|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kid .
PROFILEReal Name : Quinty Posts : 839 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: // Shadra // DarkKlas: // 5e KlasPartner: // Paint my heart red again ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 12 2011, 23:21 | |
| I want to become one with mother Russia >D
CanadaxRussia is een lief koppel xD
EDIT: Vreemd genoeg doet Samuel me nog steeds aan Justin Law denken xD |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 12 2011, 23:44 | |
| - Lesaiah schreef:
- Ander gebruik je gewoon een bezemkast.
*kijkt naar Alejandro* Hallo, in dat stukje dat ik schreef trok Les hem wel naar binnen ja. En Al is pro, hij kan het overal >D
En ik post mijn antwoord hier omdat ik niet off topic wou gaan in dat andere topic ;} |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 12 2011, 23:45 | |
| - Alejandro schreef:
- Lesaiah schreef:
*kijkt naar Alejandro* Hallo, in dat stukje dat ik schreef trok Les hem wel naar binnen ja. En Al is pro, hij kan het overal >D
En ik post mijn antwoord hier omdat ik niet off topic wou gaan in dat andere topic ;} Daar lag ik een minuut dubbel om xD |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 12 2011, 23:53 | |
| - Noah schreef:
- Alejandro schreef:
- Lesaiah schreef:
En ik post mijn antwoord hier omdat ik niet off topic wou gaan in dat andere topic ;} Daar lag ik een minuut dubbel om xD Dat je het weet.
Stiekem wou ik er ook nog bijschrijven dat het zelfs met een handstand de man ook nog zou lukken. Maar zelfs ik ken mijn grenzen.
En ondanks dat ik tegen mezelf zei; Blijf serieus kijken als je posts van Saf leest, kan ik het niet helpen dat ik moest lachen XD Simpelweg omdat ik het beeld in mijn gedachtes kreeg dat ik Al heel erg hard zie trekken aan die ring om zijn vinger x') En Saf maar schreeuwen dat hij met zijn poten van hem af moet blijven c: Whaha, mijn gekke gedachtestroom soms ook c: |
|
| |
Alexis .
PROFILEPosts : 587 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/LightKlas: Fifth ClassPartner: I hate that I love you boy.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 12 2011, 23:59 | |
| Haha, ik ben zo gemeen! Mijn stiefoma komt naar boven en doorzoekt zo de kamers, terwijl ze aan't mopperen is over dat ze er niet tegenkan als ik me verstop. Komt ze zo de badkamer in en ik roep keihard: 'Ho.' Maar het was iets zachter bedoeld, maar mijn stem schoot de hoogte in x) |
|
| |
Diëgo
PROFILEPosts : 255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde / ErdKlas: 5e~Partner: Soul meets soul on lover's lips.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 13 2011, 00:00 | |
| |
|
| |
Alexis .
PROFILEPosts : 587 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/LightKlas: Fifth ClassPartner: I hate that I love you boy.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 13 2011, 00:01 | |
| @Samuel: Bedoel je daarmee wat ik vertelde of iets wat momenteel bij jou gebeurt? Haha, ik ben dat Harry Potter tralalala gedoe aan't kijken |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 13 2011, 00:01 | |
| - Alejandro schreef:
- En ondanks dat ik tegen mezelf zei; Blijf serieus kijken als je posts van Saf leest, kan ik het niet helpen dat ik moest lachen XD
Simpelweg omdat ik het beeld in mijn gedachtes kreeg dat ik Al heel erg hard zie trekken aan die ring om zijn vinger x') En Saf maar schreeuwen dat hij met zijn poten van hem af moet blijven c: Whaha, mijn gekke gedachtestroom soms ook c: xD Resultaat; halve verminking van zijn hand. En Al maar proberen om vooral niet in de lach te schieten als het nog maar aan een paar peesjes bungelt. |
|
| |
Diëgo
PROFILEPosts : 255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde / ErdKlas: 5e~Partner: Soul meets soul on lover's lips.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 13 2011, 00:02 | |
| - Alexis schreef:
- @Samuel: Bedoel je daarmee wat ik vertelde of iets wat momenteel bij jou gebeurt?
Iets wat momenteel bij mij thuis gebeurd. |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 13 2011, 00:03 | |
| - Master Savador schreef:
- Alejandro schreef:
- En ondanks dat ik tegen mezelf zei; Blijf serieus kijken als je posts van Saf leest, kan ik het niet helpen dat ik moest lachen XD
Simpelweg omdat ik het beeld in mijn gedachtes kreeg dat ik Al heel erg hard zie trekken aan die ring om zijn vinger x') En Saf maar schreeuwen dat hij met zijn poten van hem af moet blijven c: Whaha, mijn gekke gedachtestroom soms ook c: xD Resultaat; halve verminking van zijn hand. En Al maar proberen om vooral niet in de lach te schieten als het nog maar aan een paar peesjes bungelt. Getverdemme xDD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 13 2011, 00:07 | |
| - Master Savador schreef:
- Alejandro schreef:
Simpelweg omdat ik het beeld in mijn gedachtes kreeg dat ik Al heel erg hard zie trekken aan die ring om zijn vinger x') En Saf maar schreeuwen dat hij met zijn poten van hem af moet blijven c: Whaha, mijn gekke gedachtestroom soms ook c: xD Resultaat; halve verminking van zijn hand. En Al maar proberen om vooral niet in de lach te schieten als het nog maar aan een paar peesjes bungelt. Baah, viezerik x') Ik zag enkel een pols die uit de kom was en een gebroken vinger. En een blije Al en een huilende Saf op de achtergrond ;p Maar mijn versies zijn altijd komisch. Of erotisch. BEZEMKAST. |
|
| |
Diëgo
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 13 2011, 00:08 | |
| omg, ik faal, alweer HAHAHAHHAHA. Ik faal wat af vandaag. D: |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 13 2011, 00:09 | |
| - Alejandro schreef:
- Master Savador schreef:
- Alejandro schreef:
Simpelweg omdat ik het beeld in mijn gedachtes kreeg dat ik Al heel erg hard zie trekken aan die ring om zijn vinger x') En Saf maar schreeuwen dat hij met zijn poten van hem af moet blijven c: Whaha, mijn gekke gedachtestroom soms ook c: xD Resultaat; halve verminking van zijn hand. En Al maar proberen om vooral niet in de lach te schieten als het nog maar aan een paar peesjes bungelt. Baah, viezerik x') Ik zag enkel een pols die uit de kom was en een gebroken vinger. En een blije Al en een huilende Saf op de achtergrond ;p Maar mijn versies zijn altijd komisch. Of erotisch. BEZEMKAST. WC'S. Ja, zelfs dát heb ik geschreven. |
|
| |
Alexis .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 13 2011, 00:10 | |
| @Samuel: Dan faalde je gisteren flink, zul je bedoelen. 't Is al na twaalf uur :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 13 2011, 00:14 | |
| Dan faalt ze vandaag ook omdat ze dacht dat het nog gisteren was, punt. Nu wil ik er niets meer over horen ._.
Wat? Dirty Legendary Smex op de plee ? Ik heb vrij weinig beschreven in mijn verhaal, Maar de climax is... Voorspelbaar ;D |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 13 2011, 00:15 | |
| Ja whut? Zitten ze lekker dicht op elkaar~ o3o |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 13 2011, 00:16 | |
| - Alejandro schreef:
- Master Savador schreef:
- Alejandro schreef:
Simpelweg omdat ik het beeld in mijn gedachtes kreeg dat ik Al heel erg hard zie trekken aan die ring om zijn vinger x') En Saf maar schreeuwen dat hij met zijn poten van hem af moet blijven c: Whaha, mijn gekke gedachtestroom soms ook c: xD Resultaat; halve verminking van zijn hand. En Al maar proberen om vooral niet in de lach te schieten als het nog maar aan een paar peesjes bungelt. Baah, viezerik x') Ik zag enkel een pols die uit de kom was en een gebroken vinger. En een blije Al en een huilende Saf op de achtergrond ;p Maar mijn versies zijn altijd komisch. Of erotisch. BEZEMKAST. Maar Al is Heer der Duisternis!; Het moet horrorerig zijn ;x; |
|
| |
Diëgo
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 13 2011, 00:16 | |
| - Alejandro schreef:
- Dan faalt ze vandaag ook omdat ze dacht dat het nog gisteren was, punt.
Nu wil ik er niets meer over horen ._. Whut is dit een belediging richting mij o-o? |
|
| |
| |
| |
Diëgo
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 13 2011, 00:26 | |
| |
|
| |
Alexis .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 13 2011, 00:26 | |
| @Alejandro: Dat merken we...
Oef... Ik moet nog ergens anders reageren, alleen heb ik daar geen zin meer in. Ik wil Soul Eater kijken! :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 13 2011, 00:27 | |
| Dan doe je het morgen, lieve schat. Niet onnodig uitputten, is nergens voor nodig. En ga Soul Eater krijgen, krijg je inspiratie van en zorgt ervoor dat je zin krijgt om te posten. Problem solved c: |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 13 2011, 00:28 | |
| Moest hij eens met Mikhail meeten: Mik: 'I love sunflowers. Al: 'Screw the sunflowers, give me woman.' Mik: 'DIEEEEE YOU BIYOTCH!~' *psycho* Messed up mind, sorry xD |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 13 2011, 00:28 | |
| @Al; Hoho dat zal een dilemma worden. Ik zie hem al hangend over een portable kotsbakje iedere keer wanneer Medusa voorbij heupwiegt xD |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 13 2011, 00:29 | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|