|
|
Auteur | Bericht |
---|
Nez
PROFILEPosts : 248 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde [ Lucht ]Klas: [ Geen ]Partner: I don't know how many times I have forgiven you; I do know however, I always will [ ❤ ]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 06 2011, 23:15 | |
| Ik hoorde net mijn moeder "donzig" ofzo zeggen Maar op zo'n toon dat het dat wel niet geweest zal zijn |
|
| |
Master David
PROFILEPosts : 636 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 06 2011, 23:16 | |
| Ik schnell posten? Noway x') Alleen als ik er echt helemaal op geconcentreerd ben, Goed ingespeeld ben op het personage, En toevallig inspiratie heb (; Anders ben ik zo sloom als maar kan heur ;D Hoewel mijn normale standaard half uur, tot drie kwartier is. En als het meezit kwartiertje voor een lul post van 600 woorden n_n |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 06 2011, 23:22 | |
| Ugh. Same x3 Maar het moet wel wat stilletjes zijn als ik bezig ben met een post anders lukt dat voor geen meter. Is nogal lastig met broertjes die een disco in hun kamer bouwen. o3o Butyeah Meestal komt er wel iets zinnigs uit. I think ;x |
|
| |
Master David
PROFILEPosts : 636 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 06 2011, 23:28 | |
| Ik delete nooit een zin. Mijn posts met Alejandro zijn ook altijd zo hilarisch in een bepaald opzicht. Want echt... Ik zet echt alles wat ik kan bedenken erin x') Misschien dat hij daarom het meest op mij lijkt van al mijn personages *wrijft over zijn kin* Verklaard wel zijn inhoudende vrouwelijke kant ;} Whaha... Wat was dat nou? 'Je hebt je beeld van mij nog steeds niet aangepast.' 'O, wel hoor.' 'Nou, hoe zie je me dan?' 'Hmn... Je bent veel gevoeliger dan ik dacht, en je vrouwelijke kant is ook erg aanwezig de laatste tijd.' 'Had ik je wat gevraagd?' 'Ja, eigenlijk wel.'
Hij is echt een stoere bink. |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 06 2011, 23:28 | |
| Ik ga maar eens slapen xD ookal kan ik dat niet door die koffie~ Hehe, not very clever. Ik ga wel chibi-Aloisjes tellen c: |
|
| |
Miss Elena
PROFILEPosts : 220 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtKlas: GeenPartner: You're in love with a girl who's in love with the world.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 06 2011, 23:46 | |
| Ik ga chibi Nezjes en Rileys tellen~ |
|
| |
Master David
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 06 2011, 23:56 | |
| Ik ga maar eens richting staren in bed en denken aan dingen die ik kan proppen in mijn verhaaltje c: Dat is mijn versie >o Trusten SSA n_n
Voornamelijk Noah en Judith, aangezien jullie nog de enigen zijn o3o |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 07 2011, 01:18 | |
| Trusten alle mensjes n__n |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 07 2011, 07:18 | |
| |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 07 2011, 07:41 | |
| Good morning. Wou niet uit me bed komen. Ik begin op een puber te lijken ;O |
|
| |
Yarden .
PROFILEPosts : 280 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water Klas: Partner: I know you, I walked with you Once upon a dream
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 07 2011, 09:00 | |
| En nu post voor Juud maken. Ik dwing mezelf ertoe. Want vanmiddag kan dat niet meer. :c |
|
| |
Master David
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 07 2011, 09:18 | |
| Iksnaphetechtnietmeer. Ik weet echt gewoon niet meer wat ik moet maken voor informatica x') Dan maar later heel sneaky dingen downloaden van internet ._. |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 07 2011, 09:21 | |
| Okay, het was best vaag toen m'n pc ineens uitviel xD
|
|
| |
Yarden .
PROFILEPosts : 280 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water Klas: Partner: I know you, I walked with you Once upon a dream
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 07 2011, 09:23 | |
| Zo gepooost. En dan moet je zometeen maar eens richting school. Tot 4uur, meh sad. |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 07 2011, 09:29 | |
| Gepoooooost bij Aloisje ;3 Nuuhhh, het is zielig ;_; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 07 2011, 10:57 | |
| Zo, post uitgeschreven op papier xd Als ik thuis ben maar een overtypen, want als ik dat op iPod zou proberen.. Tja, frustratie o3o |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 07 2011, 11:48 | |
| Nutteloos zijn @ werktiduur Toch maar Duits beginnen Of Nl nog even nakijken Dilemma |
|
| |
Master David
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 07 2011, 13:55 | |
| Ik was net voor de regen thuis o_o Phieuw wat heb ik toch weer geluk ;D |
|
| |
William .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 259 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirxWaterKlas: Partner: ~There's nothing either Good or Bad; Thinking makes it so ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 07 2011, 14:09 | |
| Oe, gelukkig xD Ik moest in de regen wachten op m'n bus die wegreed -.- |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 07 2011, 15:01 | |
| Lalalaaaa, nog twee uur =.= Maar ik heb in ieder geval een Noah-postje af ;3 Hier hangt een geniaal rijmpje (ik zit in de mediatheek)
Ik ben Flipje, goeiedag! En nu wil ik wel weten, Waarom ik zo weinig mag.
Mag niet met mijn vingers eten, Mag mijn zakdoek niet vergeten. Mag niet voetballen op straat, Mag niet onder 't prikkeldraad. Mag niet zonder schoenen lopen, Mag mijn step niet eens verkopen. Mag niet vissen in mijn neus, Mag niet stampen als een reus. Mag niet op mijn nagels bijten, Mag niet op de muren krijten. Mag niet in de dakgoot staan, Mag niet met de deuren slaan. Mag mijn petje niet verliezen. Mag niet zonder zakdoek niezen. Ik ga op 'n goeie dag Naar 'n land waar alles mag! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 07 2011, 15:13 | |
| Ikwilposten. Maar ik moet stresserig verder werken aan informatica. Dacht ik heel blij dat ik alles af heb, blijkt dat ik nog drie hoofdstukken moet maken! En de les hebben we verkloot aan uit elkaar halen van oude computers en stuff. Like... UGHE. *gaat weer verder met zinloze codes typen* |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 07 2011, 15:17 | |
| Omg, ik tril nog steeds van schrik.. Daarnet sms'je gekregen van een vriend, een hele vunzige, bleek iemand op z'n telefoon te zitten... Omg.. |
|
| |
Azure
PROFILEPosts : 930 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood // DarkKlas: Norwood // Class PresidentPartner: I love you ♡
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 07 2011, 15:53 | |
| Meh Ik ga ook codes leren Grieks, welteverstaan. Griekse lettertjes komen me m'n neus uit Maar ik kan nu wel de zin "En hij greep twee makkers en smeet ze met groot geweld op de grond, waarbij het bloed en hun hersenen over de grond vloeiden."
Bwahhaa Die moest ik vertalen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 07 2011, 16:04 | |
| Nu heb ik iedere keer neigingen om HTML codes te typen in plaats van CSS. Hoezo irritant x') Maar ik hoef nu nog maar één hoofdstuk. En dat doe ik morgen of vanavond wel, ben nu moe ._. Ik moet maar eens wat postjes maken... *gaapt* |
|
| |
William .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 259 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirxWaterKlas: Partner: ~There's nothing either Good or Bad; Thinking makes it so ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 07 2011, 16:07 | |
| En toen kwam je erachter dat profielplaatjes maken eigenlijk wel heel moeilijk is als je niet eens een raised randje en transparante lettertjes kan maken~ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|