Hellow! :3
Dit gaat allemaal misschien een beetje dom klinken~
Maar ik heb de laatste weken veel te weinig inspiratie voor Malaikakind hier en daar wil ik iets aan veranderen. Ik weet nog niet precies hoe, maar ik had wel een idee.
Het probleem is eigenlijk dat ik - voor mijn gevoel - niet veel met haar persoonlijkheid kan omdat ze werkelijk altijd vrolijk is. Dat wilde ik intact laten, maar wel een beetje aanpassen. Daarom vond ik dat er iets moest gebeuren, hoewel een ongeluk of iets dergelijks dan wel weer een beetje heel erg overdreven is xD
Dus ik had het idee dat ik voor Malaika een persoon moest zoeken die wat meer de valse/treiterige kant op neigt, maar die haar wel aardig vindt. Zijn vindt hem/haar ook aardig en probeert hem/haar zoveel mogelijk te beschermen tegen domme dingen, maar dat vindt de ander niet leuk. Bijv. door dingen te verzwijgen waardoor de persoon straf/ruzie whatever kan krijgen. Ze voelt zich verantwoordelijk voor de persoon maar tegelijkertijd ook een beetje schuldig omdat ze dingen achterhoudt.
Daar kan nog van alles bij en af, ik weet nog niet precies wat er allemaal kan. Maar als iemand interesse/ideeën heeft; ik kan alle hulp gebruiken!
~Justine