om lachen xp En ook soms dat bloed he hoe het er uit spuit. Like what the hell dat kan helemaal niet dude echt hoor x3 En nu ga ik eventjes eten en dan weer verder mijn topicjes bijwerken |
|
| |
Yarden .
PROFILEPosts : 280 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water Klas: Partner: I know you, I walked with you Once upon a dream
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 12 2011, 18:51 | |
| Je kan me niet zeggen dat The Ring slecht is. ;_; Want ja, die is toch echt wel goed. + ik was bang om een naamloze film te kijken bang dat dat kind uit de tv zou kruipen xdd |
|
| |
Ivy .
PROFILEPosts : 250 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood/DarkKlas: 2ePartner: Daddy always said ,If boy's don’t like you they are gay.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 12 2011, 18:51 | |
| Jaaa, ik had een echt savador momentje. Ik liep uiterst charmant met mijn fluoricerend gele vestje over straat. Yeah Goed nu weer mijn bedje in met mij voorhoofdsholte ontsteking en m'n koorts... Lieve SSA, ik ben jullie niet vergeten hoor! Het einde van 2011 loopt gewoon niet echt lekker xD haha |
|
| |
Nezumi .
PROFILEPosts : 635 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: || All I ever wanted, all I ever needed is here in my arms, words are very unnecessary ♥ ||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 12 2011, 18:52 | |
| I love horror <3 Zo grappig hoe mensjes vermoord worden xD al moet ik toegeven dat ik toch wel misselijk werd van the Human Centipede. Die was GROSS D: |
|
| |
Luca .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 12 2011, 18:54 | |
| Ja, maar human centipede noem ik geen horror... Dat is gewoon ziek en vies en ew. Het enige waarmee ze dachten horrorish te zijn is dat ze niet kunnen janken want hun monden... Tjaa. Die film is gewoon ziek ._. Net zoals dat tweede deel dat ze wilden maken. Ben zo blij dat het niet doorgaat o_o |
|
| |
Yarden .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 12 2011, 18:54 | |
| the Human Centipede was gewoon alles behalve normaal. Ik lag half misselijk in mijn bed toen hij aan die operatie begon. Echt die film is zo niet normaal. |
|
| |
Nezumi .
PROFILEPosts : 635 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: || All I ever wanted, all I ever needed is here in my arms, words are very unnecessary ♥ ||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 12 2011, 18:56 | |
| Gah, het idee alleen al o.O Neg, geef mij maar The Ring of The Exorcist. Die zijn awesome :3 Saw vind ik ook briljant. |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 12 2011, 19:00 | |
| Saw vond ik ook een beetje.. Minder horror en meer -kijk-hoe-ik-mensen-afmaak-op-de-meest-vage-vieze-manieren-die-ze-zelf-uit-moeten-voeren Niet echt mijn favoriet xD |
|
| |
Yarden .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 12 2011, 19:00 | |
| Saw vind ik dus niets aan, en aan The Exorcist heb ik een trauma, please Door die film heb ik 2 weken niet kunnen slapen. Ik keek die film toen ik 8 was ofzo, ik vind hem zo eng echt serieus. |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 12 2011, 19:01 | |
| Whaha Ik faal op MSN En het eten had champignons. Maar het waren kliekjes, dus ik vertrouw het niet helemaal... |
|
| |
Luca .
| |
| |
Nezumi .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 12 2011, 19:16 | |
| xDD
Fck, we gaan morgen debatteren... Met mijn klas vol geboren stand-up comedians xD dat wordt erg pijnlijk voor mijn maag xD |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 12 2011, 20:05 | |
| HETISSTIL En ik heb morgen.. Helemaal niets, geen enkele overhoring, echt gewoon niets DATISHEELENG |
|
| |
Master Klavier
PROFILEPosts : 147 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon - AirKlas: I'm the teacher, Baby Partner: You fell in love with a broken heart~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 12 2011, 20:57 | |
| Ik heb morgen een NL&T proefwerk D: /bang
Ik ben mijn aantekening kwijt omdat 'ie op mijn gecrashte laptop staan >< |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 12 2011, 21:12 | |
| Ik heb totaal geen inspiratie D: ik zit al dagen te knoeien met Noah's post, wrrr... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 12 2011, 21:32 | |
| Ik denk soms dat ik geen inspiratie heb en dan bam ineens komt het hehehe xd Maar indeed als je al een tijdje geen inspi hebt is dat wel kud ja ;( |
|
| |
Luca .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 12 2011, 21:42 | |
| Ruuz, als het niet gaat, gaat het niet n_n Niet forceren aub ;o *aait* Mijn post is gewoon niet bruikbaar, that's all owo
En ik heb eigenlijk nooit echt inspiratie, Typ maar wat ;D Best handig n_n |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 12 2011, 22:17 | |
| Hopelijk kun je er wat mee ._____."
Oh, vandaag was zo geweldig. We hadden een tussenuur en toen gingen we trollface, Me Gusta, Challenge Accepted, Nyan cat en Flippy op de tafel tekenen. Die tafel is nu officieel de coolste tafel ooit xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|