|
|
Auteur | Bericht |
---|
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 11 2011, 12:44 | |
| Goedemiddag~ Eindelijk los van de ouderlijke ideeën dat tv kijken met z'n allen leuk is als je 'Boeken' moet zien.. dus eindelijk hier :3 |
|
| |
Luca .
PROFILEPosts : 708 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en LuchtKlas: NvtPartner: Apparently I don't belong in your precious memory.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 11 2011, 12:57 | |
| Oké, ik ga posten met Luca. Paniek x') Whaha, geniaal. Was lang geleden dat ik me zo verheugde op het maken van een post ;o JEEJ. |
|
| |
William .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 259 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirxWaterKlas: Partner: ~There's nothing either Good or Bad; Thinking makes it so ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 11 2011, 13:12 | |
| Yay! Luca is echt geniaal, vooral met Wren die aan de ene kant hatelijk naar hem wil kijken maar aan de andere kant gek gaat door het vuur xD Bwah, haat aan geschiedenis ;.; Daar ga ik maar eens aan beginnen |
|
| |
Master David
PROFILEPosts : 636 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 11 2011, 14:54 | |
| |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 11 2011, 14:55 | |
| - Alice schreef:
- Hetiszostil.
Veeltestilvoormijngevoel Trololo Dus ga ik bedenken wat Les gaat doen om Al te dissen~ |
|
| |
Master David
PROFILEPosts : 636 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 11 2011, 14:57 | |
| - Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Hetiszostil.
Veeltestilvoormijngevoel Trololo Dus ga ik bedenken wat Les gaat doen om Al te dissen~ Mijngevoeldan. Whaha. 'Je zou me wakker maken.' 'Maar je bent zoveel leuker als je slaapt.' 'Wat wil je daarmee zeggen?' 'Want dan houd je tenminste je mond.' |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 11 2011, 14:57 | |
| Het is zeer stil :O Ik moet een Duist toneelstuk lezen...maar ik ga liever een nieuwe char bedenken ^^ En daarna misschien posten, al heb ik niet echt inspiratie :C
|
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 11 2011, 14:59 | |
| - Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Hetiszostil.
Veeltestilvoormijngevoel Trololo Dus ga ik bedenken wat Les gaat doen om Al te dissen~ Mijngevoeldan. Whaha. 'Je zou me wakker maken.' 'Maar je bent zoveel leuker als je slaapt.' 'Wat wil je daarmee zeggen?' 'Want dan houd je tenminste je mond.' Gaat ze hem leren bloemetjeskettingen te maken 'Je vingers zijn te ruw' 'Ik ben een man' 'Vast' |
|
| |
Master David
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 11 2011, 15:02 | |
| - Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Hetiszostil.
Veeltestilvoormijngevoel Trololo Dus ga ik bedenken wat Les gaat doen om Al te dissen~ Mijngevoeldan. Whaha. 'Je zou me wakker maken.' 'Maar je bent zoveel leuker als je slaapt.' 'Wat wil je daarmee zeggen?' 'Want dan houd je tenminste je mond.' Gaat ze hem leren bloemetjeskettingen te maken 'Je vingers zijn te ruw' 'Ik ben een man' 'Vast'
'Moet ik het bewijzen of zo?' 'Nee, doe maar niet. Ik probeerde enkel op een subtiele manier duidelijk te maken dat je een vrouwelijke kant hebt die erg aanwezig is.' Het is zo gemakkelijk om Al te dissen ;D |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 11 2011, 15:03 | |
| Aww, bloemetjeskettingen xD Ik zie het Al al doen Ik ga proberen iets te verzinnen bij Luca en Wren in het topic xD en dan doorzeuren over de Pokrovkathedraal of zo |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 11 2011, 15:32 | |
| - Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Hetiszostil.
Veeltestilvoormijngevoel Trololo Dus ga ik bedenken wat Les gaat doen om Al te dissen~ Mijngevoeldan. Whaha. 'Je zou me wakker maken.' 'Maar je bent zoveel leuker als je slaapt.' 'Wat wil je daarmee zeggen?' 'Want dan houd je tenminste je mond.' Gaat ze hem leren bloemetjeskettingen te maken 'Je vingers zijn te ruw' 'Ik ben een man' 'Vast'
'Moet ik het bewijzen of zo?' 'Nee, doe maar niet. Ik probeerde enkel op een subtiele manier duidelijk te maken dat je een vrouwelijke kant hebt die erg aanwezig is.' Het is zo gemakkelijk om Al te dissen ;D Maar Al ís zwaar vrouwelijk soms. Soms ook niet, xD |
|
| |
Master David
| |
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 11 2011, 15:35 | |
| Het zou eng zijn als Al stiekem een meisje was 030 |
|
| |
Master Klavier
PROFILEPosts : 147 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon - AirKlas: I'm the teacher, Baby Partner: You fell in love with a broken heart~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 11 2011, 15:37 | |
| Ik heb een les geopend met Klavi o.o Ik voel me eng xD |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 11 2011, 15:37 | |
| - Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Hetiszostil.
'Moet ik het bewijzen of zo?' 'Nee, doe maar niet. Ik probeerde enkel op een subtiele manier duidelijk te maken dat je een vrouwelijke kant hebt die erg aanwezig is.' Het is zo gemakkelijk om Al te dissen ;D Maar Al ís zwaar vrouwelijk soms. Soms ook niet, xD Het is dat hij die gaywave nog niet doet Enhijheeftookdietikdathijaltijdzijnhanddoorzijnhaarhaalt. Andrelon reclame XDD xD Nee, die van Head&Shoulders En zijn douche is te warm, dat ook. |
|
| |
Master David
| |
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 11 2011, 15:45 | |
| - Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Hetiszostil.
'Moet ik het bewijzen of zo?' 'Nee, doe maar niet. Ik probeerde enkel op een subtiele manier duidelijk te maken dat je een vrouwelijke kant hebt die erg aanwezig is.' Het is zo gemakkelijk om Al te dissen ;D Maar Al ís zwaar vrouwelijk soms. Soms ook niet, xD Het is dat hij die gaywave nog niet doet Enhijheeftookdietikdathijaltijdzijnhanddoorzijnhaarhaalt. Andrelon reclame XDD xD Nee, die van Head&Shoulders En zijn douche is te warm, dat ook. Laathem. Mijn douche is ook altijd te warm o3o
@ Justine; Dat zou nog eens een verrassing zijn XD De mijne ook~ Maar het is toch best geniaal. Ik zie Al eigenlijk nog wel eens in een jurk rondparaderen~ |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 11 2011, 15:46 | |
| Op naaldhakken >D Wil Les hem kussen, Al zo van: NEE O: Dan verpest je m'n lippenstift~
Oe~ Bijna 1000 berichten |
|
| |
Master David
| |
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 11 2011, 16:06 | |
| - Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Hetiszostil.
'Moet ik het bewijzen of zo?' 'Nee, doe maar niet. Ik probeerde enkel op een subtiele manier duidelijk te maken dat je een vrouwelijke kant hebt die erg aanwezig is.' Het is zo gemakkelijk om Al te dissen ;D Maar Al ís zwaar vrouwelijk soms. Soms ook niet, xD Het is dat hij die gaywave nog niet doet Enhijheeftookdietikdathijaltijdzijnhanddoorzijnhaarhaalt. Andrelon reclame XDD xD Nee, die van Head&Shoulders En zijn douche is te warm, dat ook. Laathem. Mijn douche is ook altijd te warm o3o
@ Justine; Dat zou nog eens een verrassing zijn XD De mijne ook~ Maar het is toch best geniaal. Ik zie Al eigenlijk nog wel eens in een jurk rondparaderen~ Zorgt 'ie geloof ik bij trauma's bij iedereen x') En dan later bij Les; 'ZEGDATIKMOOIBEN.' xD 'Ben je niet. Moet ik me nu als jongen gaan kleden?' |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 11 2011, 16:08 | |
| Bwah, ikmoet film gaan kijken met zieke zusje 030 waarschijnlijk versta ik er niets van omdat ze de hele tijd hoest xD Nee hoor, dat is vals Doegdoeg! |
|
| |
Master David
| |
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 11 2011, 16:21 | |
| - Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Hetiszostil.
@ Justine; Dat zou nog eens een verrassing zijn XD De mijne ook~ Maar het is toch best geniaal. Ik zie Al eigenlijk nog wel eens in een jurk rondparaderen~ Zorgt 'ie geloof ik bij trauma's bij iedereen x') En dan later bij Les; 'ZEGDATIKMOOIBEN.' xD 'Ben je niet. Moet ik me nu als jongen gaan kleden?' Whaha, ik zie hun er best al voor aan dat ze helemaal ruzie gaan hebben over hoe zwaar het is als man of vrouw. En dan uiteindelijk besluiten voor een dagje te 'ruilen' van plaats Genialiteit x') Whaha Alejandro worstelen met een bh. Ik zie het voor me |
|
| |
Master David
| |
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 11 2011, 16:36 | |
| - Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Lesaiah schreef:
- Alice schreef:
- Hetiszostil.
@ Justine; Dat zou nog eens een verrassing zijn XD De mijne ook~ Maar het is toch best geniaal. Ik zie Al eigenlijk nog wel eens in een jurk rondparaderen~ Zorgt 'ie geloof ik bij trauma's bij iedereen x') En dan later bij Les; 'ZEGDATIKMOOIBEN.' xD 'Ben je niet. Moet ik me nu als jongen gaan kleden?' Whaha, ik zie hun er best al voor aan dat ze helemaal ruzie gaan hebben over hoe zwaar het is als man of vrouw. En dan uiteindelijk besluiten voor een dagje te 'ruilen' van plaats Genialiteit x') Whaha Alejandro worstelen met een bh. Ik zie het voor me Whaha XDD Hij is een expert in ze uitkrijgen, maar aandoen ho maar n_n Hij kan het met een hand, zelfs met grootse afleiding :3 DATJEHETWEET.
Doet me denken aan die messedup view van: 'I'mgoindtorapeyouall>D' Iknow. "Hij kon het niet helpen dat zijn handen vrijwel automatisch handelden wanneer de bandjes van haar bh omlaag dreigden te glijden." |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|