MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water Klas: Partner: I know you, I walked with you Once upon a dream
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 10 2011, 12:30
En nu ga ik cupcakes maken 8D En inspiratie opdoen voor een onmogelijke post.
Master David
PROFILEPosts : 636
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: [ A ] ir, thanks to some studies. Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 10 2011, 13:47
Ik ben nu dus officieel verkouden ._. Mijntimingisookzogoed.
Nou, ik heb wiskunde geleerd. Voor een gedeelte. Dus nu heb ik het recht om postjes te maken >U [strike]Enikweerstonddeverleidingomtegaantekeneninmijnschrift[/size]
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark ~&~ Air Klas: Miss Eres~ Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 10 2011, 13:58
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 10 2011, 15:26
I DO NOT KNOW Maar ik moet heel lang oppassen straks~
Alan Gestorven
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark ~&~ Air Klas: Miss Eres~ Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 10 2011, 15:36
Awws. Ik hoor eigenlijk te leren maar ik heb geen ziii-hin D: Ik heb echt nergens zin in vandaag.
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 10 2011, 15:52
Derp. Ik blijf dit grappig vinden xd I don't even remember what the code was. I think it was 5376. - schrijft 5736 op - *facepalm*
Isaac .
PROFILEPosts : 642
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air Klas: Partner: Rawr :3
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 10 2011, 15:59
Dat is echt het vreemdste spel ever dat ik heb gezien o_o Waardehelgaathetover? Paarse mannetjes die rapen met een te groot hoofd? Likewhuut?
Master Savador
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 10 2011, 16:08
Don't ask me XD it's fcked up Het zijn van die Japanse oni's (= dit soort dingen) en je zit opgesloten in een huis. En die mannetjes blijven je volgen tot ze je hebben en dan eten ze je op ;o Maar het spel is best engig om te spelen eigenlijk ;D
Alan Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 10 2011, 16:13
xDD Ik zat Plants vs. Zombies te spelen en het is geniaal xD
Isaac .
PROFILEPosts : 642
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air Klas: Partner: Rawr :3
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 10 2011, 16:18
Mijn rechter slaap doet pijn... Dat is zo'n akelig gevoel >o<
En ik haat verkouden zijn. Ik ruik niets, ik moet door mijn mond ademen - wat ik vreselijk vind. En ik hoest alsof ik een diehard roker ben. Ikwilvanavondnietgaanslapen T^T
Alan Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 10 2011, 16:21
Aww, poor Noor (hé, dat rijmt >3) *aait jouw hoofd* Drink heel veel thee met veel honing, maar wel Spaanse Tijm-honing want die is echt goed. En probeer menthol-snoepjes, die helpen je luchtwegen open te gaan en eet veel mandarijntjes :3 Dat alles heb ik gedaan en ik ben dankzij die drie ontsnapt aan verkoudheid, want ik heb een best wel zwakke weerstand en als ik verkouden word, word ik het ook heftig.
Master David
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: [ A ] ir, thanks to some studies. Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 10 2011, 16:31
Ik heb over het algemeen een redelijke weerstand. Maar ja, net zoals bij jou... Als je het wordt, word je het ook echt goed ._. Ik heb geen menthol snoepjes in dit huis. Mandarijnen zijn op. En ik haat honing. IMDOOMED. Ach, dan maar braafjes slurpen van de groene thee n_n Ik ga gewoon naar school toe maandag, proefwerkweek is proefwerkweek. Misschien dat ik wel eerder wegga bij studieuur... Als ik me echt te beroerd voel owo
Alan Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 10 2011, 16:35
Oke, je bent echt doomed xD Uh, ruik aan een ui? Deed mijn opa altijd als hij verkouden was xD En volgens een of andere gezondsheidssite helpt kippensoep en stomen ook, al heeft dat niet langdurig effect... Stomen heb ik al eens geprobeerd, helpt voor geen ene fck .___.'' Dus probeer kippensoep? xD Ik heb mijn pww pas na de vakantie en dan twee weken erna.
Master David
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 10 2011, 16:41
Ik heb in totaal vier proefwerkweken. En ze vallen allemaal voor de vakanties ._.
En we hebben geen kippensoep x') En van uien moet ik huilen D: En stomen doe ik al onder de douche, aangezien ik die altijd veelste warm heb staan ;}
Ach, ik kom er wel uit n_n Want het is niet dat ik niet naar school kan of zo c: Daar is koorts voor nodig ;p
Alan Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 10 2011, 16:45
Vier maar? o.o Ik heb er 8 in een pww!
Haha, ach ja. Het gaat wel weer over. Het is gewoon even uitzieken. Oh, had ik maar koorts maandag. Dan heb ik herprofilering en moet ik mijn NL-proefwerk opnieuw maken. Niet dat die zo lastig is, het is maar spelling, maar ik heb er toch een 3 voor weten te halen o.O
Master David
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 10 2011, 16:59
Per proefwerk week heb ik... zeven proefwerken (; Mocht je het verkeerd opvatten o3o Eerst had ik er ook acht, maar voor informatica krijg ik geen proefwerken meer enzo o3o Dus daarom zijn het er nu maar zeven c:
Je wilt niet weten waar ik een proefwerk over ga krijgen van NL. Stijlfouten, zins fouten, spelling van woorden, samenstelling etc. Ik ben echt blind als het daarop aankomt. I'mgoingtofail.
Alan Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 10 2011, 17:02
Kt, ik las ''Ik heb in totaal vier proefwerken'' xDDD Excuse-moi, my dear.
OH GOD, ik haat dat zo erg! Ik merk nooit die stomme contanimaties op, en als ik dat doe weet ik de uitdrukkingen/woorden niet en de incongruentie merk ik ook nooit echt. Echt... C'est très tèrrible!
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 10 2011, 17:48
Guh. Dat had ik ook. Ik faalde met tautologie sheh .-.
Anyways, we gaan maar eens koken. Hou de boel hier ondertussen overeind C:
Master David
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 10 2011, 18:38
Ik heb gewoon een geschiedenis getypt van drie A4tjes lang Maar ik denk dat als ik geschiedenis van Alejandro uit typ die waarschijnlijk nog langer wordt. Met mijn kunnen destijds. Harhar.
Sevalin .
PROFILE Real Name : Highscore Posts : 615 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: - Klas: - Partner: N&O
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 10 2011, 19:18
Hoihoi. <'3 Heb k wat gemist
Wren .
PROFILE Real Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: PuffoonxRazen - AirxFire Klas: Master Savador - 6th Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 10 2011, 20:23
Wb :3
LOL zie dit, de beschrijving van het woord gezelligheid xD Klik Door een gast uit Amerika dacht ik die een tijd in Nederland door heeft gebracht en dus een soort lijst heeft gemaakt met dingen die Nederlanders leuk vinden xD
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 10 2011, 22:17
Mensen, ik wil eigenlijk redenen horen waarom er niet meer op de fietstocht gepost wordt. Niet om te beschuldigen of aan te dringen dat je moet gaan posten, maar gewoon om na te gaan waarom de meeste events (en de meeste lessen) zo snel vastlopen. Just why? Wordt het te lang uitgerekt, is het niet leuk genoeg met meerderen in een topic, roept het een verplicht gevoel op? ;o
Yarden .
PROFILEPosts : 280
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water Klas: Partner: I know you, I walked with you Once upon a dream
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 10 2011, 22:30
Ja ik weet het, ik moet posten met Satoko, Maar ik heb het druk -'k weet het is geen reden want ergens anders kan ik wel posten-, en persoonlijk vind ik het moeilijk om met meerdere in een topic te zitten. Dat maakt het voor mij zo verwarrend.
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.