Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 14 2011, 22:19
Ach, Al kan Les lekker instoppen. Waarna ze bloedlink wordt, maarja. Geeft niet, Noor. Iedereen heeft wel eens een rotdag. Gosh, ik klink als m'n mentor.
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: None. Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 14 2011, 22:23
Mijn mentor was vandaag boos geworden op een chicky dat ik niet mocht c: OMG INSTANT FAV ON THIS >D
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 08:15
Ik zit al op school *bevroren tenen*
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: None. Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 09:03
En toen pestte mijn rekenmachine mij weer eens ._. Ik los dingen veel liever algabrarisch op xd Nu vind ik mezelf als nerd klinken ;o
Miss Nannete
PROFILE Real Name : Emma Posts : 1299
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood Klas: I have my own, sweetheart. Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 09:41
@Alejandro: Rekenmachines zijn gewoon evil :O Zometeen engels proefwerk,waarom moet ik weten in welk jaar schrijvers zijn geboren...lekker nuttig...net alsof ik dat ook maar ga onthouden Gelukkig is dit het laatste pw, daarna verkort rooster ^^
Kid .
PROFILE Real Name : Quinty Posts : 839
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: // Shadra // Dark Klas: // 5e Klas Partner: // Paint my heart red again ღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 09:43
Ik sta in de vrieskou op de bus te wachten en toen heb ik verveeld 42-42-564 op de ramen geschreven xd
Miss Nannete
PROFILE Real Name : Emma Posts : 1299
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood Klas: I have my own, sweetheart. Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 09:45
Waarom die getallen? Ik neem aan dat het een betekenis heeft die ik weer niet snap Het is echt koud...ik zit te overwegen of ik met de metro zal gaan ^^
Kid .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: // Shadra // Dark Klas: // 5e Klas Partner: // Paint my heart red again ღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 09:50
Da is het 'telefoonnummer' van Shinigami-sama in Soul Eater xd
Master Kratos
PROFILEPosts : 79
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Cassia, water magie Klas: I'm a teacher of water magic. Partner: None
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 10:09
Goedemorgen =D !
Ik ga vanmiddag naar de twilight première, dat duurt tot 2 uur 's nachts XD en dan de volgende dag gewoon weer het eerste uur naar school, dat wordt nog leuk, haha.
Kid .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 10:28
@Boven mij; ik wilde ook, maar kan niet ;-;
Master Kratos
PROFILEPosts : 79
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Cassia, water magie Klas: I'm a teacher of water magic. Partner: None
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 10:51
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.